Skip to content

Dlaczego mój telefon komórkowy nie pozwala mi pobierać ani instalować aplikacji, jeśli ma dostępne miejsce? Przyczyny i rozwiązania

16 de kwiecień de 2021

Urządzenia mobilne przez lata znacznie się rozwinęły. Jego rozwój był dość wyraźny i dał nam możliwość wykonywania wielu zadań, których wcześniej nawet nie wyobrażalibyśmy sobie, że jesteśmy w stanie wykonać je w domu. Stały się one naszym podstawowym narzędziem do wszelkiego rodzaju codziennych czynności i czynności.

Ale mimo wszystko czasami jedna lub inna usterka może być dość irytująca. Są one zwykle widoczne w urządzeniach mobilnych z niższej lub średniej półki, które nie mają tak wysokich lub dobrych właściwości i specyfikacji, dlatego ich wydajność nie jest najlepsza. Ale nie martw się, zawsze są rozwiązania tego typu problemu lub niedogodności.

Wśród najczęstszych problemów który może pojawić się na Twoim urządzeniu mobilnym, to błąd polegający na niemożności pobrania i zainstalowania żadnej aplikacji na Twoim terminalu. Poniżej powiemy Ci wszystko o tej irytującej sytuacji, z czego wynika i jak szybko ją rozwiązać. Czytaj dalej i poznaj wszystkie kroki i szczegóły związane z tym problemem.

Mój telefon komórkowy nie pozwala mi na pobieranie ani instalowanie aplikacji i ma dostępne miejsce

Jeśli masz urządzenie mobilne z systemem operacyjnym Android, jest bardzo prawdopodobne, że może wystąpić ten problem. Jak dobrze wiadomo, terminale z Androidem są dość konfigurowalne, a sama ich platforma jest dość otwarta, dlatego pomimo tego, że jest to duża zaleta, niektóre można również rozwijać. nieco irytujące błędy w działaniu.

Powodów, dla których nie możemy pobrać lub zainstalować aplikacji na nasz telefon jest kilka, jednym z najczęstszych jest problem z aplikacjami Sklepu Play i usług Google Play. Zwykle te problemy występują, gdy jedna z 2 aplikacji nie została poprawnie pobrana lub jest w nieaktualnej wersji.

Innym możliwym powodem jest to, że mamy odznaczono opcję nieznanych źródeł w naszym panelu narzędzi. Ta awaria zwykle występuje w przypadku, gdy bezpośrednio pobieramy plik APK z dowolnego alternatywnego lub zewnętrznego sklepu z naszej przeglądarki internetowej, a następnie przystąpiliśmy do instalacji go na urządzeniu.

Innym prawdopodobnym powodem jest to nie mamy dobrego sygnału internetowego aw momencie pobierania po prostu zatrzymuje się lub nawet uruchamia się ponownie, ponieważ jest również prawdopodobne, że gdy ma się zakończyć, wyświetli błąd i nie pozwoli nam go pobrać. Wszystko to za sprawą połączenia internetowego, z którego w tym momencie korzystamy.

Z drugiej strony, działanie urządzenia mobilnego może jest ograniczona lub nawet zatrzymana. Jest to zwykle widoczne w urządzeniach z niższej lub średniej półki, których procesor nie jest tak wydajny, a jego pamięć RAM jest niewielka. Z tego powodu bardzo często występują inne problemy, niezależnie od tego, czy telefon działa bardzo wolno, czy nie chcą otwierać aplikacji.

Jak mogę rozwiązać te problemy?

Jeśli masz błąd w aplikacjach Sklepu Play i Usług Google Play, pierwszą rzeczą, którą będziemy musieli zrobić, jest upewnienie się, że te aplikacje są całkowicie zaktualizowane. Jeśli tak jest, a problem będzie się powtarzał, będziemy musieli wymusić zatrzymanie obu aplikacji, a następnie wyczyścić pamięć podręczną, aby móc używać ich jako nowych i wyeliminować problem.

zainstaluj aplikację

Jeśli pobierasz plik APK Ze sklepu alternatywnego lub zewnętrznego, a urządzenie mobilne nie pozwala na zainstalowanie aplikacji, wszystko, co musimy zrobić, to przejść do ustawień telefonu, wyszukać „dostępność”, a następnie stamtąd aktywować pole „nieznane pochodzenie”, aby móc zainstalować aplikację.

Podczas pobierania dowolnej aplikacji musisz wziąć pod uwagę sygnał internetowy witryny, w której się znajdujesz, ponieważ jeśli nie mamy dobrego połączenia, prawdopodobnie pobieranie zostanie anulowane lub nawet zakończymy pobieranie uszkodzonego pliku, którego nie można było pobrać w całości na nasze urządzenie mobilne.

Z drugiej strony może okazać się tymczasowym błędem. Będziesz musiał tylko wyłączyć lub ponownie uruchomić telefon, aby później działał bez problemów.