Skip to content

Dlaczego mój smartwatch T500 nie wibruje z powiadomieniami? -Przyczyny i rozwiązanie

15 de lipiec de 2021

Smartwatch, akcesorium, które zrewolucjonizowało i stało się niezbędne w naszym codziennym życiu, dzięki czemu bez konieczności wyjmowania telefonu komórkowego jesteśmy połączeni ze wszystkim, co ważne: telefonami, wiadomościami czy e-mailami, są one jednym z wielu usługi że smartwatch zaoferuje Ci zobaczenie po prostu sprawdzając na nadgarstku.

Ale, Co się stanie, gdy nadejdą powiadomienia, a nasze urządzenie nie ostrzeże? Jest to złożone, ale oferowane nam możliwości dostosowania i łatwość są niezaprzeczalne, jeśli chodzi o napięty harmonogram.

Powody, dla których Twój Smartwatch T500 prawdopodobnie nie wibruje podczas odbierania powiadomienia, mogą: być z wielu powodów na przykład mały błąd w ustawieniach, optymalizacja baterii, a nawet pominięty krok podczas synchronizacji z urządzeniem mobilnym.

podejrzewasz o ten ostatni problem ty Polecamy Przede wszystkim dowiedz się, jak zsynchronizować Smartwatch z Androidem lub iPhonem.

Jak skonfigurować powiadomienia smartwatcha przy pierwszym uruchomieniu?

W tym momencie musimy sobie uświadomić, że aplikacje urządzenia, z którym zsynchronizowany jest Twój Smartwatch, nie zrobią żadnej różnicy, wszystko kręci się wokół dostęp, który dajesz do powiadomień z nich na telefonie komórkowym, jeśli nie są aktywowane, powiadomienia prawie nie będą mogły dotrzeć do zegarka.

Podczas pierwszej konfiguracji urządzenia pamiętaj o krokach, które pokażemy poniżej, aby móc skonfigurować je w bezpieczny sposób: Najpierw musisz przejść do „ustawienia„Systemu, gdy tam jesteś, przewiń do”Aplikacje”Znajdziesz trzy pozycje menu, po czym wybierzesz opcję„ dostęp specjalny ”

W specjalnym dostępie wyróżnisz „dostęp do powiadomień„Ten konkretny dostęp daje listę aplikacji, które zażądały pozwolić aby wprowadzić powiadomienia.

Ponieważ już omówiliśmy tę część, widzimy, że aplikacja Twojego smartwatcha T500 znajduje się na powyższej liście, jeśli nie ma jej na tej liście uprawnień, musisz przejść do dotacja to samo, jeśli sprawa jest inna i Twój smartwatch T500 jest na liście, może problem jest inny, jeśli tak, zalecamy kontynuowanie z nami.

Jaki jest powód, dla którego mój smartwatch nie wibruje przy powiadomieniach?

Jak wspomnieliśmy na początku, istnieje wiele czynników, które wpływają na to, dlaczego nie wibruje po nadejściu powiadomienia, przez większość czasu przegląd zezwoleń powiadomień, czego byliśmy świadkami.

Mimo to istnieje duże prawdopodobieństwo, że dźwięk smartwatcha jest wyłączony lub po prostu źle go skonfigurowałeś w aplikacji do regulacji. Ale jest też prawdopodobieństwo, że nigdy nie będziesz mieć aktywował wibracje twojego smartwatchaBrzmi prosto, ale zdarza się to wielokrotnie.

Jak aktywować powiadomienia dźwiękowe i wibracyjne?

W tym celu musimy tylko przejść do aplikacji smartwatch, aby wyregulować zegar. Naciskając „nadać cechy osobiste„Będziemy obserwować opcje dźwięku i wibracji, właśnie tam będziesz mógł dostosować, jaki poziom dźwięku lub jaki stopień wibracji będzie dla Ciebie przydatny.
Pamiętajmy, że muszą być aktywowany uprawnienia do powiadomień przed konfiguracją stopnia lub głośności powiadomień.

Oprócz tego możesz również zdecydować się na specjalna uwaga, który jest dostępny dla tych aplikacji, które uważasz za najistotniejsze.

aplikacje do powiadomień z zegarka

Czy optymalizacja baterii wpływa na wibracje Smartwatcha?

Optymalizacja Jest to mechanizm, który został zastosowany od wersji Androida 6.0, co implikuje bardziej uogólniony fakt w punkcie, w którym się znajdujemy, ta stała aktualizacja jest wykorzystywana przez telefon komórkowy w celu wydłużenia czasu „Czekanie„Z baterii, gdy telefon nie jest używany”

Jednak to mechanizm granice do działania aplikacji, które są w tło, tylko po to, aby w ten sposób zaoszczędzić pamięć RAM. Podobnie dochodzimy do wniosku, że kolejna duża część problemu polega na optymalizacji baterii.

Z tego powodu zwykle z chwili na chwilę zaczynają nieoprawny powiadomienia z powodu obciążenia usługi w telefonie komórkowym.

Wyłącz optymalizację wydajności

Aby wyłączyć optymalizację, przejdź do „ustawienia„I szukaj”Aplikacje”Następnie opcja, która rozgranicza urządzenie smartwatch. Następnie przejdź do opcji aplikacji, gdzie w menu naciśniesz „optymalizacja baterii„I łatwo wybierz swój smartwatch, aby system nie brał go pod uwagę podczas optymalizacji.

Podkreślamy, że proces ten musi być wykonany z uwzględnieniem ile pamięci? w pamięci RAM, którą masz, ponieważ może być normalne, że nawet zamkniesz aplikację z powodu miejsca.

Aktywuj wszystkie powiadomienia z telefonu na smartwatchu T500 krok po kroku

W pewnym momencie musiałeś chcieć dać pierwszeństwo powiadomieniom i być może w ten sposób otrzymywać powiadomienia tylko o tych, które uważasz za ważne, aktywuj powiadomienia To nie było takie proste, w rzeczywistości poniżej nauczymy Cię, jak to zrobić, wiedząc, że w ten sam sposób możesz decydować, które powiadomienia przychodzą, a które nie.

autoryzuj powiadomienie smartwatcha

Ale przede wszystkim problem, który ładowaliśmy ze znacznie wyżej, ma inne rozwiązanie w ten sam sposób: może się zdarzyć, że po wyłącz optymalizację niektóre inne powiadomienia nie docierają do Ciebie, ponieważ nie są autoryzowane.

Następnie zaczynamy od aplikacji, która zarządza Twoim smartwatchem, kiedy tam będziesz, przejdź do ustawień, aby wyszukać „zarządzanie powiadomieniami„W tym momencie będzie widoczna lista z kilkoma aplikacjami, tym wnioskom towarzyszy znacznik, w którym zostaną zweryfikowane, jeśli są aktywowany czy nie.

Teraz jednym dotknięciem ekranu urządzenia wybór należy do Ciebie która aplikacja będzie miała ten priorytet, aktywując flagę.

Inne sposoby na naprawę wibracji powiadomień

Z wcześniej wykonanymi krokami nie będziesz mógł przegrać o jakimkolwiek zgłoszeniu, ale jeśli któryś z naszych królików nie spełnił swojego celu, zapraszamy do dalszej lektury.

Przed kontynuowaniem pamiętaj o następujących kwestiach: jeśli nie masz dostęp do Internetu, dane lub jakiekolwiek połączenie nie będą otrzymywać powiadomień na Twój telefon komórkowy, a tym samym na Twój smartwatch.

Teraz niektóre ze wskazówek, jak rozwiązać problem z wibracjami powiadomień, to: uruchom ponownie telefon i zegarek, dezaktywuj i ponownie aktywuj Bluetooth lub upewnij się, że urządzenia są połączone lub mieć odpowiednią synchronizację z Bluetooth.

Uruchom ponownie telefon komórkowy i inteligentny zegarek

Do tej pracy weźmiemy smartwatch w ręce i przygotujemy się do wciśnij przycisk zasilania, który w ten sposób zostawimy wciśnięty nawet po wyłączeniu zrestartujemy.

To samo dotyczy Twojego telefonu komórkowego, z tą różnicą, że w niektórych przypadkach pojawi się opcja „restartu” ustawiona na „wyłącz” lub pozostawienie go w trybie samolotowym.

uruchom ponownie smartwatch

Wielokrotnie ponowne uruchamianie nie rozwiązuje całkowicie problemu, więc spróbuj zresetować Smartwatch w następujący sposób: jeśli Twój telefon ma aplikację „FitPro”, będzie to znacznie łatwiejsze, a w środku będziesz musiał tylko wybrać „ustawienia” i później „zresetować urządzenie”. W ten sposób pozostaje tylko połączyć go ponownie.

Nie usuwaj aplikacji zegara w tle z pulpitu nawigacyjnego

Za wszelką cenę musimy unikać aplikacji działającej w tle, ponieważ wymusiłby zatrzymanie Twojej aplikacji a to nie tylko sprawi, że nie otrzymuj powiadomieńW przeciwnym razie aplikacja Twojego smartwatcha zatrzyma się i przestanie działać poprawnie na telefonie komórkowym.