W świecie sieci społecznościowych Facebook Insights jest jedną z najlepszych alternatyw do konsultacji statystyki Twojej strony komercyjnej jeśli pracujesz jako menedżer społeczności. Dlatego zalecamy szybki dostęp do tego narzędzia, abyś mógł czerpać korzyści.
Dzięki temu będziesz mógł mierzyć i analizować sukcesy generowane przez kampanie reklamowe, które prowadzisz aby dodać wartość do swojego produktu lub marki w bardzo krótkim czasie. Ponieważ ruch generowany na Twojej stronie na Facebooku zależy w dużej mierze od uzyskania jeszcze większej liczby obserwujących, takich jak Ty.
Podobnie, bardzo ważne jest posiadanie przydatnych narzędzi, które pozwalają nam znać zachowania i gusta W ten sposób będziemy mogli generować większą sprzedaż i podejmować najwłaściwsze decyzje dla rozwoju naszej marki lub firmy.
Na czym polega Facebook Insights i do czego służą?
Jeśli jesteś nowy w świecie marketingu cyfrowego, być może nie słyszałeś jeszcze o tym wspaniałym narzędziu. Dlatego najbardziej wskazane, jest to, że tworzysz stronę profesjonalny Facebook dla Twojej firmy, ponieważ w ten sposób oddzielisz świat rozrywki od świata biznesu, ponieważ ten portal społecznościowy jest wykorzystywany przez większość czasu jako środek rozrywki.
Gdy to zrobisz, zdasz sobie sprawę, że to narzędzie, które posiada aplikacja, pozwoli Ci rozwijaj się w swojej pracy jako community manager, ponieważ będziesz mógł przeglądać statystyki handlowe generowane przez Twoje kampanie i publikacje. Wszystko to poprzez wykresy i raporty dostarczane przez system poprzez wyniki ich odpowiednich analiz.
Dzięki temu będziesz mógł podejmuj najlepsze decyzje aby Twoja firma rosła i wyróżniała się coraz bardziej w społeczności Facebooka i w świecie marketingu cyfrowego.
Jaka jest główna funkcjonalność Facebook Insights?
Funkcjonalności wykorzystania Facebook Insights do celów komercyjnych jest wiele, ale jedną z najbardziej wyróżniających się jest to, że analizować dużo danych, aby zwiększyć postępy i rozwój Twojej strony. Podobnie będziesz mógł poznać swoją grupę docelową, rejestrując wizyty generowane na Twojej stronie, a także czas, jaki ludzie na niej spędzają.
Z drugiej strony będziesz mógł zweryfikować liczba polubień otrzymanych na stronie oraz w każdej publikacji, którą tworzysz, która może być odpowiednio zaprogramowana według dnia i godziny, aby zachować ich kolejność. Dzięki temu wiesz, czy Twoja reklama przynosi dobre wyniki, czy wręcz przeciwnie, musisz coś zmienić.
Podobnie Facebook Insights zapewni Ci szczegółowa analiza dotycząca idealnej grupy odbiorców, poprzez uzyskane dane dotyczące rodzaju interakcji osób, płci, wieku i kraju. Abyś wiedział, który konkretny sektor populacji jest tym, który może łatwiej nabyć Twoje produkty lub usługi, w oparciu o upodobania i wyżej wymienione aspekty użytkownika.
Aby zacząć z niego korzystać, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to uzyskaj dostęp do Power Editor przez Facebook, w opcji Zarządzaj moimi reklamami. Następnie pojawi się okienko, w którym wybierzesz Facebook Ads i tam klikniesz Edytor Power, z którego bez problemu powiążesz swoje konto firmowe.
Następnie musisz uzyskać dostęp do Facebook Insights i przejść do menu, a następnie wybrać pierwsza opcja, która pojawia się we wszystkich narzędziach. Teraz musisz określić odbiorców, do których chcesz dotrzeć, umieszczając Wszyscy na Facebooku, aby uzyskać znacznie bardziej szczegółową i dogłębną analizę. Kolejną rzeczą jest filtrowanie publiczności, wskazując konkretne dane, takie jak kraj, cel, płeć, wiek.
Gdy mamy już gotowe wyniki analizy, pozostaje tylko wyciągać wnioski i wdrażać nowe, lepsze strategie komercyjna oparta na badaniu i znajomości strony, znająca aspekty, które można poprawić oraz te, które dają efekty i które pozwolą nam osiągnąć sukces.