Jeden z głównych problemów, który musimy wziąć pod uwagę jako użytkownicy urządzeń mobilnych, dotyczy bezpośrednio możliwości, że terminal, z jakiegokolwiek powodu, Skończyłem zanurzony w wodzie czy to toaleta, basen, rzeka czy morze.
A przynajmniej musimy przewidzieć możliwość, że może przypadkowo spaść i pęknąć. Istnienie pęknięcie ekranu jedną z najczęstszych konsekwencji po tego typu wypadkach.
Prawda jest taka, że w takich przypadkach, poza próbą jak najszybszego wyjęcia telefonu z wody lub łatania go i oddania do użytku, o ile ekran nie został poważnie uszkodzony, nadszedł czas, aby zadać sobie pytanie o gwarancja terminala I jeśli zdążymy się o to ubiegać.
Kiedy telefon komórkowy traci gwarancję?
Głównym powodem utraty gwarancji na telefon komórkowy jest pochodzi z jego niewłaściwego użycia. Obejmuje to nieskończoną liczbę przypadków, które generują poważne błędy w terminalu i ostatecznie eliminują jego zasięg.
wskazując niektóre „niewłaściwe zastosowania”, możemy wspomnieć o zanurzeniu telefonu w wodzie (nawet jeśli ma stopień ochrony IP68, co potwierdza jego zanurzalność). Innym nadużyciem terminala może być manipulacja nim, gdy pamięć ROM jest modyfikowana przed upływem dwóch lat od zakupu.
Na równi, niezamierzone wypadkitracą gwarancję. Innymi słowy, jeśli przypadkowo upuścisz, uderzysz lub stłuczesz telefon komórkowy, automatycznie tracisz prawo do gwarancji.
Dobrze znane przypadki, takie jak pęknięcie ekranu lub utrata słuchu w słuchawkach, również należą do tej grupy działań, które spowodować utratę gwarancji.
Czy gwarancja obejmuje pęknięty ekran lub mokry telefon komórkowy?
Pierwszą rzeczą, którą musimy wziąć pod uwagę, bo jest to kwestia, o której wielu z nas wie, jest to, że za każdym razem, gdy kupujemy nowy smartfon, powinien on mieć gwarancję. Niemniej jednak, pewne kwestie oni robią te gwarancje są zagrożone.
Jedną z takich topowych sytuacji jest zamoczenie telefonu, bo wtedy wszyscy będą się zastanawiać, co można zrobić, a od tego trzeba zacząć zdecydowana większość zarówno producentów, jak i dystrybutorów nie respektują gwarancji z mokrego smartfona.
Podobnie gwarancja telefonów komórkowych nie obejmuje rozdarcia ekranu. Ale w tej sytuacji istnieje plan, którym możemy się kierować, i zwykle tak jest dobre rozwiązanie.
Polega na wykupić ubezpieczenie telefonu komórkowego które ostatnio stały się popularne. Można je zawrzeć tego samego dnia, w którym zakupiono terminal, gdy telefon jest w idealnym stanie.
Zapewnienie pokrycia szkód, w tym przypadku ekran, który w przyszłości może być prezentowany w sprzęcie.
Gwarancja na telefon komórkowy, który wpadł do wody
To, co się dzieje, jest normalne obejmuje tylko gwarancje telefonów komórkowych szkód, które nie są związane z niewłaściwym użytkowaniem sprzętu, ale te, które się z nim wiążą problemy fabryczneczyli takie, które pojawiają się bez powodu.
Z tego powodu i jak powiedzieliśmy wcześniej, tak naprawdę jest skomplikowany niech zajmie się firma naprawić telefon komórkowy, który wpadł do wody.
Rozwiązaniem, które pozostaje w tych przypadkach, jest przejrzenie gwarancji, biorąc pod uwagę, że nie zostanie ona uznana, abyśmy mogli dotrzeć wezwać wyspecjalizowany serwis technicznychoć nie jest to ten sam, który zazwyczaj działa na gwarancje.
Z tego powodu, jak powiedzieliśmy na początku artykułu, jest to wygodne Jeśli Twój smartfon zamoczył się, działaj jak najszybciejponieważ jest to pytanie o fundamentalnym znaczeniu, biorąc pod uwagę, że smartfon znów działa jak poprzednio.
Oczywiście, absolutnie nie używaj suszarkiponieważ może to spowodować trwałe uszkodzenie terminala, dlatego należy go tylko włożyć do ryżu, a następnie zanieść do specjalistycznego serwisu technicznego.
Co jeszcze chciałbyś wiedzieć o gwarancjach telefonów komórkowych, mokrych telefonów komórkowych lub sprzętu z pękniętym ekranem?