Każdego dnia używamy naszych telefonów komórkowych do surfowania po Internecie w dowolnym czasie iz dowolnego miejsca. Zwykle wszystko działa poprawnie, ale może się zdarzyć, że jest awaria połączenia, czyli gdy zwykle pojawia się komunikat, który mówi nam „brak abonamentu na usługę 33”.
Indeks()
Brak abonamentu na usługę 33 co to znaczy?
To jest raport o błędzie, który pojawia się, gdy jest jakiś awaria w konfiguracji danych mobilnych lub w obsłudze samej firmy telefonicznej. Ta wiadomość tak naprawdę mówi nam, że nie możemy połączyć się z Internetem.
Rozwiąż problem
Istnieją trzy różne rozwiązania tego problemu, które mogą stać się powszechne w niektórych krajach Ameryki Łacińskiej.
Najczęstszym rozwiązaniem jest sprawdź dane APN na urządzeniu. Mały błąd w kodzie firmy telefonicznej może sprawić, że nasz telefon nie będzie łączył się z internetem. Warto poszukać kodu APN naszego operatora telefonii komórkowej i sprawdzić, czy jest on poprawnie przepisany na telefonie.
Inną możliwą opcją jest wyjmij kartę SIM i włóż ją ponownie. Czasami najlepszym rozwiązaniem może być coś tak prostego, jak ponowne uruchomienie połączenia internetowego.
Ostatnia opcja rozwiązania to sprawdź, czy konto planu danych jest aktywne lub przeciwnie, jego ważność wygasła.
Rozwiązania te zazwyczaj dają dobre rezultaty, jeśli chodzi o firmy telefoniczne: Claro, Movistar, Digicel, RED, Tigo, AT&T, Virgin Mobile, Tuenti MX, Unefon, Cierto, Nextel, Personal, Nuestro, Entel, Oi Móvil, WOM i TIM.
Jeśli problem będzie się powtarzał i nie możesz połączyć się z Internetem za pomocą rozwiązań, które Ci podaliśmy, najlepszą opcją jest skontaktuj się bezpośrednio z usługodawcą aby sprawdzić, czy na linii jest jakiś problem.
Aby rozwiązać inne problemy z połączeniem internetowym, możesz kontynuować czytanie naszego artykułu na temat jak rozwiązać problemy z Wi-Fi? lub nasz samouczek na jak naprawić problem z niezawodnym połączeniem z serwerem Google.