Rappi jest jedną z najlepszych aplikacji domowych, jakie istnieją, ponieważ priorytetowo traktują obsługę klienta (dlatego stworzyli kilka kanałów komunikacji z nimi). Mając to na uwadze, dzisiaj zobaczysz jaki jest numer telefonu obsługi klienta Rappi, więc to jest W razie jakiegokolwiek problemu możesz go rozwiązać.
I to jest to, że nigdy nie boli mieć pod ręką środków komunikacji umożliwia bezpośrednią rozmowę z pracownikiem firmy, ponieważ od czasu do czasu bot pomagający w Aplikacji nie rozwiązuje problemów użytkowników.
Telefon obsługi klienta Rappi
Aby przejść od razu do rzeczy, musisz wiedzieć, że chociaż Rappi jest w kilku krajach kontynentu amerykańskiego, istnieje tylko jeden ogólny numer, pod który możesz zadzwonić, jeśli masz problem, czyli 316-35-35.
Działa to w każdym kraju, wystarczy wpisać kod miejsca zamieszkania (na przykład jeśli jesteś z Kolumbii, będzie to +57). Gdy już uda Ci się zadzwonić, powinien odpowiedzieć człowiek-operator, gotowy do rozwiązania każdego problemu.
Weź pod uwagę, że odebranie połączenia może trwać mniej więcej, ponieważ codziennie otrzymują tysiące. Z tego powodu, jeśli twoje problemy są bardziej nagłe niż cokolwiek innego, to wtedy musisz użyć innej metody komunikacji.
Odbywa się to za pośrednictwem tej samej aplikacji Rappi i jest to opcja SOS, którą można aktywować, przechodząc do aplikacji i wybierając sekcję „Profil” (można ją znaleźć w górnym rogu interfejsu), naciskając przycisk przycisk o nazwie „SOS”, który pozwoli zadzwoń na infolinię Rappi.
Jeśli ta opcja nie zadziała, spróbuj zadzwonić pod następujący numer: (031) 3163522, który służy również w sytuacjach awaryjnych. Pamiętaj, że jest to infolinia tylko w przypadku poważnych problemów, więc jeśli Twoja sprawa nie kwalifikuje się jako nagły wypadek, nie korzystaj z niej.
I voila, dzięki temu dowiedziałeś się, jaki jest numer telefonu obsługi klienta Rappi, więc teraz nadszedł czas, abyś zobaczył, jakie środki możesz wykorzystać do komunikacji z aplikacją, jeśli jesteś pracownikiem.
Komunikuj się z Rappi będąc pracownikiem
Jeśli jesteś pracownikiem firmy (dostawcą), to numer telefonu Obsługa klienta Rappi To nie zadziała, więc musisz użyć innych środków, aby poinformować swoich szefów, dlaczego przesyłka mogła być niedogodna lub czy klient zdecydował się anulować lub edytować zamówienie.
Więc to, co powinieneś zrobić w takim przypadku, to zadzwoń do centrum wsparcia i pomocy w aplikacji SoyRappi. Aby to osiągnąć, musisz oczywiście przejść do aplikacji (którą możesz pobrać z PlayStore).
Po wykonaniu tej czynności przejdź do zamówienia, które powoduje problemy i naciśnij je, aby je wybrać. Po wejściu do środka kliknij przycisk na dole o nazwie „Wsparcie” (jest oznaczony ikoną słuchawek).
Po jego naciśnięciu przekierują Cię bezpośrednio do innej sekcji, w której możesz wybrać jeden z powodów, dla których nie możesz kontynuować dostawy zgodnie z ustaleniami, lub możesz również uwolnić się od zamówienia.
Niezależnie od wybranej opcji będziesz musiał udowodnić, że to prawda. Dlatego zaleca się najpierw otwórz czat z klientem, aby zebrać dowody (co możesz zrobić z okna „W toku”, klikając przycisk „Czat z klientem”).
Gdy zakończysz konfigurowanie problemu i udowodnisz, że to prawda, pomoc techniczna natychmiast zareaguje. Dzięki temu przeczytałeś wystarczająco dużo, aby powiedzieć, że wiesz jak korzystać ze stojakai znasz również numer telefonu obsługi klienta Rappi.
Jeśli z jakiegoś powodu, zarówno jako klient, jak i pracownik, ta aplikacja Cię zawiedzie, to spójrz, jakie są inne aplikacje, takie jak Rappi? A jeśli to nie wystarczy, jakie są najlepsze aplikacje do zamawiania jedzenia w domu? Masz więc inne opcje.