Skip to content

Rozwiązanie: „Błąd 907 sklepu Google Play” Aplikacje nie są aktualizowane

8 de kwiecień de 2021

Niestety Play Store zwykle ma problemy, mówi się o irytującym błędzie DF-DFERH-01, który nie pozwala na uruchomienie aplikacji. Inne problemy są związane z aktualizacjami, więc jeśli masz problemy z aktualizacjami w Sklepie Play, tutaj przedstawiamy Rozwiązanie problemu: „Błąd 907 sklepu Google Play” Aplikacje nie są aktualizowane.

Napraw błąd „Google Play Store Error 907”, który powoduje, że aplikacje nie aktualizują się

Może się nie pojawiać z nazwą Błąd 907, ale problem polegający na tym, że aktualizacje nie są przeprowadzane poprawnie, jest bardzo powszechny. W rzeczywistości jest to jeden z tych błędów, które praktycznie wszyscy użytkownicy Google doświadczyli przynajmniej raz.

Czasami te problemy rozwiązują się same, ale innym razem trzeba wziąć pod uwagę pewne kryteria, aby je rozwiązać. Niewątpliwie rozwiązanie tego błędu jest niezbędne, aby móc normalnie korzystać z telefonu komórkowego, ponieważ aktualizacje są bardzo ważne dla stabilności systemu.

Sprawdź swoje połączenie z internetem

Może się to wydawać oczywiste, ale wiele razy aktualizacje po prostu się nie zdarzają, ponieważ połączenie internetowe nie powiodło się w pewnym momencie. W rzeczywistości, jeśli zauważysz, że aktualizacje się nie powiodły, pierwszą rzeczą do zrobienia jest sprawdzenie, czy połączenie działa poprawnie.

Z tego powodu, jeśli na przykład używasz swoich danych do aktualizacji aplikacji, sprawdź, czy działają one dobrze. Z kolei zalecamy korzystanie z połączenia Wi-Fi do aktualizacji aplikacji, ponieważ zaoszczędzisz dane i będziesz mieć znacznie stabilniejsze połączenie.

Wymuś zamknięcie Sklepu Play

Czasami przymusowo zamknij aplikację Sklep Play zazwyczaj jest rozwiązaniem większości twoich problemów. Z tego powodu zdecydowanie zaleca się wypróbowanie tego po pojawieniu się błędu 907.

  • Pierwszym krokiem jest przejście do sekcji „Ustawienia” na urządzeniu z Androidem.
  • W ramach wielu opcji konfiguracyjnych należy kliknąć „Aplikacje”. Tutaj zlokalizuj aplikację Sklep Play i kliknij ją.
  • Pierwszą rzeczą, którą zobaczysz w sekcji aplikacji, jest opcja „Dezaktywuj” i „Wymuś zamknięcie”. Po prostu kliknij opcję „Wymuś zamknięcie”.

Po powyższym spróbuj ponownie zaktualizować aplikacje i sprawdź, czy błąd 907 zniknął. Jeśli tak się nie stanie, kontynuujmy.

Jest również zalecane zamknij usługi Google Grać, w tym celu powtarzamy poprzedni proces. Oznacza to, że przejdź do „Ustawień”, następnie „Aplikacje” i wyszukaj „Usługi Google Play”.

wymuś zamknięcie błąd 907 Sklep Play

Zostanie wyświetlona opcja „Wymuś zamknięcie”, kliknij ją i spróbuj ponownie, aby uruchomić Sklep Play w celu pobrania aktualizacji. Zwróć uwagę, że powyższe pomaga w przypadku błędu 907, ale nie naprawi błędu zatrzymania usług Sklepu Google Play.

Wyczyść dane i pamięć podręczną ze Sklepu Play

Wyczyszczenie danych i pamięci podręcznej w Sklepie Play może pomóc w większości przypadków rozwiąż wiele swoich problemów. Z tego powodu wypróbowanie tej metody nie zaszkodzi.

  • Aby wyczyścić dane i pamięć podręczną, przejdź do sekcji „Ustawienia” systemu operacyjnego Android.
  • Znajdź sekcję „Aplikacje” i znajdź sklep Google Play.
  • To zależy od urządzenia, ale zwykle proces jest bardzo podobny. Po prostu kliknij „Pamięć”, a następnie opcje „Wyczyść pamięć podręczną” i „Wyczyść dane”.
  • Spowoduje to usunięcie danych przechowywanych przez aplikację, co często jest przyczyną problemów z aktualizacją.

Weź pod uwagę, że wszystko pokazane wcześniej jest przeznaczone dla błędu 907, więc jeśli masz inne problemy, takie jak błąd DF-BPA-30 podczas przetwarzania zakupu w Sklepie Play lub podobny, powinieneś spróbować konkretne metody ich rozwiązywania.

Z drugiej strony, jeśli naprawdę masz zbyt wiele problemów ze Sklepem Play, najlepiej wybrać jedną z najlepszych alternatyw dla Sklepu Play do pobierania aplikacji. Może nie jest to optymalne, ale niewątpliwie jest lepiej zutylizować urządzenie.

dołącz do naszego kanału telegram