Skip to content

Poczekaj kilka minut, zanim spróbujesz ponownie” na Instagramie – przyczyny i szybkie rozwiązanie

26 de luty de 2022

Stale korzystamy z platformy Instagram, telefonicznie lub na dowolnym innym urządzeniu, aby być na bieżąco z treściami publikowanymi na śledzonych przez nas kontach. Na tej platformie możemy zrobić wiele rzeczy, od używania jej jako osobistego bloga do udostępniania treści po uczynienie z niej trampoliny do rozwoju naszej działalności.

Jednak, jak każda inna platforma cyfrowa, czasami zawiera błędy podczas wchodzenia na nią. Jednym z błędów, które możesz napotkać podczas korzystania z Instagrama, jest błąd „Poczekaj kilka minut, zanim spróbujesz ponownie”. Ten błąd ma różne powody, dla których tak się dzieje, ale jednocześnie istnieje kilka rozwiązań, które możesz zrobić, aby rozwiązać ten błąd. Dlatego w tym artykule przedstawimy Ci rozwiązania tego problemu.

Jakie są powody, dla których ten błąd pojawia się na Instagramie na iPhonie?

Jeśli w dowolnym momencie korzystasz z Instagrama i pojawi się wyskakujące okienko z napisem „Poczekaj kilka minut, zanim spróbujesz ponownie”. Musisz wiedzieć, że to błąd, aby móc sprawdzić swój kanał lub po prostu pojawia się, gdy znajdziesz kogoś bez nazwy użytkownika.

Teraz, niezależnie od przyczyny tego błędu, napotkanie takiego błędu jest dość frustrujące i denerwujące dla wielu użytkowników. Podobnie wielu użytkowników, gdy widzą ten błąd, myśli, że jest to Awaria serwera Instagram, może być prawdą, ponieważ nie jest to główna przyczyna. Ale przede wszystkim to, co powoduje ten błąd, pochodzi od Ciebie.

Kontynuując powyższe, okazuje się, że to Twoja wina, że ​​ten błąd występuje, skoro wielokrotnie logujesz się do Instagrama i wylogowujesz się z aplikacji mobilnej, ale bardzo szybko. Zapewnia to Instagramowi działanie blokadę na Twoim adresie IP, ponieważ platforma obecnie usuwa boty i automatyzację. Dlatego, jeśli zauważy jakąkolwiek nietypową aktywność z Twojej strony, zablokuje IP i wyśle ​​Ci tę wiadomość.

Istnieją jednak inne przyczyny, dla których może wystąpić błąd polegający na konieczności odczekania kilku minut na dostęp do kanału i tutaj powiemy ci.

Serwery Instagrama nie działają

Pierwszą myślą, która przychodzi nam do głowy, gdy pojawia się taki błąd, jest to, że serwery Instagrama na pewno przestały działać i dlatego pojawia się błąd. Jeśli więc w dowolnym momencie pojawi się ten błąd, możliwe, że serwery Instagrama nie działają, chociaż nie jest to zbyt częste.

Błąd połączenia urządzenia

Inną z najczęstszych przyczyn, dla których ten rodzaj błędu zwykle pojawia się w aplikacji mobilnej Instagram, są awarie połączenia internetowego naszego urządzenia. Oznacza to, że jeśli jesteśmy połączeni z siecią Wi-Fi i występują awarie połączenia, najprawdopodobniej jest to przyczyna tego błędu. Ponadto, jeśli okaże się, że używamy dane mobilne i nie działają zbyt dobrzerównież przedstawi ten błąd.

sprawdź, czy połączenie internetowe Twojego telefonu komórkowego nie powoduje błędu

Co powinienem zrobić, aby usunąć błąd „Proszę poczekać kilka minut, zanim spróbujesz ponownie” na Instagramie?

W przypadku problemu zawsze istnieje rozwiązanie i jest to przypadek błędu, który zwykle pojawia się na Instagramie: „Poczekaj kilka minut, zanim spróbujesz ponownie”. Podobnie w przypadku tego błędu istnieją pewne rozwiązania, które pomogą Ci przezwyciężyć ten frustrujący moment, w którym nie możesz załadować swojego kanału, ale ważne będzie, abyś bardzo dobrze wykonał procedurę tych możliwych rozwiązań.

Uruchom ponownie urządzenie

Jednym z rozwiązań, które mogą pomóc w rozwiązaniu błędu prezentowanego przez Instagram, jest ponowne uruchomienie urządzenia. Pamiętaj też, że błąd był prawdopodobnie spowodowany zbyt szybkim logowaniem i wylogowywaniem się z konta. Więc co powinieneś zrobić, to zrestartować swoje urządzenie mobilne za pomocą przycisku włączania i wyłączaniaaby uruchomił się ponownie i mógł bardzo dobrze aktualizować i uruchamiać aplikacje.

Wyczyść pamięć podręczną

Teraz może być konieczne uruchomienie narzędzia do czyszczenia pamięci podręcznej aplikacji Instagram, aby usunąć dane tymczasowo przechowywane w aplikacji. Ponieważ istnieje możliwość, że jest to przyczyną błędu w Twojej aplikacji i ponieważ może wystąpić konflikt między jej wersjami.

Z drugiej strony możesz to zrobić usuń dane z pamięci podręcznej z Twojego iPhone’a i telefonu z Androidem. Ogólnie rzecz biorąc, jest to bardzo proste i można to zrobić w większości z ustawień telefonu, uzyskując dostęp do aplikacji i tam zobaczymy pamięć podręczną.

usuń pamięć podręczną aplikacji, aby rozwiązać błąd

Podobnie, dzięki wyeliminowaniu pamięci podręcznej aplikacji, ten błąd zostanie całkowicie rozwiązany, ponieważ może się zdarzyć, że tak się nie stanie. Ale nadal warto spróbować, niezależnie od tego, czy działa, czy nie.

Usuń aplikację i zainstaluj ją ponownie

Prawdopodobnie wykonałeś różne działania, aby błąd „Poczekaj kilka minut, zanim spróbujesz ponownie” został rozwiązany i zniknął, a na pewno niektóre z nich nie pomogły. Jednak jest inne rozwiązanie, które może działać i jest to odinstalowanie aplikacji Instagram z telefonu komórkowego. Ponieważ może to być błąd sklepu z aplikacjami lub wersja, którą masz, jest niższa niż bieżąca dostępna wersja.

Dlatego musisz całkowicie odinstalować go z telefonu, a następnie pobrać i zainstalować aplikację Instagram za pośrednictwem sklepu z aplikacjami lub strony internetowej.

Pamiętaj, że dla telefonów iPhone jest w Apple Store, a dla telefonów z Androidem jest w Google Play, pamiętaj, aby go wypróbować.

dołącz do naszego kanału telegram