Najnowsze innowacje w świecie nauki pozwalają nam mieć dostęp do coraz to nowszych produktów w coraz bardziej przystępnych cenach. Na najnowsze trendy w tych latach składają się osiągnąć automatyzację większości zadań i odkryjesz, że wiele domowych lub rutynowych zadań jest łatwiejszych.
Stało się to możliwe dzięki temu, co znamy jako internet rzeczy, system, który… skorzystaj z możliwości świata zdominowanego przez internet, i stara się zintegrować go z dowolnym urządzeniem elektronicznym, sprzętem AGD czy powszechnie używanym sprzętem, dzięki czemu jesteśmy w stanie wykonywać różne czynności mocą jednego kliknięcia.
Chromecast to urządzenie Google, które stara się osiągnąć ten punkt, co pozwala nam komunikować się z naszym telewizorem z dowolnym innym urządzeniem korzystającym z sieci Wi-Fi.
W tym celu będziemy musieli tylko umieścić urządzenie USB w naszym telewizorze i przez system MiraCast i Google Cast, możemy korzystać z dowolnej z naszych usług przesyłania strumieniowego zdalne dostosowanie dowolnego popularnego telewizora do funkcji SmartTV.
Dlaczego otrzymuję komunikat o błędzie podczas komunikacji z Chromecastem?
Chromecast to urządzenie, które musisz otrzymywać stałe aktualizacje Aby rozwiązać wszelkie problemy programistyczne, które mogą wystąpić po jego wydaniu, aktualizacje te mogą powodować dekonfigurację tego urządzenia i mogą powodować błędy, takie jak komunikat wskazujący błąd w komunikacji między urządzeniami.
Może to być również spowodowane błędem zewnętrznym lub błędem podczas instalacji, dlatego w tym artykule przyjrzymy się najważniejszym aspektom, abyś mógł szybko naprawić ten błąd.
Jak ponownie nawiązać połączenie z Chromecastem z urządzenia mobilnego?
Jeśli błąd połączenia wynika z naszego urządzenia mobilnego z Chromecastem, możemy wziąć pod uwagę następujące rozwiązania:
Zweryfikuj konto i połączenia
Najczęstszym pierwszym błędem jest zwykle błąd ludzki, więc musimy być świadomi jeśli jesteśmy połączeni z kontem, z którym jest połączony Chromecast, a także, że wszyscy są w tej samej sieci.
Usuń zapisane sieci Wi-Fi
Prawdopodobnie nasze urządzenie łączy się z innymi sieciami Wi-Fi, co powoduje utratę połączenia, więc usunięcie zapisanych sieci może pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Wymuś zatrzymanie aplikacji Google Home
Z drugiej strony mógł wystąpić błąd w aplikacji podczas jej otwierania, więc uruchom go ponownie przez wymuszenie wyłączenia z ustawień możesz rozwiązać problem.
Aktualizuj stronę główną
Jak wspomniano powyżej, Chromecast w dużej mierze opiera się na swoich aktualizacjach, więc brak ich aktualizacji może prowadzić do błędów, takich jak połączenie, więc aktualizacja go z PlayStore może rozwiązać problem.
Jakie są inne opcje naprawienia awarii połączenia z Chromecastem?
Jeśli próbowałeś skorzystać z zalecanych powyżej opcji i nie zadziałały, możesz wypróbować usługę pomocy Google lub te inne:
Zresetuj urządzenie Chromecast
Uruchom ponownie urządzenie jest zawsze opcją do rozważenia dla tego typu artefaktów, ponieważ pomaga to wyeliminować możliwe błędy.
Uruchom ponownie modem
Konflikty IP lub sieci może spowodować brak możliwości połączenia, więc ponowne uruchomienie routera może rozwiązać ten problem.
Podłącz rozszerzenie HDMI
Jeśli zależy nam na szybkim rozwiązaniu, możemy podłączyć kabel HDMI do niektórych naszych urządzeń i połączyć go bezpośrednio z naszym telewizorem, co pozwoli nam bezpośrednio korzystać z usługi Chromecast.
Przenieś modem bliżej Chromecasta
Jeśli sygnał Wi-Fi podłączony do Chromecasta jest bardzo słaby, wydajne połączenie może nie być możliwe, więc rozwiązujemy ten problem, zbliżając modem do telewizora.
Podłącz sieć do częstotliwości 2,4 GHz
Wiele urządzeń Chromecast jest skonfigurowanych do pracy w sieciach 2,4 GHz, głównie modele pierwszej generacji, więc jeśli masz inne urządzenie, które emituje częstotliwość sieci o innej wielkości, możesz tego nie rozpoznać.