Skip to content

Jak zrobić lub utworzyć wykres podsumowujący w programie PowerPoint krok po kroku (przykład) | Zobacz, jak to się robi

24 de luty de 2021

Dzięki PowerPoint użytkownicy mają możliwość graficznego tworzenia kreacji i prezentacji pomysłów, dzięki czemu ich praca wygląda dynamicznie i atrakcyjnie. Jest to bardzo kompletne narzędzie, jednak wielu nie wie jak utworzyć lub utworzyć tabelę synoptyczną w programie Powerpoint.

Oczywiście PowerPoint nie oferuje użytkownikom opcji tworzenia tych wykresów, jednak można je tworzyć za pomocą różnych opcji dostępnych w PowerPoint.

PowerPoint można pobrać pod poniższym linkiem Pobierz Office z jego oficjalnej strony internetowej, po jego zainstalowaniu można przystąpić do tworzenia tablicy synoptycznej. W poniższej sekcji opisano bardzo prosto, jak utworzyć tablicę synoptyczną w formacie PowerPoint w bardzo łatwy sposób.

Proces tworzenia wykresu synoptycznego za pomocą programu Microsoft PowerPoint

W tej sekcji opisujemy proces tworzenia tabeli synoptyczny dzięki temu wspaniałemu narzędziu do prezentacji.

  1. Aby rozpocząć, musisz wybrać zakładkę Wstawić Znajduje się na górnej taśmie między rzęsami Początek Y Projekt strony.
  2. Po wybraniu zakładki Wstawić Kliknij Kształty, a cała sekcja opcji się otworzy, wśród nich znajdziemy klucze tablicy synoptycznej, kliknij ten klucz i zostanie on wstawiony na slajd.
  3. W momencie posiadania klucza należy dodać tylko Pola tekstowe z niezbędnymi informacjami, które chcesz umieścić w oknie synoptycznym.
  4. Na koniec należy powtórzyć wstawienie większej liczby kluczy, aby utworzyć tablicę synoptyczną.

To, jak możesz zobaczyć, jest bardzo proste utworzyć tabelę synoptyczną w formacie PowerPointIstnieją jednak różne style tych obrazów, w dalszej części przedstawiono niektóre z tych stylów.

Synoptyczne style tabel

Wspomniano już tutaj, że narzędzie PowerPoint nie oferuje użytkownikom możliwości dodaj pudełko synoptyka ze spersonalizowaną opcją, więc użytkownicy muszą tworzyć pudełka tego typu krok po kroku, czyli dodawać klucz po kluczu, aż do uzupełnienia informacji.

Jednak w programie PowerPoint Użytkownicy mogą dać swobodę swojej wyobraźni i tworzyć wszelkiego rodzaju wykresy synoptyczne, w końcu pokaz slajdów jest ściśle powiązany z wykresami synoptycznymi.

Style tablic synoptycznych zależą od każdego użytkownika i kreatywności, jaką ma w czasie robienia tego samego. W PowerPoint istnieją różne opcje, które można dodać do tabeli synoptycznej, takie jak obrazy, różne kształty geometryczne lub stworzyć kreatywną mapę koncepcji.

Informacje w tabeli zbiorczej

zarys w programie Power Point

Najważniejsze, co posiada tabela tego typu, to informacje, które są w niej przechowywane. Należy zauważyć, że informacje powinny być zorganizowane w formacie forma hierarchiczna, to znaczy według ważności tego.

Aby rozpocząć, musisz wybrać główny temat, ten temat zostanie napisany w Tytuł. Tytuł musi mieć po prawej stronie pomysły Y koncepcje.

Pomysły, które pojawią się za rzędem, będą miały uzupełniające się pomysły po prawej stronie, dzięki czemu wszystko będzie się uzupełniać.

Informacje powinny być przedstawione w następujący sposób: TITLE> GŁÓWNA POMYSŁ> POMYSŁY UZUPEŁNIAJĄCE.

Nie ma wątpliwości, że tabela synoptyczna może pomóc w wyjaśnieniu informacji, a także, że może posłużyć do studiowania różnych tematów opartych na teorii, chociaż w PowerPoint mamy możliwość tworzenia graficznych reprezentacji, takich jak schematy organizacyjne dla firm lub instytucji .

Dzięki tabelom synoptycznym prezentacje PowerPoint są znacznie mniej zagęszczone, a ponadto są bardzo łatwe do wyjaśnienia i zrozumienia. Są bardzo łatwe w tworzeniu i możesz używać wielu posiadanych obiektów PowerPoint do realizacji tego samego.

Wszystkim, którzy chcą dowiedzieć się więcej o PowerPoint, zalecamy zapoznanie się z naszym artykułem, jak łatwo wstawiać i edytować obrazy w PowerPoint.

dołącz do naszego kanału telegram