Jeśli należysz do osób, które lubią mieć wszystko dobrze zorganizowane, czy to między innymi kontakty telefoniczne, adresy; rozwiązaniem jest stworzenie własnego kalendarza lub notatnika w formacie Word lub PDF. Ponieważ ten typ dokumentu pozwoli ci dostosować program w sposób lub formę, którą najbardziej lubisz najbardziej lub najwygodniej.
Podobnie, na początku będziesz potrzebować tylko pakietu biurowego oferowanego przez Microsoft, wśród którego Word będzie się wyróżniał jako preferowany system do tworzenia tekstów. Jeśli nie masz tego edytora tekstu, możesz od razu przejść do oficjalnej witryny firmy Microsoft i pobrać bezpłatną wersję próbną.
Kroki, aby przygotować spersonalizowany program kontaktów
Na początku ważne jest, aby wiedzieć, że zeszyt musi być opracowany i dostosowany w programie Word, ponieważ w tym formacie możesz edytować tyle razy, ile potrzeba; czy chcesz usunąć, czy dodać postać, która będzie Cię reprezentować. Później przekonwertujemy ten format na dokument PDF, abyś mógł go wydrukować i używać go stale do wszystkiego, czego potrzebujesz.
W tym samym duchu, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest utworzenie tabeli z kilkoma kolumnami na arkuszu, liczba będzie zależeć od Ciebie; Ideałem jest jednak to, że możesz mieć co najmniej 4 kolumny, gdzie znajdziesz imię i nazwisko, adres, telefon i e-mail. W ten sam sposób możesz dodać wszystkie informacje, które uważasz za niezbędne.
Ponadto po dodaniu tabeli ważne jest, aby rozpocząć dostosowywanie planu dnia, do tego możesz użyć paska narzędzi to jest w górnej części, co pozwala nadać kolor tabeli i wybrać czcionkę, którą lubisz i dostosować do swojej osobowości.
Następnie, opracowując lub ustalając, jak ma wyglądać tabela lub tabela, do której będą pobierane informacje, wystarczy skopiować i wkleić kolejne arkusze; W tym celu możesz użyć funkcji kopiowania i wklejania za pomocą klawiatury w programie Word.
Nie zapomnij spersonalizować okładki, jeśli to rozważasz, w tym celu możesz dodać swoje dane osobowe, aby domownicy wiedzieli, że porządek obrad należy do Ciebie; podobnie możesz dodawać obrazy lub figury znajdujący się w programie Microsoft Word, w ten sposób otrzymasz całkowicie spersonalizowany program.
Ostateczna procedura
W tym momencie prawie skończyłeś i spersonalizowałeś swoją listę kontaktów, więc pozostaje tylko przekonwertować dokument Worda do formatu PDF, prosty sposób na zrobienie tego jest następujący. Na końcu dokumentu w Wordzie należy wybrać opcję pliku a następnie sekcję „zapisz jako”, tam znajdziesz kilka sposobów zapisania dokumentu i będziesz musiał tylko wybierz ten, który mówi PDF i możesz przekonwertować plik do tego formatu.
Szczególnie przekonwertować dowolny plik do formatu PDF Jest to doskonała opcja, ponieważ ten format umożliwia wysłanie i wydrukowanie dokumentu bez ryzyka, że plik zostanie zmodyfikowany celowo lub na skutek błędu ludzkiego.
Pozwalając zachować nienaruszone marginesy, tabele lub jakikolwiek konkretny obraz lub cechę, które posiada. Nie wahaj się więc tego zrobić, aby spersonalizowany program był zgodny z planem.
Wreszcie, pozostaje tylko wydrukować dokument w formacie PDF A jeśli chcesz, możesz wykonać oprawę ręczną z wybranego kartonu i wstążki lub po prostu zabrać ją do miejsca, w którym specjalista będzie odpowiedzialny za pozostawienie go tak, jak wolisz. Nie wahaj się więc stworzyć własnego, spersonalizowanego programu kontaktów, zobaczysz, że będzie to bardzo proste.