Skip to content

Jak zainstalować dodatek Power Query w programie Microsoft Excel? -Pełna aktywacja

23 de marzec de 2022

Microsoft Power Query jest dodatkiem do programu Excel, ma na celu pełnienie funkcji ETL. Oznacza to wyodrębnianie, przekształcanie i ładowanie danych, które pozwala użytkownikowi pracować z dowolnym typem danych. To narzędzie jest bardzo przydatne do organizowania i prezentowania danych w bardzo prosty sposób, który można wykorzystać na komputerze za pomocą programu Microsoft Excel.

Jakie systemy operacyjne obsługuje dodatek Power Query w programie Excel?

Jeśli chcesz zainstalować narzędzie Power Query w programie Excel, powinieneś wiedzieć, że nie wszystkie systemy systemy operacyjne są obsługiwane przez to narzędzie. Dlatego musisz sprawdzić, czy system operacyjny komputera jest odpowiedni, aby móc korzystać z dodatku Power Query w programie Excel. Systemy operacyjne obsługiwane przez dodatek Power Query w programie Excel są następujące.

  • okna 10
  • Windows Server 2008 R2.
  • Windows Server 2012.
  • System Windows 7
  • Windows 8
  • Windows 8.1.

Należy pamiętać, że dodatek Microsoft Power Query dla programu Excel wymaga zainstalowania na komputerze przeglądarki Internet Explorer 9 lub nowszej. Ponadto narzędzie Microsoft Power Query dla programu Excel jest tylko dostępne dla platform 32-bitowych i 64-bitowychale będzie to zależeć od wersji pakietu Office zainstalowanej na komputerze.

Jak uzyskać dodatek Power Query z programu Microsoft Excel na moim komputerze?

Możesz pobrać wtyczkę Power Query na swój komputer, niezależnie od tego, czy masz System operacyjny Windows lub Mac. Procedura uzyskania tego dodatku będzie zależeć od wersji programu Microsoft Excel zainstalowanej na komputerze. Dlatego ważne jest, aby wiedzieć, jaka wersja pakietu Microsoft Office jest zainstalowana na Twoim urządzeniu.

Dla mojego komputera z systemem Windows

Jeśli Twój program Microsoft Excel jest w wersji 2016 lub nowszej, nie będziesz potrzebować zainstaluj narzędzie do zapytań o moc w programie Microsoft Excel. Ponieważ w tych wersjach narzędzie jest domyślnie włączone.

To może uzyskać dostęp do tego narzędzia ze wszystkich wersji programu Excel 2016 lub nowszegozarówno wersje autonomiczne, jak i plany subskrypcji Microsoft 365. Jeśli chcesz korzystać z tego narzędzia w ramach subskrypcji, musisz uzyskać dostęp do karty Dane w grupie Pobierz i przekształć.

Z drugiej strony, jeśli masz wersję programu Microsoft Excel z 2010 lub 2013 r. Powinieneś wiedzieć, że dla tej wersji narzędzie jest dodatkiem, który nie jest już oficjalnie obsługiwany. więc będziesz musiał pobierz i zainstaluj wtyczkę Power Query w programie Microsoft Excel.

jeśli używam Maca

Jeśli masz urządzenie Mac, powinieneś wiedzieć, że wtyczka do Dodatek Power Query nie jest dostępny w wersji 2016 lub 2019 Microsoft Excel. Zamiast tego, jeśli jesteś subskrybentem platformy Microsoft 365, dodatek Power Query jest dostępny w programie Excel dla komputerów Mac. W poleceniu „Pobierz dane” na karcie „Dane”.

kobieta korzystająca z białego komputera

Gdzie mogę znaleźć dodatek Power Query w programie Excel?

Zlokalizować narzędzie Power Query w programie Excell, musisz wykonać serię kroków. Ważne jest, aby najpierw sprawdzić, czy wersja programu Excel, którą masz na komputerze, jest już domyślnie zintegrowana, w przeciwnym razie musisz ją najpierw zainstalować.

  1. Otwórz program Microsoft Excel na swoim komputerze.
  2. Wybierz plik, w którym chcesz użyć narzędzia Power Query.
  3. Przejdź na górę dokumentu, gdzie znajduje się pasek narzędzi.
  4. Kliknij w zakładkę „Dane”.
  5. W grupie sortowania i przekształcania kliknij ikonę „Nowe zapytanie”.
  6. Następnie wyświetli się rozwijane menu, w którym należy wybrać opcję „Z innych źródeł”.
  7. Następnie będziesz musiał wybrać opcję, która najbardziej Ci odpowiada. W zależności od tego, gdzie chcesz wyodrębnić informacje, które chcesz przekształcić w dodatek Power Query.
  8. Jeśli informacje, które chcesz uzyskać, pochodzą z Internetu, Musisz wybrać „Z witryny”. Następnie automatycznie otworzy się okno dialogowe, w którym będziesz musiał wprowadzić adres URL strony internetowej, z której chcesz wyodrębnić informacje.

Jakie są kroki, aby uzyskać bezpłatny dodatek Power Query w programie Excel?

Aby bezpłatnie uzyskać dodatek Power Query w programie Excel, musisz mieć program Microsoft Excel w wersji 2020 lub 2013. Następnie musisz przejdź do witryny Microsoft Office i pobierz wtyczkę Power Query. Aby pobrać tę wtyczkę, musisz wykonać następujące kroki.

  1. Przejdź do witryny firmy Microsoft.
  2. Zaloguj się do swojego konta Microsoft.
  3. Przejdź do „Centrum pobierania Microsoft”.
  4. Kliknij ikonę „Biuro”.
  5. Następnie wybierz opcję Microsoft Power Query dla programu Excel.
  6. Jeśli nie możesz znaleźć opcji na pierwszy rzut oka, możesz przejść na górę strony Microsoft. Obok koszyka znajduje się wyszukiwarka, której należy użyć, aby wyszukać „Microsoft Power Query for Excel”. Wybierz opcję „Pobierz Microsoft Power Query dla programu Excel”.
  7. Więc musisz wybierz język pakietu instalacyjnego i kliknij przycisk „Pobierz”.
  8. Wybierz pakiet instalacyjny na podstawie typu zainstalowanego pakietu Office. Czyli 64 bity lub 32 bity.

osoba pisząca na laptopie

Jak aktywować Power Query w programie Excel 365?

  1. Pobierz wtyczkę Power Query na swój komputer. Po pobraniu pakietu instalacyjnego kliknij dwukrotnie ikonę Power Querya następnie wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami.
  2. Otwórz plik Excel, w którym chcesz użyć dodatku Power Query.
  3. Kliknij kartę o nazwie Power Query.
  4. Aby włączyć wtyczkę natychmiast po instalacji, musisz kliknąć kartę Plik.
  5. Kliknij „Opcje”, a następnie wybierz opcję „Dodatki”.
  6. Następnie kliknij „COM Add-ins”, a następnie „Go…” i zaznacz odpowiednie pole.
  7. Na koniec kliknij przycisk „OK”.

dołącz do naszego kanału telegram