Jeśli masz firmę lub firmę oferującą towary lub usługi i chcesz zwiększyć sprzedaż lub zyski, to Sugestie, które przekażemy Ci w tym poście, z pewnością będą bardzo pomocne. aby osiągnąć ten cel.
Nie ma wątpliwości, że jeden z sekretów odnieść sukces w biznesie, to dobra reklama. Dziś technologia cyfrowa pozwala nam dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów z naszymi reklamami za pośrednictwem sieci społecznościowych, wiadomości tekstowych itp.
Jednym z cyfrowych środków, które okazały się bardzo skuteczne w reklamowaniu firmy przez przedsiębiorców, są e-maile, znane w języku angielskim jako e-mail marketing lub poczta komercyjna. Masowe wysyłanie e-maili Platformy Gmail mogą być trudne, jeśli nie masz wiedzy na ten temat.
Wiedza o marketingu cyfrowym jest korzystna w erze informacji. Oczywiście wysyłanie komercyjnych wiadomości e-mail do listy klientów lub bazy danych jest żmudnym, nieefektywnym i czasochłonnym zadaniem. Dlatego stworzono sposoby na masowe wysyłanie wiadomości e-mail.
Co to są masowe wiadomości e-mail lub e-maile?
To nic innego jak wysłanie komercyjnej wiadomości e-mail do kilku klientów lub subskrybentów bazy danych dostarczonej przez firmę zamawiającą. Te e-maile są wysyłane wszystkie naraz, bez konieczności robienia tego jeden po drugim.
Klienci lub subskrybenci tej bazy danych muszą wyrazić zgodę na wysyłanie im takich wiadomości e-mail przez określoną firmę. W przeciwnym razie możesz wpaść w coś, co w tym świecie marketingu nazywa się spamem, co jest niczym innym jak wysyłaniem e-maili bez zgody klienta lub subskrybenta. Co jest przestępstwem w wielu krajach.
Jest to bardzo przydatne, jeśli chcesz oferować swoim klientom nowe i innowacyjne produkty lub aby byli na bieżąco z przyszłymi produktami lub usługami. Ten sposób reklamy jest bardzo skuteczny ze względu na fakt, że wiadomość dociera do klienta bezpośrednio na jego adres e-mail, a nie za pomocą innych środków, które bardziej rozpraszają uwagę, takich jak na przykład Facebook.
Powstały bardzo efektywne platformy do realizacji zadania masowego wysyłania e-maili. Jednym z nich jest Mailrelay. To oprogramowanie e-maile marketingowe lub handlowe Stał się bardzo popularny ze względu na prostotę użytkowania, a także szybkość i jakość.
Może być używany przez małe firmy, które muszą wysłać kilka e-maili do swoich subskrybentów po akceptowalnych kosztach, na przykład przez większe firmy, które wysyłają nawet miliony e-maili. Oferuje bezpłatne i płatne plany wysyłki.
Jak używać Mailrelay do wysyłania zbiorczych wiadomości e-mail do Gmaila lub Outlooka za darmo?
Jak powiedzieliśmy wcześniej, Mailrelay oferuje bezpłatne plany wysyłek o dużej objętości, do 75 000 e-maili miesięcznie z przesyłkami do 15 000 subskrybentów. Daje to wielką zaletę dla małych firm, które rozpoczynają działalność z niewystarczającą wydajnością.
Serwery poczty e-mail, takie jak Gmail czy Outlook, stworzyły techniki wykrywania wiadomości e-mail uznawanych za spam lub niechciane. Dlatego bardzo ważne jest, aby oferowali wysokiej jakości treści i byli wolontariuszami, co pomaga chronić Twoją reputację. Istnieje wiele różnych narzędzi marketingowych, których możesz użyć do wysyłania tych e-maili, a Mailrelay jest z pewnością jednym z nich.
Aby wysyłać bezpłatne masowe wiadomości e-mail z Mailrelay, musisz otwórz stronę główną i zapisz się, Poprawnie wypełnij wymagane dane i zweryfikuj swoją nazwę użytkownika za pomocą wiadomości e-mail z potwierdzeniem, którą Ci dostarczy.
Po wejściu Mailrelay musisz utworzyć bazę danych, eksportując kontakty z Gmaila, Outlooka lub innego dostawcy. Następnie musisz utworzyć biuletyn, szablon lub wiadomość e-mail, którą chcesz wysłać. Po utworzeniu wykonaj kolejny krok, którym jest wysłanie biuletynu lub poczty.
Bardzo ważne jest, aby Twoja baza danych była dobrowolna, to znaczy, aby klienci wyrazili zgodę na wysyłanie im swoich e-maili. Plik poczta powinna być prosta, ale dobrej jakości i interesująca, który nie jest skatalogowany przez klienta jako niepożądany, a Gmail lub Outlook uznają go za spam.