Czas jest czymś cennym, co musimy cenić nie tylko za to, że nie wraca, ale z nieuniknionego powodu, że muszą nim zarządzać najlepsi, aby szybko poruszać się w projektach i zadaniach, które sami przedstawiamy, nikt nie chce marnować czas, a nawet oczekiwanie na otwarcie interfejsu zbyt długoNie bez powodu chcesz wiedzieć, jak przyspieszyć uruchamianie programu Excel.
W tym medium realizowanych jest wiele priorytetowych funkcji środowiska biznesowego, takich jak arkusze kalkulacyjne, Narzędzia i wszechstronność programu Excel Sprawiają, że jest to kolos świata finansów i biznesu, oparty na produkcie, ze względu na wszystkie formuły, które można zastosować w jego arkuszach kalkulacyjnych, i inne nieodwołalne funkcje.
Ale we wszystkich tych funkcjach czas i presja, więc musi być tak skonstruowany, aby działał jak najlepiej, w tej kolejności pomysłów, porozmawiajmy o jak wstawiać i powtarzać nagłówki lub tytuły w pierwszym wierszu na wszystkich arkuszach wydruku programu Excel.
Prezentacja, struktura i porządek, dominująca potrzeba w Excelu
Jak już użytkownik Excela zdał sobie sprawę, czy to z jego wersji zainstalowanej na komputerze, czy też oferowanej dla wykonywać funkcje i zadania na platformie internetowej wyżej wymienionego narzędzia. Kolejność oferowana przez interfejs jest nienaganna. Ze względu na to zamówienie program Excel domyślnie konfiguruje układ swoich formatów i ostateczną wizję, jaką będą miały.
W związku z tym użytkownik będzie miał za zadanie dostosowanie się do formatowania arkuszy, które są już skonfigurowane, lub też będzie skłonny modyfikować je do swoich upodobań i preferencji. Nie tylko może to być modyfikacja mająca na celu dostosowanie się do arbitralności tego, kto wprowadza zmiany.
Z pewnością może to być odpowiedź na potrzeb, które mają zarówno edytor formatu jako osoba, do której kierowany jest produkt końcowy. Prawdą jest, że ludzka uwaga może być niestabilna, a jeśli chodzi o przedsięwzięcia biznesowe i finansowe, nie może być miejsca na rozpraszanie i wyczerpujące działania, które osłabiają uwagę jednostki.
Nagłówki lub tytuły pierwszego wiersza na wszystkich arkuszach wydruku programu Excel, to konieczność.
Rzeczywiście, tworząc arkusz kalkulacyjny w Excelu, przedstawisz wizję i układ końcowego widoku dokumentu, który jest tworzony w jego preludiach. To w jaki sposób przedstawia nam nagłówki tylko na początku dokumentupozostawiając resztę zdegradowaną do pamięci i żmudnym zadaniem przeglądania tego, co jest już zaawansowane, aby zapamiętać, które słowa kierują przeglądanymi danymi.
Mieć możliwość umieszczenia i powtórz nagłówki lub tytuły pierwszego rzędu na wszystkich arkuszach Drukowanie w formacie Excel jest idealnym wyjściem do uporządkowania poprawnej i niewątpliwie wygodnej prezentacji każdego dokumentu, który tworzymy w programie Excel. Dlatego przejdźmy teraz do tego, jak można zmaterializować żądaną opcję.
Kroki, aby umieścić i powtórzyć nagłówki lub tytuły pierwszego wiersza we wszystkich arkuszach wydruku programu Excel
Już nie będziesz cierpieć z powodu konieczności przechodzenia do przodu i do tyłu w dokumencie, podczas zawiłego wyszukiwania danych nagłówka. Zabierzmy to wszystko ze sobą całej pracy w prosty sposób i ćwicz, postępując zgodnie z tą procedurą.
- Najpierw wprowadźmy dokument, który ma zostać zmodyfikowany i wydrukowany, z rozszerzeniem powtarzanie nagłówków nagłówków w pierwszym rzędzie na wszystkich arkuszach.
- W górnej części widzimy poziomą listę z zakładkami, na które wskazują ogólne zadania, jakie można w ich ramach wykonać. Wchodzimy w ten oznaczony jako Projekt strony.
- Przejdziemy do sekcji oznaczonej „tytuły do druku”. Możemy to znaleźć dwprowadź klaster konfiguracji stronywystępujące w ramach ww. zakładki. Podczas wykonywania tych czynności otworzą się nowe zakładki, a my wybierzemy tę z „arkuszami”.
- W sekcji „powtórz wiersze w górnym końcu” zajmiemy się dokonaj odpowiednich konfiguracji, które są nam wskazanei wyszczególnimy współrzędne, które chcemy powtórzyć na wszystkich arkuszach drukowanego dokumentu.
- Po wykonaniu tego wszystkiego spróbujmy przeanalizować wynik przed wydrukowaniem w sekcji „podgląd”. Więc możemy mieć ijasny obraz ostatecznego stanu dokumentu przed drukowaniem.