Skip to content

Jak utworzyć konto e-mail Adres e-mail w Telefónica lub Movistar? (Przykład)

28 de luty de 2021

Nauczyć się utwórz konto e-mail e-mail w Telefónica lub Movistar niezwykle ważne jest, aby móc wizualizować nasze informacje i wiele więcej. To tak proste, jak utworzenie bezpłatnego konta e-mail Nokia.

Wiele firm na całym świecie korzysta z usługi pocztowej, aby użytkownicy mogli wprowadzać i weryfikować swoje dane.

Tak jest w przypadku Movistar czy Telefónica, które stworzyły usługę pocztową, aby użytkownik mógł mieć usługę z możliwością m.in. wysyłania i odbierania poczty.

Tym razem będę cię uczyć przez tę sekcję utwórz wiadomość e-mail w Telefónica lub Movistar.

Utwórz konto w Movistar lub Telefónica

Gigantyczna firma telefoniczna znana jako Movistar, wcześniej znana jako Telefónica, postanowiła stworzyć własną usługę poczty elektronicznej.

Pozwoliło to użytkownikom na bezpłatną rejestrację i korzystanie z usług pocztowych w taki sam sposób, jak Hotmail, Gmail itp. Obecnie nie jest już możliwe utworzenie nowego konta e-mail z usługami Movistar lub Telefónica.

Z rok 2013, ludzie nie mogą zarejestrować się w bazie e-mail Movistar, ponieważ usługa jest niedostępna.

Wskazuje, że ta usługa została porzucona, aby w pełni poświęcić się usługom internetowym i komunikacji głosowej.

Ale użytkownicy, którym przed tym rokiem udało się zarejestrować na swoim koncie e-mail Movistar, nadal mają do niego dostęp.

Z tego powodu wyjaśnię Ci, jak skonfigurować pocztę e-mail w Telefónica lub Movistar, abyś mógł korzystać z usług.

Wejdź do usługi pocztowej

Dostęp do usługi e-mail w Telefónica lub Movistar jest naprawdę prosty, podobnie jak logowanie do GMX Mail. Aby aktywować konto, wystarczy wykonać następujące kroki.

Z komputera (dla większego komfortu) wejdź do sieci i naciśnij przycisk „Wchodzić”.

Po uruchomieniu serwisu musisz wpisać swoje dane we wskazanych polach, adres e-mail i hasło. Wprowadź dane użyte podczas tworzenia konta e-mail Movistar, a następnie kliknij „Połączyć”.

Jeśli nie pamiętasz swoich danych, po prostu kliknij „Nie mogę dostać się do mojego konta”. Teraz musisz umieścić wiadomość e-mail, w której otrzymasz informacje, wypełnić captcha i kliknąć „Kontyntynuj”.

Ważne jest, aby wyjaśnić, że e-mail, który musisz wysłać, musi być tym samym, którego użyłeś podczas tworzenia wiadomości e-mail Movistar.

Ważne jest, aby w chwili utwórz nową wiadomość e-mailumieść alternatywny adres e-mail, którego zawsze używasz, aby otrzymywać informacje w przypadku zapomnienia jakichkolwiek informacji.

W ten prosty sposób będziesz mógł wprowadzić lub odzyskać dane swojego konta, aby ponownie wykorzystać e-maile w Telefónica lub Movistar.

Skonfiguruj swój e-mail Movistar za pomocą telefonu komórkowego

To kolejna z dostępnych opcji użyj e-maila na Telefónica lub Movistar, dokonaj konfiguracji za pomocą telefonu komórkowego.

Aby skorzystać z tej opcji, musisz znać zarówno adres e-mail, jak i hasło do konta Movistar.

Na swoim urządzeniu mobilnym wybierzesz „Ustawienia„Lub”Oprawa„, Teraz zamierzasz wybrać opcję”Konta”.

Będąc w tym oknie, wybierz „Dodaj konta”, a następnie wybierz „E-mail”. Coś jak dodanie konta w Google Play Store, chociaż tak nie jest.

W kolejnym oknie należy wypełnić odpowiednie pola wpisując adres e-mail i hasło, a następnie kliknąć „Konfiguracja ręczna”.

Wybierz w opcji „Konto POP3„W odpowiednich polach napiszesz co następuje. Port: 110 (995 w przypadku połączenia szyfrowanego SSL) i Serwer: pop3.movistar.es.

Jeśli natomiast jest to połączenie IMAP, musisz napisać co następuje. Port: 143 (993, jeśli jest to połączenie szyfrowane SSL) i Serwer: imap.movistar.es.

Tę samą procedurę wykonasz w poczcie wychodzącej. Jako nazwę serwera zamierzasz wpisać mailhost.movistar.es i jeśli poprosi o podanie adresu e-mail i hasła, musisz je wprowadzić. W Porcie stawiasz 25.

Aby zakończyć proces, po prostu kontynuuj wypełnianie opcji, które pojawiają się na ekranie, które nie mają żadnej złożoności.