Czy wiesz, że możesz utworzyć ekskluzywną wiadomość e-mail na swoje zajęcia? Zobacz, jak utworzyć bezpłatne edukacyjne konto e-mail .edu w tym artykule.
Aby utrzymać porządek, wiele osób decyduje się na utworzenie określonego e-maila lub nawet tymczasowego e-maila dla każdego niezbędnego obszaru, na przykład mają osobisty jeden i drugi dla obszar pracy. W tym sensie system edukacyjny ma własną domenę do tworzenia określonych e-maili dla tego obszaru.
Teraz ta domena ma niewielką różnicę w każdym kraju; .edu należy do systemu edukacyjnego NAS, a dla każdego kraju dodawane jest odpowiednie rozszerzenie, na przykład edu.ve for Wenezuela lub edu.es dla Hiszpania.
Kto może mieć edukacyjne konto e-mail?
Usługi poczty e-mail z domeną .edu są dostępne wyłącznie w systemie edukacyjnym każdego kraju, który wdraża tę modalność. To jest do powiedzenia, instytucje edukacyjne, od poziomu podstawowego po uniwersytecki lub urzędy należące do systemu edukacji.
Aby wybrać konto e-mail z tą domeną, musisz zaświadczyć, że należysz do systemu edukacyjnego kraju, w którym mieszkasz, jako student lub pracownik edukacyjny.
Jeśli jesteś studentem, musisz być zarejestrowany jako student prawidłowo zarejestrowanej instytucji edukacyjnej. Jako pracownik możesz być częścią szkół podstawowych, średnich, uniwersytetów lub wydziałów rządowych zajmujących się edukacją.
Jeśli instytucja, do której należysz, ma witrynę z domeną domena najwyższego poziomu .edu Z własnym serwerem e-mail możesz wybrać konto e-mail.
Zalety posiadania konta e-mail .edu
Posiadające e-mail edukacyjny Pozwala na dostęp do zasobów sieciowych dostępnych w Twojej instytucji, aw niektórych przypadkach na przeprowadzenie procesu rejestracji lub aplikacji online.
Wiele stron internetowych oferuje oferty i promocje dla studentów i pracowników systemu edukacji podczas rejestracji konta e-mail .edu na ich platformie.
Ponadto możesz zdecydować się na bezpłatne pobieranie niektórych specjalistycznych programów, których wartość jest zwykle wysoka, takich jak AutoCAD lub pakiet Office należący do systemu Windows.
Kolejną korzyścią jest to, że zapewniają platformy Apple i Google dla swoich użytkowników z kuponami rabatowymi na pobieranie muzyki i aplikacji dostępnych w ich odpowiednich sklepach dla studentów.
Oprócz tego platformy usług przesyłania strumieniowego, takie jak Amazon Prime Video, udostępniły studentom specjalne ceny i rabaty, z których możesz skorzystać, jeśli masz edukacyjny e-mail.
Jak utworzyć edukacyjne konto e-mail .edu?
Przypominamy, że aby założyć konto musisz być członek instytucji zarejestrowanej w systemie oświaty z twojego kraju. Jeśli tak, wystarczy wykonać kroki, które wyjaśnimy poniżej.
Uzyskaj dostęp do wirtualnej platformy swojej instytucji
Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest wejście na stronę internetową należącą do instytucji edukacyjnej, do której należysz i upewnienie się, że oferuje ona usługę poczty elektronicznej.
Na przykład, jeśli wybierasz się na Virginia Community University w Stanach Zjednoczonych, musisz uzyskać dostęp do Sieć.
Wybierz sekcję e-mail
W sieci znajdź przycisk odpowiadający e-mailowi; jest zwykle identyfikowany przez nazwę Registry. Naciśnij przycisk, aby rozpocząć proces.
Wprowadź swoje dane
Następnie musisz podać swoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, adresy i dział lub kariera, do której należysz. Możliwe, że w niektórych przypadkach do zakończenia procesu będzie potrzebny kod rejestracyjny.
Potwierdzenie
Czy dane wprowadzone na platformie są prawidłowe otrzymasz wiadomość że Twoje konto zostało pomyślnie utworzone i możesz zacząć z niego korzystać.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, stwórz własny e-mail edukacyjny postępując zgodnie z powyższymi krokami i ciesz się wszystkimi zaletami, jakie stawia do Twojej dyspozycji.
Jeśli potrzebujesz pomocy z innymi serwerami pocztowymi, możesz być zainteresowany artykułem Jak zalogować się do GMX Mail? Krok po kroku.