Microsoft jest uważany za niezbędny program do wykonywania bardzo ważnych prac, dlatego czasami konieczne jest wprowadzenie hasła w arkuszu lub skoroszycie Excela.
Pakiet Office, który stworzyła ta firma, zrewolucjonizował świat od samego początku, głównie dzięki jego wysoki stopień użyteczności, który panuje do dziś.
Użycie każdego z jego programów ma zastosowanie do dowolnej dziedziny codziennego życia ludzi, dlatego mają one określone funkcje w każdej sytuacji.
W związku z tym są dostosowane do różnych stopni profesjonalizmu, które można zastosować w każdym oprogramowaniu. Jednym z takich przypadków jest ustawienia hasła, dzięki czemu określona liczba użytkowników może jako jedyna pracować z treścią.
Jeśli masz lub chcesz sporządzić dokument tego typu, w tym artykule dowiesz się, jakie rodzaje zezwoleń istnieją i jak nimi zarządzać.
Różnica między zabezpieczaniem hasłem a szyfrowaniem w arkuszu lub skoroszycie programu Excel
Arkusze kalkulacyjne są bardzo przydatnymi dokumentami w branży zawodowej, ponieważ umożliwiają rozszerzenie tworzenie grafiki, raporty, obliczenia, rejestracja danych, między innymi.
Ponieważ zarówno Microsoft Excel, jak i inne programy wchodzące w skład pakietu Office mają tę funkcję ochrony, można je zastosować w bardzo prosty sposób we wszystkich opublikowanych wersjach.
Jest jednak między nimi niewielka różnica: głównie podczas ochrony dokumentu. Ma to po prostu na celu uniemożliwienie komukolwiek czytania nie można zmienić żadnego aspektu arkusza.
Z drugiej strony podczas umieszczania hasła w dokumencie Word lub arkuszu kalkulacyjnym Excel. Oznacza to, że znajomość wspomnianego szyfrowania jest obowiązkowa w celu przeglądania treści.
Dlatego obecnie istnieje zróżnicowana liczba stron, które są poświęcone złamać to szyfrowanie, co naprawdę nie powinno być powodem do niepokoju. Cóż, oba aspekty starają się tylko unikać modyfikacji treści odzwierciedlonych w skoroszycie programu Excel.
Dowiedz się, jak usunąć hasło z arkusza lub skoroszytu programu Excel
Ponieważ istnieją dwa typy szyfrowania, które można zastosować arkusze kalkulacyjne utworzone w ramach tego programu. Bardziej efektywne jest określenie, jaką funkcję spełnia każda strona opublikowana w tym artykule.
Usuń ochronę programu Excel
Jeśli chodzi o ochronę, są to pliki, które można otwierać w taki sam sposób, jak zwykle. Tylko oni wyświetlają powiadomienie, że są plikami „tylko do odczytu”.
Robi się to po to, aby żadna osoba, która otrzymuje dokument, nie jest przeszkolona w modyfikowaniu linii. Formuła lub dane znalezione w arkuszu.
Dlatego, aby usunąć tę konfigurację, konieczne będzie zapisanie danego pliku. Upewnij się, że ma format XSL.
Podczas otwierania pliku przeglądarka Domyślnie Twojego komputera musisz wejść na następną stronę i po załadowaniu nacisnąć przycisk „Dodaj plik”.
Otworzy się małe okno, w którym możesz przejść do adresu dokumentu i po prostu musisz go otworzyć na stronie. Który będzie odpowiedzialny za ładowanie i modyfikowanie go, a następnie ponowne dodanie go do listy naszych pobrań, ale odblokowany.
Usuń hasło w arkuszu lub skoroszycie programu Excel
Negatywny aspekt stron, który jest odpowiedzialny za wyeliminowanie szyfrowania arkuszy. Czy mają wymóg wykonania pliku przedpłata za skorzystanie z tej usługi.
Dlatego usunięcie hasła z arkusza kalkulacyjnego jest uważane za trudne. Dobrze Microsoft dba o to, aby Twoje parametry bezpieczeństwa były bezwzględne.
Jeśli jednak uważasz, że możesz sobie na to pozwolić, LostMyPass jest skutecznym narzędziem. Co zajmuje tylko kilka minut, aby włączyć plik plik bez hasła.
Dlatego, chociaż jest to godne ubolewania. Zaleca się dwukrotne rozważenie przed uzyskaniem lub ustawieniem hasła w skoroszycie lub arkuszu programu Excel, ponieważ stopień ochrony jest bezwzględny.