W zaawansowanym świecie, w którym żyjemy, funkcja wklej i skopiuj komórki W przypadku wielu rodzajów tematów może to mieć miejsce podczas pracy z tabelami, w których musimy użyć wielu powtarzających się danych.
Tutaj pokażemy, jak kopiować i wklejać wartości w programie Excel, jest to tak powszechne. Dlatego zdobycie umiejętności będzie dla ciebie cenne skopiuj i wklej komórki w programie Excel Używanie makra do łatwego i szybkiego liczenia komórek z danymi.
Co to jest Macro VBA i do czego służy?
Makro VBA to platforma programistyczna, która została stworzona w celu automatyzacji zadań w programie Excel. Szybko i bez ręcznej pracy możesz tworzyć programy Macro VBA, które za dotknięciem klawisza podają format i wydrukują raport sprzedaży.
Makro VBA nie tylko pozwala pracować szybciej i efektywniej, ale także pozwala opracować schemat pracy dostosowany do rutyny pracy; ponieważ za pomocą polecenia makra VBA zawsze będziesz w stanie konsekwentnie wykonywać swoją pracę w pliku prędkość, która Cię zadziwi.
Skuteczność tego programu jest tak wielka, że pozwoli Ci na coś, czego w innych okolicznościach byś nie zrobił: Deleguj. Tak, inni będą mogli korzystać z programu, który stworzyłeś, dając Ci spokój ducha, wiedząc, że zostanie on wykonany zgodnie z Twoim życzeniem. Możesz także ukryć arkusze Excela za pomocą makra, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich dokumentów.
Możesz nawet zaplanować wykonywanie wielu zadań na komputerze, jednocześnie wykonując inne zadania, które wymagają cennego czasu, z całkowitym spokojem, że praca będzie działać idealnie.
W miarę postępów w programie Excel programy makr powinny również kopiować i wklejać komórki w programie Excel przy użyciu warunku makra VBA, więc podczas aktualizowania programu Excel należy to również robić za pomocą programów makr VBA.
Jak być może zauważyłeś, prawie niezbędne jest, abyś nauczył się wszystkiego o Macro VBA, możesz to zrobić, ponieważ do Twojej dyspozycji jest oficjalna strona Microsoft, na której na pewno znajdziesz wszystkie niezbędne informacje zostać ekspertem w tej dziedzinie, a tym samym zoptymalizować jakość i efektywność swojej pracy.
Jak kopiować i wklejać komórki za pomocą Macro VBA?
Wyszukiwanie wartości i znajdowanie numeru kolumny, a następnie kopiowanie i wklejanie w programie Excel jest znacznie częstsze, niż mogłoby się wydawać. Jest więc prawie pewne, że w pewnym momencie będziesz musiał skopiować i wklej z komórek w makrze.
Jeśli chcemy skopiować i wkleić komórki z Makro VBAbędziemy musieli skorzystać z narzędzi takich jak: Copy and PasteSpecial obiektu Range. Oto kroki, które należy wykonać, jeśli chcesz korzystać z tych narzędzi.
Skopiuj i wklej komórki w tym samym arkuszu
Aby wykonać tę procedurę, możesz użyć kodu, który umożliwia kopiowanie zawartości z jednej komórki do drugiej, w tym formatu komórki i formuł.
Skopiuj i wklej wartości komórki za pomocą VBA
Jeśli chcesz skopiować tylko wartości, a nie zawartość, możesz zmodyfikować argument metody Wklej specjalne, umożliwi to wklejenie tylko wartości skopiowanych komórek.
Skopiuj i wklej kolumnę za pomocą VBA
Aby osiągnąć ten prosty i szybki krok, możemy i musimy zmodyfikować zakres wskazany w metodzie Zasięg, aby wykonać to z całą wymaganą w tym przypadku wydajnością.
Skopiuj i wklej do innego arkusza
Ten krok należy wykonać tylko wtedy, gdy źródło i miejsce docelowe arkusza to różni się od aktywnego arkuszaJeśli tak, to podczas kopiowania i wklejania będziesz musiał podać nazwę arkusza.
Skopiuj komórki za pomocą VBA Macro za pomocą skrótu
Tę alternatywną metodę można zastosować, jeśli chcesz, aby cała zawartość komórki była zawsze kopiowana, w tym przypadku aby to osiągnąć musisz użyć kodu, jeśli jesteś pewien tego kroku, ta metoda wystarczy, aby to osiągnąć.
Zapoznanie się ze wszystkimi tymi narzędziami zagwarantuje Ci lepszą wydajność pracy, która idzie w parze z zadaniami księgowymi.
Coś, co pomoże ci ulepszyć ten obszar, to wiedzieć, jak przejść lub dostać się bezpośrednio do określonej komórki w programie Excel. Mamy nadzieję, że ten artykuł jest dla Ciebie świetna pomoc i odniesieniedostosowując je do swoich potrzeb zawodowych.