Są różne sytuacje, w których musimy się skontaktować Centrum pomocy Google lub pomoc technicznaMoże to wynikać między innymi z tego, że zapomnieliśmy kodu dostępu lub pytań zabezpieczających w e-mailu, usunęliśmy nasze dane z platformy lub zmieniliśmy numer telefonu i przegapiliśmy wprowadzenie zmiany w Google.
Ale czy mogę się wtrącić Skontaktuj się bezpośrednio z zespołem obsługi klienta Google?tak naprawdę możesz rozmawiać z Google tylko wtedy, gdy prosisz o pomoc dotyczącą konkretnego problemu.
Gdy Wyślij e-mail związany z prasą. Praktycznie w każdych okolicznościach skontaktowanie się z Google nie rozwiąże Twojego problemu.
Ponieważ nie możesz skontaktować się z Google w celu uzyskania pomocy dotyczącej usług takich jak Gmail czy YouTube, możesz skorzystać ze strony pomocy Google po instrukcje.
Jak działa Centrum pomocy Google?
Ponieważ Google nie może zapewnić obsługi klienta w zakresie resetowania hasła lub odzyskiwania konta. Zawierają pełną listę typowych tematów pomocy i samouczków.
Tak ok Centrum wsparcia nie stanowi kontaktu z Googleto jedyna oparta na Google alternatywa w przypadku problemów, w przypadku których możesz potrzebować skontaktować się z Google.
Otwórz Pomoc Google
Przejdź do https://support.google.com/ w przeglądarce internetowej na swoim komputerze.
Wybierz produkt
- Kliknij nazwę produktu, z którym masz problemy.
- Jeśli masz problemy z przeglądarką Google Chrome, powinieneś to zrobić Kliknij opcję Google Chrome.
Przejrzyj dostępne zasoby wsparcia
- Na środku strony zobaczysz listę typowych tematów.
- Więc poszukaj tam swojego pytania lub problemu.
Wybierz kategorię zasobów wsparcia
- Kliknij kategorię pytania lub problemu, której chcesz użyć.
- Powinieneś zobaczyć, jak kategoria się rozwinęła i wyświetliła bardziej szczegółowe opcje.
- Jeśli kliknięcie kategorii powoduje otwarcie strony pomocy, pomiń następny krok.
- Możesz także wpisać swoje pytanie lub problem w pasku wyszukiwania u góry strony.
Wybierz temat zasobów pomocy technicznej
- Kliknij jeden z tematów w rozwiniętej kategorii.
- Spowoduje to otwarcie strony z artykułami pomocy technicznej dla motywu.
- Jeśli wpisałeś swoje pytanie lub problem w pasku wyszukiwania.
- Klikasz na temat, który pojawia się w menu
- menu poniżej paska wyszukiwania.
Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w artykule pomocy
- Przeczytaj uważnie artykuł pomocy, który się otworzy.
- Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w artykule, aby spróbować rozwiązać problem.
- Aby w pełni rozwiązać swój problem, konieczne może być wykonanie instrukcji zawartych w kilku artykułach.
- Większość artykułów pomocy technicznej zawiera listę powiązanych artykułów po prawej stronie strony.
Zobacz numery pomocy technicznej dla swojego telefonu z systemem Android
- Kliknij opcję Pixel Phone na stronie pomocy Google.
- Kliknij opcję Skontaktuj się z nami w prawym górnym rogu strony.
- Kliknij opcję Wsparcie dla urządzeń z Androidem.
- Przejrzyj rozwijaną listę numerów telefonów.
Poproś o czat na swój telefon Pixel
- Kliknij opcję Pixel Phone na stronie pomocy Google.
- Kliknij opcję Skontaktuj się z nami w prawym górnym rogu strony.
- Kliknij opcję Obsługa urządzeń Pixel.
- Wybierz model Pixela.
- Kliknij opcję Poproś o oddzwonienie, aby uzyskać połączenie telefoniczne
- Poproś o czat, aby móc rozmawiać za pomocą wiadomości błyskawicznych.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Poproś o rozmowę w sprawie problemów z Dyskiem Google
- Kliknij Dysk Google na stronie pomocy Google.
- Kliknij opcję Skontaktuj się z nami w prawym górnym rogu strony.
- Wybierz temat.
- Następnie wybierz kategorię, jeśli pojawi się monit.
- Opcja Poproś o zwrot pieniędzy nie będzie działać na tym etapie.
- Kliknij opcję Poproś o pomoc przez czat lub e-mail.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby rozpocząć czat lub rozmowę e-mailową.