Rappi to jedna z najlepszych istniejących aplikacji do dostawy do domu, ponieważ przedkłada obsługę klienta nad wszystko inne (dlatego stworzyli kilka kanałów komunikacji z nimi). Mając to na uwadze, dzisiaj zobaczysz, jaki jest numer telefonu obsługi klienta Rappi Support, więc tak Jeśli pojawi się problem, możesz go rozwiązać, ponieważ istnieje możliwość skontaktowania się z obsługą klienta Rappi.
I nigdy nie zaszkodzi mieć pod ręką środek komunikacji umożliwia bezpośrednią rozmowę z pracownikiem firmy, ze względu na fakt, że od czasu do czasu bot pomagający w aplikacji nie rozwiązuje problemów użytkowników, a nawet dostawcy ze względu na jego administrację.
Jaki jest numer telefonu pomocy technicznej Rappi?
Aby od razu przejść do sedna, musisz wiedzieć, że chociaż Rappi jest zlokalizowane w kilku krajach na kontynencie amerykańskim, istnieje tylko jeden ogólny numer, pod który możesz zadzwonić, jeśli masz jakiś problem: Rappi Support, czyli 316-35-35.
Działa to w każdym kraju, wystarczy wpisać kod kraju, w którym mieszkasz (na przykład, jeśli jesteś z Kolumbii, będzie to +57). Kiedy już uda Ci się zadzwonić, powinien odpowiedzieć operator ludzki, gotowy rozwiązać każdy Twój problem.
Pamiętaj, że odpowiedź na połączenie może zająć więcej lub mniej czasu, ponieważ dziennie otrzymują tysiące od irytujących użytkowników. Z tego powodu, jeśli Twoje problemy są bardziej awaryjne niż cokolwiek innego, wtedy musisz skorzystać z innej metody komunikacji.
Odbywa się to za pośrednictwem tej samej aplikacji Rappi i poprzez opcję SOS, którą możesz aktywować, przechodząc do aplikacji i wybierając sekcję o nazwie „Profil” (znajdziesz ją w górnym rogu interfejsu). Wewnątrz naciśnij przycisk o nazwie „SOS”, który ci pozwoli zadzwoń na numer alarmowy Rappi.
Kontakt z obsługą klienta Rappi
Jeśli ta opcja Ci nie odpowiada, spróbuj zadzwonić pod numer: (031) 3163522, który służy również w sytuacjach awaryjnych. Pamiętaj, że jest to infolinia tylko w przypadku poważnych problemów, więc jeśli Twoja sprawa nie kwalifikuje się jako pilna, nie korzystaj z niej.
I to wszystko, dzięki temu dowiedziałeś się, jaki jest numer telefonu obsługi klienta Rappi, więc teraz nadszedł czas, abyś zobaczył, za pomocą jakich środków możesz komunikować się z aplikacją, jeśli jesteś pracownikiem lub dostawcą i potrzebujesz wsparcia Rappi lub administrację, aby rozwiązać Twoje interesy.
Jak skontaktować się z Rappi, jeśli jestem dostawcą?
Jeśli jesteś pracownikiem firmy (kierowca dostawy) to numer telefonu obsługa klienta rapera To ci nie pomoże, więc będziesz musiał skorzystać z innych środków, takich jak wsparcie Rappi, aby poinformować swoich szefów, dlaczego wystąpił problem z przesyłką lub czy konsument zdecydował się anulować lub edytować zamówienie.
W takim przypadku należy więc zrobić zadzwoń do centrum wsparcia i pomocy w aplikacji SoyRappi. Aby to osiągnąć, musisz przejść do aplikacji (którą możesz pobrać z PlayStore).
Po wykonaniu tej czynności przejdź do zamówienia, które sprawia Ci problemy i kliknij je, aby je wybrać. Będąc w nim, kliknij przycisk znajdujący się pod wszystkim, co nazywa się „Wsparcie” (wsparcie Rappi zostanie zidentyfikowane po ikonie słuchawek).
Po naciśnięciu zostaniesz przeniesiony do kolejnej sekcji, gdzie możesz wybrać jeden z powodów, dla których nie możesz kontynuować realizacji zamówienia zgodnie z ustaleniami, lub też możesz zrezygnować z zamówienia.
Niezależnie od tego, którą opcję wybierzesz, będziesz musiał udowodnić, że jest to prawda. Dlatego zaleca się to w pierwszej kolejności otwórz czat z konsumentem w celu zebrania dowodów w bazie danych (co możesz zrobić w oknie „W toku” klikając na przycisk „Czatuj z klientem”).
Gdy zakończysz konfigurowanie problemu i udowodnisz, że jest on prawdziwy, pomoc techniczna natychmiast Ci odpowie. Dzięki temu przeczytałeś wystarczająco dużo, aby powiedzieć, że wiesz jak korzystać z Wsparcie Rappiego. Ponadto znasz numer telefonu obsługi klienta Rappi, aby zapewnić należytą uwagę.
Wsparcie Rappi przez WhatsApp
Można się z nami szybko skontaktować, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz, zwłaszcza gdy potrzebujemy możliwości egzekwowania prawa konsumenckiego. Dlatego nie może Cię zabraknąć możliwość odwiedzenia Twoich 3 kanałów Rappi Wsparcie lub uwaga, która zapewnia lepsze wrażenia. Przede wszystkim rappitenderos znacznie łatwiej jest poprosić o informacje z bazy danych za pośrednictwem WhatsApp, ponieważ przyspieszy to cały proces. WhatsApp to następujące numery Rappi, z których może korzystać osoba dostarczająca:
- Kolumbia +715140348.
- Kostaryka i Meksyk +215541631682.
- Argentyna i Urugwaj +5491159845495.
- Chile +56232411896.
- Peru i Ekwador +59324018990.
Jest wiele sytuacji, które są poza naszą kontrolą i dlatego pojawia się potrzeba skontaktowania się z rappi za pośrednictwem WhatsApp. Ważne jest, abyś miał przy tym trochę cierpliwości. Najłatwiejsza metoda wsparcia polega na Opcja czatu z klientem wyjaśnionym wcześniej.
Problemy ze wsparciem dla kurierów Rappi
Aby skontaktować się z wyspecjalizowanym zespołem wsparcia Rappi i w ten sposób rozwiązać problemy jako osoba dostarczająca, dla sprzymierzonego rappi możesz to zrobić przez internet. Ale możesz także sprawdzić ich numer w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Tutaj znajdziesz całą niezbędną pomoc w przypadku, gdy potrzebujesz lub masz problemy z zamówieniami, przyjęciem lub dostawą.
Obsługa klienta Rappi
Na stronie internetowej można znaleźć centrum pomocy lub wsparcie Rappi, które pozwala poznać często zadawane pytania, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu. W każdym razie w aplikacji znajdziesz czat, do którego możesz wejść i uzyskaj pomoc, podając numer zgłoszenia lub zamów, jeśli go masz. Ważne jest, abyś posiadał wszystkie informacje na koncie rozdanym, aby mogli dostarczyć Ci więcej informacji.
Gdzie znajdują się biura obsługi klienta Rappi?
Ponieważ obsługa klienta zależy od krajów, w których się znajdujesz oraz prawa lub przepisów, które mają w nich zastosowanie, możesz odwiedzić witrynę oficjalna strona rappi, dzięki czemu po prostu wpiszesz kraj, w którym się znajdujesz i w ten sposób zwizualizujesz, gdzie znajdują się ich biura. Zwłaszcza jeśli nie chcesz kontaktować się z obsługą klienta Rappi cyfrowo. W każdym razie informacje te są również przydatne dla dostawcy rappi. Pamiętajmy, że znajdziemy siedzibę rappi lub Rappi Support:
- Brazylia.
- Kostaryka.
- Meksyk.
- Kolumbia.
- Urugwaj.
- Peru.
- Ekwador.
- Czerwony pieprz.
- Argentyna.
Chociaż oczywiście trzeba wziąć pod uwagę czym jest pomoc technologiczna w kontakcie z obsługą klienta rappi. szybszą reakcję w celu rozwiania wątpliwości, skarg lub roszczeń. Jeśli z jakiegoś powodu, czy to jako klient, czy pracownik, ta aplikacja Cię zawiedzie, poszukaj innych aplikacji, takich jak Rappi? A jeśli to nie wystarczy, jakie są najlepsze aplikacje do zamawiania jedzenia w domu? Masz więc inne opcje.