Excel to jedno z najciekawszych narzędzi obecnych w Microsoft Officeza jej pomocą można śledzić firmy, przedsiębiorstwa czy instytucje. Jeśli pracujesz z Excelem, musisz wiedzieć, jak przypisywać nazwy do komórek lub zakresów | Zarządzaj nazwami komórek w programie Excel.
Daj mu konkretna nazwa komórek lub zakresów w programie Excel Ma wiele pozytywnych punktów, dlatego każdy użytkownik korzystający z platformy powinien znać te podstawowe zasady. Dziś nauczymy Cię tej prostej procedury, która znacznie ulepszy Twoje tabele Excela.
Z kolei zalecamy uwzględnienie wstawiania przypisów i końca strony w Excelu, kolejny bardzo przydatny proces porządkowania tabeli Excela, czytaj dalej, aby nazwać komórki.
Jakie są zakresy w programie Excel?
Kiedy mówimy o zakresach w ramach platformy Przewyższać odnosimy się do wszystkich powiązanych zestawów danych, które składają się na wartość. Na przykład, jeśli mówimy o dochodzie dziennym na poziomie miesięcznym, a później rocznym, zakres będzie obejmował całość wartości należących do miesiąca.
Innymi słowy, zakresami byłyby wszystkie dni należące do określonego miesiąca, na przykład styczeń byłby zakresem, tak samo jak luty i tak dalej. Jak wskazaliśmy wcześniej, zakresy to po prostu zestaw danych afinicznych.
Jaka jest korzyść z nazewnictwa rang?
Gdy zakresowi zostanie nadana nazwa, łatwiej będzie uzyskać do niego dostęp, w ten sam sposób wykonywanie operacji matematycznych między różnymi zakresami będzie łatwiejsze, ponieważ wystarczy wpisz nazwy zakresów aby bardzo łatwo przejrzeć proces.
Określając aspekty, takie jak nazwy i wiele innych aspektów, można zastosować procesy takie jak filtrowanie danych w tabeli po kolorze czcionki, komórce itp., Co ułatwi pracę z tabelami Excela.
Jest to niezbędna opcja, aby przeprowadzić poprawną kontrolę dużych tabel, a nie używać nazw do definiowania zakresów, na pewno skomplikuje to wszelkiego rodzaju procedury. Z tego powodu zalecamy, abyś nauczył się tej prostej funkcji, w ten sposób swojego tabele excel będą miały lepszą ogólną jakość i będą łatwiejsze w użyciu.
Jak przypisywać nazwy do komórek lub zakresów | Zarządzaj nazwami komórek
Narzędzie Excel obecne w systemie Microsoft Office pozwala na bardzo łatwe wykonywanie wielu operacji matematycznych i różnego rodzaju. Dlatego obsługa jest niezbędna w każdym miejscu pracy.
W ten sam sposób podstawowe procesy, takie jak nazwij zakresy lub komórki to coś bardzo ważnego, z czym powinien sobie poradzić każdy użytkownik. Dziś nauczymy Cię w najprostszy możliwy sposób, jak wykonać tę procedurę. Przeczytaj uważnie, ale najpierw możesz rozważyć użycie makr do importowania nazw plików do programu Excel, kontynuujmy:
- Gdy znajdziesz się w tabeli, musisz zlokalizować zakresy, które musisz nazwać.
- Proces selekcji jest niezwykle prosty, wystarczy pamiętać, że wybierając zakresy nie należy zaznaczać pola z nazwą, a wręcz przeciwnie wybierz tylko wartości należące do tego zakresu.
- Po wybraniu wszystkich wartości należących do zakresu powinien on znajdować się w lewej górnej części ekranu. Tam zostanie wyświetlona wartość pierwszej komórki, będziesz musiał zmienić tę wartość na dowolną nazwę, którą chcesz jej nadać, na przykład pierwszy semestr. Nie wychodząc z tego miejsca, naciśnij Wchodzić aby zastosować zmiany.
- Ten proces należy przeprowadzić dla każdej komórki, która tworzy zakres. Tylko lub musi podać konkretną nazwę dla każdego z nich.
Po poprzednim procesie poprawnie nazwałeś każdy z zakresów w tabeli programu Excel. To jest bardzo korzystny z którym ułatwi takie operacje, jak wyszukiwanie danych w dwóch lub więcej arkuszach Excela w swojej tabeli i wielu innych. Jak zobaczysz, jest to również całkiem proste występować.