Skip to content

Jak podzielić i powielić arkusz lub skoroszyt programu Excel? – Krok po kroku (przykład)

8 de luty de 2021

Naucz się używać wszystkich przybory że dobrze znany arkusz kalkulacyjny jest celem, który należy wziąć pod uwagę, jeśli jest często używany, więc moglibyśmy zacząć od wiedzy, jak dzielić i powielać Przewyższać.

Chociaż wielu opcji można się nauczyć na bieżąco, uzyskanie dodatkowej pomocy lub wskazówek nikomu nie zaszkodzi. Od korzystania z funkcji BASE bazy danych w programie Excel do prostego korzystania z funkcji CODE w programie Excel, nauka jest zawsze konieczna.

Ponadto są użytkownicy, którzy są skomplikowani, jeśli chodzi o wykonywanie jakiejkolwiek pracy w programie Excel, ale mimo to muszą to zrobić.

Dowiedz się, jak podzielić arkusz w programie Excel!

Mówiąc o podziale w tym arkuszodnosi się do podziału paneli w arkuszu. Po pierwsze, arkusz kalkulacyjny powinien być łatwo utworzony w programie Microsoft Excel.

W ten sposób i przede wszystkim przez podzielenie wspomnianej strony na panele, wspomniane sekcje mogą być przemieszczane niezależnie.

Aby to osiągnąć, musisz wybrać tuż pod wierszem, w którym chcesz zastosować wspomniany podział.

Jeśli jest to kolumna, musisz wybrać po prawej stronie miejsce, w którym chcesz utworzyć segmentację.

Następnie znajduje się i klika kartę „Widok”, Umieszczony w zielonym górnym panelu, jest zwykle ósmą opcją.

W ramach tego sekcja poświęcona opcjom „Okno”, Po prawej stronie widać to wyraźnie.

Dlatego, aby kontynuować krok po kroku, wybierz przycisk o nazwie „Podzielić”Dla programu Excel, aby dokonać wybranej zmiany.

Jeśli natomiast chcesz odwrócić lub wyeliminować fragmentację w panelach arkusza, wystarczy wejść do tego samego menu i kliknąć na „Podzielić”.

Pozostaje tylko zastosować wiedzę, ponieważ w pierwszej części tego samouczka nauczyliśmy się dzielić i powielać w programie Excel.

Duplikuj w programie Excel

Istnieje kilka sposobów na wygenerowanie duplikatu strony lub skoroszytu w programie Excel, zazwyczaj są one zawarte w poleceniach „Ruszaj się„Lub”Kopiuj„W zestawie.

Przejdź do nowej książki

Oznacza to przejście z jednego pliku do drugiego musisz mieć otwarte obie lokalizacje. To znaczy książka źródłowa i odbiornik.

Następnie znajduje się strona do skopiowania i po kliknięciu prawym przyciskiem zostaje przytrzymana na odpowiedniej karcie. Wtedy po prostu będziesz musiał się na nią wczołgać. Nowa książka i poszukaj umieszczenia lub wstawienia go w sekcji zakładki.

W ten sposób, jeśli jest prawidłowo ustawiony, powinien poruszać się w sposób zadowalający, a tym samym można go łatwo skopiować.

Skopiuj w tej samej książce

Teraz, jeśli chcesz skopiować lub przenieść arkusz w tej samej książce, możesz to zrobić na kilka sposobów.

Pierwsza polega na użyciu klucza „Ctrl”Na klawiaturze, przytrzymując ją, przeciągnij żądaną zakładkę w inne miejsce w panelu strony.

Excel opcje formatu

W konsekwencji, po zwolnieniu przycisku i kliknięciu, będziesz mieć dokładną kopię arkusza, z tą różnicą, że nazwa będzie miała „(jeden)„Obok niego lub odpowiadającej mu liczby.

Z drugiej strony, gdy klikniesz prawym przyciskiem myszy arkusz, który chcesz przenieść lub skopiować, otworzą się jego opcje.

Spośród nich będzie wezwanie „Przenieś lub skopiuj”Który należy nacisnąć, aby wyświetlić menu ustawień.

W tym momencie zdecydujesz, gdzie chcesz przenieść lub skopiować, wszystko zależy od zainteresowań i potrzeb każdego użytkownika.

Wreszcie w dolnej części okna znajduje się pole wyboru z opcją „Utwórz kopię„A potem poddaj się”Akceptować„, A zatem arkusz zostanie zduplikowany.

Chociaż już wspomniano, że jednym z najlepszych sposobów nauki obsługi tego narzędzia jest metoda prób i błędów, z tym przewodnikiem już przeszedłeś długą drogę, ucząc się dzielenia i duplikowania w programie Excel.

dołącz do naszego kanału telegram