Skip to content

Jak naprawić błąd 504 w Google PlayStore – przyczyny i kompletne rozwiązanie

26 de listopad de 2021

Z pewnością kiedykolwiek próbowałeś zainstalować aplikację, zaktualizować ją lub po prostu uzyskać dostęp do Sklep Play sklep i rzucił wam błąd; I zdarza się, że jest to częstsze niż się wydaje, często znajdujemy w aplikacji wiele błędów, które nie pozwalają nam wykonać oczekiwanej przez nas akcji.

Na szczęście Google ma spersonalizowane numerem każdego rodzaju błędu rozpoznać i rozróżnić, skąd pochodzi problem, aby znaleźć najszybsze i optymalne rozwiązanie.

Teraz większość tych błędów wynika z własnych aktualizacji Sklepu Google Play, do jego problemy z pamięcią podręczną, przechowywane dane lub problemy z kontem Google. W każdym razie nauczymy Cię, jak rozwiązać błąd 504, jeden z najczęstszych.

Co to znaczy, że w sklepie Google Play pojawia się błąd 504?

Błąd 504 „Przekroczono limit czasu bramy” Jest to kod, który serwer Google wysyła do nas, aby powiadomić nas, że żądanie nie mogło zostać zrealizowane i prawie zawsze jest związane z awarią połączenia telefonicznego, niezależnie od tego, czy łączysz się przez Wi-Fi, czy komórkową transmisję danych. W ten sposób, dopóki kod pozostanie, nie będziesz mógł pobrać ani zainstalować żadnej aplikacji ze Sklepu Play.

Jakie są najczęstsze przyczyny tego błędu?

  • Niska prędkość internetu, bez względu na to, czy dane mobilne są słabe lub niewystarczające do pobrania, lub połączenie Wi-Fi jest ograniczone.
  • Pełna pamięć.
  • Pamięć podręczna aplikacji.

Metody naprawy tej usterki w sklepie z aplikacjami

Jeśli widziałeś niektóre z tych błędów, nie martw się, ponieważ na szczęście możemy wykonać kilka sztuczek, aby spróbować rozwiązać ten błąd samodzielnie, co nie jest możliwe, gdy jest to spowodowane Błąd wewnętrzny Sklepu Google Play.

Odśwież stronę

Czasami zdarza się, że błąd 504 pojawia się sporadycznie i w większości przypadków po prostu ponowne załadowanie strony usuwa błąd. Jeśli przeglądasz z aplikacja na Androida Możesz zamknąć aplikację usuwając ją z paska nawigacyjnego lub ostatnio otwieranych aplikacji, aby w ten sposób nie było śladu, że jest otwarta w tle; ale kiedy go ponownie otworzysz, potraktuj to jako nową sesję.

Teraz, jeśli przeglądasz stronę internetową na komputerze, po prostu naciśnij klawisz F5 lub CTRL + R jednocześnie, dzięki czemu strona zostanie ponownie załadowana, możesz spróbować kilka razy.

Uruchom ponownie połączenie

Jeśli powyższe nie zadziałało, wypróbuj nieco bardziej drastyczną alternatywę, która polega na ponownym uruchomieniu urządzenia sieciowego Wi-Fi, kabel LAN lub komórkowa transmisja danych, w celu rozwiązania błędów lub błędów, które mogą zostać wygenerowane.

Sprawdź proxy

Serwer proxy jest pomostem między urządzeniem a internetem, na którym generalnie może ucierpieć problemy techniczne; więc najlepiej to zmienić, ale najpierw musisz upewnić się, że masz taki, z którym możesz się połączyć.

aplikacje społecznościowe

Jaka jest procedura aktualizacji Sklepu Google Play na telefonie komórkowym?

Może się zdarzyć, że błędy, które pojawiają się w platformie, wynikają z braku aktualizacji tego samego, a wraz z aktualizacją aplikacji, w ten sam sposób muszą zaktualizuj sklep z aplikacjami oferować ulepszenia i eliminować błędy, które może to przedstawiać.

Generalnie powiadomienie o aktualizacji pojawia się po wejściu do aplikacji, jednak jeśli tak się nie stanie, aby zaktualizować Sklep Google Play należy wejść do aplikacji i poszukać przycisku na ekranie ☰ które otworzy boczne menu, poszukaj opcji «Ustawienia» lub ikony koła zębatego i wybierz ją; następnie w końcowej części nowego okna powinieneś szukać «Wersja Sklepu Play».

Pojawia się tam dokładna wersja aktualnie zainstalowana w telefonie komórkowym, ale jeśli ją klikniesz, pojawi się okno wyszukiwania, w którym automatycznie rozpocznie wyszukiwanie Dostępne aktualizacje; jeśli tak, zostanie pobrany i zainstalowany, a jeśli nie, pojawi się komunikat „Sklep Google Play jest aktualny”.

Zaktualizowana aplikacja

Możesz sprawdzić, czy masz najnowszą wersję Sklepu Play, wpisując w przeglądarce «Najnowsza wersja Sklepu Google Play» i tam porównać ją z wersją, którą posiadasz, a jeśli Twoje urządzenie z jakiegoś powodu nie chce aktualizować uszkodzony plik lub błąd możesz wymusić, aby to zrobić za pomocą następującej sztuczki.

Na telefonie przejdź do Ustawienia systemu> aplikacje> Sklep Google Play, tam wybierz pamięć> wyczyść dane> wyczyść pamięć podręczną. W ten sposób dane tej aplikacji zostaną usunięte z urządzenia; teraz, gdy ponownie otworzysz aplikację, uruchomi się ona po raz pierwszy i zostanie wymuszona szukam dostępnej aktualizacji.

dołącz do naszego kanału telegram