Skip to content

Jak mogę kontrolować i organizować swoje finanse osobiste za pomocą Dysku Google i Gmaila (przykład)

17 de luty de 2021

Kontrolowanie i organizowanie finansów osobistych jest zwykle wyzwaniem, a przy wielu okazjach różne niepotrzebne wydatki mogą utrudniać planowanie finansowe. W rzeczywistości jedną z wybitnych umiejętności w dzisiejszym świecie jest doskonałe zarządzanie finansami osobistymi. Jednak możesz twórz strategie, które pozwolą Ci radzić sobie z różnymi scenariuszami lub sytuacje w dziedzinie finansów z większą liczbą powiązanych z Tobą osób.

Na szczęście, technologia jest idealnym sprzymierzeńcem W tym celu poprzez aplikacje lub programy możemy pomóc nam obliczyć dochody i wydatki osobiste, zachować finanse osobiste lub biznesowe, a nie tylko za pomocą arkuszy kalkulacyjnych. W tym poście dowiesz się, jak kontrolować i organizować swoje finanse osobiste za pomocą Dysku Google i Gmaila.

Kontroluj i organizuj za pomocą Dysku Google i Gmaila

Możesz zrób mały formularz gdzie możesz zebrać wszystkie dane, a następnie w prosty sposób będziesz mógł stworzyć raport lub bilans przychodów lub wydatków. Można to zrobić w systemie Android lub Windows, dzięki czemu uzyskasz analizę swoich danych lub salda, ładując je.

Aby to zrobić, przejdź do przeglądarki Google Chrome i zaloguj się na Dysk Google, aby utworzyć plik nowy folder w Twojej jednostce napędowej, po lewej stronie w wyciągu Nowy i umieścisz nazwę, którą chcesz umieścić, może to być finanse, na przykład i kliknij Stwórz.

Wewnątrz tego folderu możesz utworzyć nowy formularz, wybierając przycisk Nowykliknij kartę Plus i naciśnij z Google. Następnie wpisujesz tytuł formularza, na przykład mogą to być Wydatki.

Wtedy możesz utworzyć typ rekordu, Robisz to, wybierając po prawej stronie w polu, które mówi kilka opcji, kliknij i wybierz opcję rozwijaną. U dołu typu rekordu opisujesz opcje, takie jak wydatki w opcji 1 i dochód 2.

Później na guziku Plus który znajduje się po prawej stronie, ty dodajesz pytanie, Mogą to być na przykład różne kategorie i wybierasz opcje po prawej stronie kilka opcji; Do kategorii tych mogą należeć między innymi: wydatki na żywność, odzież, usługi. Możesz także wprowadzić dochód z pensji lub ostateczny dochód.

Ponownie wcisnąłeś przycisk Plus dodać kolejne pytanie, które będzie wartością; i opcjonalnie możesz wybrać jedną krótka odpowiedź; Klikasz również przycisk Plus po prawej stronie i umieść tam komentarz, a to będzie opcja akapitu. Jeśli chcesz, możesz dodać więcej danych, takich jak filtry, etykiety lub daty.

Po wypełnieniu formularza możesz wyślij e-mailem. Wybieranie Wysłać w prawym górnym rogu i zaznacz opcję, która mówi dołącz formularz do wiadomości e-mail i później Wysłać. Formularz jest przeznaczony do użytku osobistego, dlatego należy wysłać go na swój prywatny adres e-mail.

Skonfiguruj, gdzie zostaną zapisane odpowiedzi

miejsce docelowe finansowania

W zakładce odpowiedzi klikasz opcję utwórz arkusz kalkulacyjny i wybierzesz przeznaczenie odpowiedzi; możesz umieść tytuł według swoich preferencji do tej formy poddajesz się Stwórz. Następnie otworzy się arkusz kalkulacyjny z typem, kategorią, wartością i komentarzem.

Następnie możesz skorzystać z formularza. Na przykład typem może być dochód lub koszt; na wypadek poniesionych kosztów wartość i komentarz, może to być to, na co je wydałeś; ty wybierz Wysłać w ten sposób w arkuszu kalkulacyjnym to, co napisałeś, zostanie odzwierciedlone.

Korzystanie z Dysku Google i Gmaila

Możesz otworzyć swój e-mail i zobaczysz, jak możesz uzyskać dane bezpośrednio z poczty e-mail lub możesz to również zrobić z urządzenia mobilnego; możesz go otworzyć w przeglądarce i zostanie dodany do arkusza kalkulacyjnego.

Możesz tworzyć wykresy za pomocą arkusza kalkulacyjnego. Wybrany wstawić w górnych zakładkach iw opcjach rozwijanych kliknij grafika; pojawiają się różne typy, możesz wybrać ten, który chcesz, a zostanie on zaktualizowany po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian. Ta grafika może być umieszczona w rogu arkusza kalkulacyjnego lub w innym miejscu dla Ciebie. Należy zauważyć, że połączenie między obiema platformami pozwoli również na zapisywanie wiadomości e-mail z Gmaila na Dysku Google.

Teraz, gdy wiesz, jak kontrolować i organizować finanse osobiste za pomocą Dysku Google i Gmaila, poznaj te funkcje abyś mógł efektywnie zarządzać swoimi wydatkami i dochodami. Ta strategia technologiczna przyniesie korzyści.

dołącz do naszego kanału telegram