Skip to content

Jak korzystać z mapy w Rust – naucz się zmieniać i wybierać mapy

26 de luty de 2021

Bycie nowym graczem na platformie Rust wiąże się z wieloma rzeczami, które wykraczają poza granie i odkrywanie tylko całej drogi.

Jedną wadą dla nowych graczy jest nie znając różnych cech gry wideo, ograniczając ich do wykorzystania możliwości, jakie mogą stworzyć w ramach tej platformy.

W rzeczywistości w społeczności Rust i Steam często otrzymywano pytania dotyczące różnorodności map istniejących w grze oraz możliwości ich zmiany na korzyść gracza.

Na szczęście dzisiaj możesz odkryć za pomocą tego prostego przewodnika różne rodzaje map, które istnieją w tej popularnej grze i jak możesz je zmienić.

Jakie skórki w Rust umożliwiają przełączanie map?

W związku z pojawieniem się nowego hiszpańskojęzycznego serwera Rusta popularność jego platformy znacznie wzrosła, nawet biorąc pod uwagę lata premiery na Steamie.

W ten sposób każdego dnia coraz więcej użytkowników dołącza do jej społeczności i poszukuje różnych możliwości, które mogą wygenerować za pośrednictwem jej platformy.

Dlatego każdy gracz musi liczyć się z tym, że niezależnie od tego, czy posiada serwer w języku hiszpańskim, czy pracuje przez Egoland, jeden z najpopularniejszych na świecie, posiada możliwość zmiany map gdzie możesz wdrożyć swoją grę.

Jakie ustawienia należy zastosować, aby zmienić mapę?

W każdym serwerze Rust możesz znać informacje zawarte w mapach, które charakteryzują jego wielkość, funkcję, pozyskiwanie i projektowanie elementów sprzyjających graczowi.

Pierwszym z tych aspektów jest poziom serwera, znany w ramach platformy jako „Server.level”, który określić rodzaj mapy z którym pracuje gracz.

Następnie każdy użytkownik może znaleźć nasiona lub „nasiona”, termin szeroko stosowany w grze, który jest reprezentacją generowanie elementów oferowanych przez każdą mapę.

Wreszcie jest rozmiar świata lub „Rozmiar świata”, czyli wymiar, na podstawie którego wyświetlana jest mapa. Jego wartość zwykle waha się między 1000-6000 amplitudy.

Typy map, które istnieją w Rust

Każda z map, które można wykorzystać w ramach platformy, to pliki, które można konfigurować w celu umożliwić zmianę terenu.

Ogólnie rzecz biorąc, tego typu korekty nie można ich zdobyć za pośrednictwem sklepu Steam, ponieważ trzeba było to zrobić, aby zdobyć Rusta, ale ogólnie dane ustalone powyżej można znaleźć na stronach takich jak Beacan.

Należy zauważyć, że istnieje szeroka gama gleb lub wysp, które użytkownicy mogą założyć, aby dostosować przetrwanie gry do swoich zainteresowań, niemniej jednak każda z tych map podlega domyślne ustawienie klasyfikujące te tereny.

Mapa proceduralna

Ten typ terenu to ustawione domyślnie przez grę, który zajmuje wspomniane powyżej wymiary mieszczące się w przedziale od 1000 do 6000.

Istnieje kilka map, które posiadają tę funkcję, więc aby móc skonfigurować nowy model tego typu wystarczy zmienić dane posiadanych przez niego „Nasion” i umieścić nazwę terenu, który chcesz zaimplementować w Sekcja „Server.level”.

Mapa 'Barren’

Podobnie jak poprzednia, jest to bardzo powszechny typ mapy stosowany do różnych typów wysp, na których można grać w Rust, z tą różnicą, że ten model nie jest ustawiony domyślnie przez platformę.

mapa gry rdzy

Różnica między jedną a drugą polega na tym, że mapy „Barren” zajmują bardzo małą ilość nasion, więc ich generowanie elementów jest stosunkowo ograniczone.

Ma jednak cechy, które sprawiają, że jest to model bardzo poszukiwany przez graczy, na przykład ograniczona prezentacja ziół wzdłuż podłoża.

Powinieneś wiedzieć, że ta platforma ma szeroką gamę terenów, które spełniają określoną funkcję, więc wystarczy trochę nawigować, aby znaleźć taki, który odpowiada Twoim potrzebom.

dołącz do naszego kanału telegram