Skip to content

Jak dodać kolumnę w moim programie Excel za pomocą klawiatury mojego komputera?

17 de marzec de 2022

Microsoft Excel to jeden z programów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office 365, ten program jest bardzo przydatny do tworzenia i edycji arkuszy kalkulacyjnych. To normalne, że wielu użytkowników nie wiem korzystać z niektórych narzędzi i funkcji że ten program ma. Jak na przykład dodanie kolumny w Excelu, możesz to zrobić bardzo łatwo nawet za pomocą klawiatury komputera.

Jak mogę przekazać dane z mojej tabeli do drugiej kolumny?

Istnieje kilka sposobów, dzięki którym możesz przenieś dane z jednej tabeli do drugiej kolumny. Kopiując dane z tabeli i wklejając w odpowiedniej kolumnie, możesz też użyć polecenia przeciągania. Co pozwoli Ci umieścić komórkę w innym miejscu.

kopiowanie i wklejanie

Jednym z najbardziej klasycznych sposobów umieszczania danych w innej komórce tabeli lub kolumnie jest użycie narzędzia kopiowania i wklejania. Które możesz wykorzystać na różne sposoby.

Pierwszym sposobem jest zacienienie i kliknięcie prawym przyciskiem myszy danych, które chcesz skopiować, a pojawi się menu, w którym musisz wybierz opcję „Kopiuj”. Następnie musisz znaleźć się w kolumnie, w której chcesz ją umieścić, i kliknąć prawym przyciskiem myszy wewnątrz komórki. Spowoduje to ponowne wyświetlenie menu opcji, w którym należy wybrać opcję „Wklej”.

Innym sposobem kopiowania i wklejania danych z jednego miejsca do drugiego jest podświetlenie danych, a następnie naciśnięcie klawiszy Ctrl + C na klawiaturze. Następnie zlokalizuj i wybierz komórkę kolumny, w której chcesz ją umieścić i naciśnij klawisze Ctrl + V, aby wkleić dane w komórce wybranej kolumny.

polecenie przeciągania

Forma przenosić dane z jednego miejsca do drugiego w arkuszu Excela odbywa się za pomocą polecenia przeciągania. Co pozwoli w bardzo łatwy sposób przenosić kolumny w Excelu.

Aby skorzystać z polecenia przeciągania, musisz wybrać kolumnę, którą chcesz przenieść, i aby to zrobić, kliknij lewym przyciskiem myszy komórkę z literą kolumny, którą chcesz przenieść.

Następnie będziesz musiał ponownie kliknąć lewym przyciskiem myszy na kolumnie i przytrzymać przez chwilę przeciągasz kolumnę w wybrane miejsce połóż to.

Jakie kroki należy wykonać, aby wstawić nową kolumnę do tabeli programu Excel?

Jeśli chcesz wstawić kolumnę do arkusza kalkulacyjnego Excel, musisz użyj paska narzędzi znajduje się na górze pliku Excel. Za pomocą klawiatury systemu Windows lub komputera Mac.

osoba korzysta z laptopa

Korzystanie z klawiatury systemu Windows

  1. Otwórz program Microsoft Excel na swoim komputerze.
  2. Wybierz plik, który chcesz edytować lub utwórz nowy plik, klikając „Pusta książka”.
  3. Po otwarciu pliku powinieneś wybierz dowolną komórkę w kolumnie najbliżej miejsca, w którym chcesz wstawić nową kolumnę.
  4. Przejdź do górnego paska narzędzi i kliknij kartę „Strona główna”.
  5. Następnie kliknij „Wstaw” i wybierz opcję „Wstaw kolumny w arkuszu”.
  6. Możesz także kliknąć prawym przyciskiem myszy u góry kolumny, a następnie wybrać opcję „Wstaw”. Nowa kolumna zostanie automatycznie wstawiona do arkusza Excel.

z mac

  1. Otwórz program Microsoft Excel na swoim komputerze.
  2. Wybierz plik, do którego chcesz wstawić nową kolumnę, lub możesz również utworzyć nowy plik, klikając „Pusta książka”.
  3. Po otwarciu pliku powinieneś wybierz nagłówek kolumny na prawo od miejsca, w którym chcesz wstawić dodatkową kolumnę.
  4. Wybierz kolumnę najbliżej miejsca, w którym chcesz wstawić nową.
  5. Następnie musisz nacisnąć klawisz CTRLmusisz kliknąć wybraną kolumnę, aby wyświetlić menu podręczne.
  6. W wyskakującym menu kliknij opcję „Wstaw”. W ten sposób będziesz mógł dodawać nowe kolumny w swoim arkuszu Excela.

kobieta pisząca na komputerze

Jaka jest procedura usuwania całej kolumny w moim programie Excel?

  1. Otwórz program Microsoft Excel na swoim komputerze.
  2. Wybierz plik, z którego chcesz usunąć kolumnę.
  3. Wybierz dowolną komórkę w kolumnie, którą chcesz usunąć.
  4. Następnie przejdź do paska narzędzi u góry i kliknij „Start”.
  5. Kliknij „Wstaw” i wybierz opcję „Usuń kolumny z arkusza”
  6. Możesz również usunąć kolumnę, klikając prawym przyciskiem myszy na górze kolumny, a następnie wybierając opcję „Usuń”.

dołącz do naszego kanału telegram