
ITunes to jedna z największych korzyści, jakie można uzyskać przy zakupie produktu Apple, ponieważ w pełnej wersji jest on całkowicie darmowy (można go znaleźć na jego oficjalnej stronie internetowej). Umożliwiając pobieranie utworów z innych urządzeń, a także kupowanie w sklepie o tej samej nazwie, ponieważ ta ostatnia polega na tym, że dzisiaj nauczysz się anuluj lub usuń oczekujące zakupy w iTunes.
I to jest to, że nie ma nic gorszego niż dokonanie zakupu i to, że coś dzieje się przy pełnym pobieraniu i zostajesz bez pieniędzy i bez piosenki. Może się to zdarzyć częściej niż myślisz, czasami nawet nie z powodu błędu sklepu, ale dlatego, że sam zdecydowałeś, że nie chcesz już tego produktu, niezależnie od tego, która z tych dwóch jest twoja Oto rozwiązanie.
Anuluj lub usuń oczekujące zakupy w iTunes
Pierwszą rzeczą, o której należy pamiętać przed rozpoczęciem procesu anulowania lub usuwania oczekujących zakupów w iTunes, jest to, że naprawdę nie ma możliwości ręcznego usunięcia tego zakupu. Będziesz musiał obowiązkowo Skontaktuj się z Apple Support.
Aby to osiągnąć, musisz najpierw przejść do „Początek”A następnie do aplikacji iTunes na komputerze. Kiedy jesteś w środku, przejdź do opcji „Sklep”.
Otworzy się menu rozwijane, w którym możesz wybrać opcję „Zaloguj sie”, Zrób to i wprowadź odpowiednie dane swojego konta.
Po pomyślnym zalogowaniu przejdź do opcji „Sklep„A stamtąd do sekcji o nazwie „Zobacz moje konto”.
W ramach tego wyboru kliknij przycisk „Historia zakupów”, Ta czynność przeniesie Cię do innej strony, na której musisz zejść w dół, aby znaleźć opcję„ IZgłoś problem „.
Dzięki temu będziesz mógł wybrać utwór, który znajduje się na liście oczekujących lub oczekujących, po prostu naciskając strzałkę znajdującą się tuż obok.
Gdy to zrobisz, pojawi się link, którego nazwa będzie „Zgłoś problem”, naciśnij go (znajduje się po prawej stronie zakupu, więc od razu go zobaczysz).
Na koniec w nowej sekcji, do której zostaniesz wysłany, kliknij menu rozwijane „Zgłosić zakres„A potem do”Kłopot”.
Napisz raport o tym, co się stało w odpowiednim polu i kliknij „Wysłać”. Dzięki temu wszystko będzie gotowe, wystarczy poczekać, aż pomoc techniczna skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin roboczych.
Apple Refund
W przypadku poprzedniego wątpliwości zostały wyjaśnione Jak anulować lub usunąć oczekujące zakupy w iTunes? więc jako trochę więcej teraz zobaczysz, jak poprosić o zwrot pieniędzy.
Przed rozpoczęciem wyjaśnień powinieneś wiedzieć, że możesz poprosić o zwrot pieniędzy Musisz spełnić wymagania, o które prosi firma, które możesz zobaczyć na ich stronie (warto więc mieć ubezpieczenie Apple i wiedzieć, do czego służy i co obejmuje gwarancja Applecare)
Jeśli kwalifikujesz się do zwrotu pieniędzy, przejdź na stronę reportaproblem.apple.com, gdzie zostaniesz poproszony o podanie swojego Apple ID i hasła, zrób to.
Znajdź rzecz, którą chcesz zwrócić (może to być m.in. muzyka z iTunes, aplikacja) i kliknij przycisk, który będzie obok pozycji o nazwie „Punkt„Lub”Zgłoś problem”.
Postępuj zgodnie z instrukcjami, które Ci dadzą, abyś mógł szczegółowo wskazać swój problem, a tym samym wysłać prośbę o zwrot pieniędzy.
Następnie wystarczy poczekać, aż Apple poinformuje Cię, czy spełniasz wymagania i czy pieniądze zostaną Ci zwrócone. Weź to pod uwagę Jeśli masz oczekującą płatność za usługę, nie będziesz mógł zażądać zwrotu pieniędzy.
I voila, ostatnią rzeczą, którą już wiesz, jak anulować lub wyeliminować oczekujące zakupy w iTunes, a także nauczyłeś się, jak poprosić o zwrot pieniędzy w przypadku większego problemu. Nadszedł czas, aby przejść do aplikacji i rozwiązać swoje problemy.
Pamiętaj, że problemy z zakupami są mniejszym złem i nie zawsze jest to wina Apple, więc nie usuwaj iTunes tylko z tego powodu, ponieważ ma wiele zalet, takich jak: konwersja plików MP4 do MP3, czy też zmiana informacji o utworach i albumach.