Skip to content

Dlaczego mój telefon komórkowy Hisense F24 blokuje się na logo i kilkakrotnie uruchamia się ponownie? – Rozwiązanie

6 de marzec de 2021

Plik Hisense F24 Jest to bardzo popularna opcja dla telefonów komórkowych z Androidem pod względem jakości i ceny. I to właśnie ta marka wyróżnia się dobrą jakością urządzeń; nawet telewizory Smart TV. Jako system Android jest preferowany przez wielu użytkowników. Dzieje się tak dzięki jego wydajności, jakości i opcjom. I oczywiście nie mówmy nawet o cenie!

Widać jednak, że nie są to doskonałe telefony komórkowe. Ponieważ, podobnie jak w przypadku niektórych telefonów komórkowych z Androidem, istnieje dobrze znany błąd które czasami cierpią. Ten błąd pojawia się, gdy urządzenie jest włączone, co czasami może utknąć w logo.

Na początku uruchamia się ponownie kilka razy, ale w końcu utknie na zawsze na ekranie ładowania. Nie oznacza to jednak, że Twój telefon odszedł automatycznie i że nadszedł czas na zmianę. Następnie pokażemy Ci, jakie jest rozwiązanie umożliwiające zapisanie telefonu, aby można go było normalnie włączyć.

Dlaczego mój telefon utknął na logo?

Błąd, o którym mówimy, nazywa się bootloop. Kiedy przy włączaniu Dzieje się tak, gdy system wymaga aktualizacji i nie wykonujemy ich, gdy telefon komórkowy tego zażąda. Dlatego system Android nie ładuje się i powoduje bootloop. Jednak nie jest to jedyna rzecz, która może wygenerować bootloop w telefonie.

Również inne przyczyny, które mogą powodować bootloop, to bałagan z wewnętrznym systemem telefonu. Jeśli nagle instalujesz programy lub manipulujesz pamięcią ROM telefonu możesz to zdestabilizować, jeśli nie wiesz, co robisz. Dlatego system ulegnie awarii i spowoduje bootloop. Dzieje się tak, ponieważ system operacyjny został zmieniony, a telefon nie rozpoznaje go, aby wejść.

Tak czy inaczej, obaj mają rozwiązanie. Aby rozwiązać problem, musimy wprowadzić plik Tryb odzyskiwania telefonu.

Jak przejść do trybu odzyskiwania?

Wszystkie telefony komórkowe z Androidem mają tryb odzyskiwania, do którego możemy uzyskać dostęp, gdy wystąpią problemy. Wszystkie urządzenia mają inny sposób wejścia. W przypadku Hisense i innych modeli sposobem na wejście jest naciśnięcie przycisku zmniejszania głośności w tym samym czasie, co przycisk wyłączania.

Będąc w środku, możemy poruszać się po opcjach za pomocą przycisków głośności i przycisku wyłączania, aby wybrać opcję. Musimy wybrać opcję wyczyść wszystkie dane / przywróć ustawienia fabryczne. Jak to dosłownie tłumaczy, ta opcja spowoduje usunięcie wszystkich informacji i przywrócenie ustawień fabrycznych telefonu.

To jest ostrzeżenie, które powinieneś mieć, robiąc to. Jednak tak jest sposób postępowania abyś mógł odzyskać telefon. Jeśli weźmiesz go do naprawy ze specjalistami, jest bardzo prawdopodobne, że sami wykonają reset. Chodzi o to, że system musi zostać całkowicie zrestartowany, aby telefon był ponownie dostępny. Istnieją również inne opcje formatowania.

Jak przywrócić ustawienia fabryczne? Wskazówki dotyczące unikania bootloopa

Należy zauważyć, że aby zresetować telefon do ustawień fabrycznych musi być w pełni naładowany. Dzieje się tak, ponieważ jeśli zostanie wyłączony w trakcie procesu, zostanie utracony. Naładuj telefon tak długo, jak zwykle zajmuje to 100%. Gdy to zrobisz, przejdź do trybu odzyskiwania i przeprowadź proces normalnie.

Przywrócenie ustawień fabrycznych zajmie kilka minut, więc bądź cierpliwy. Po ponownym uruchomieniu włącz telefon normalnie i możesz się normalnie zalogować. Bootloop to coś takiego nie jest rzadkością na telefonach z Androidem kiedy są już w pewnym wieku. Dlatego zalecamy, aby zawsze uważać na programy, które pobierasz i uruchamiasz na swoich telefonach, aby były niezawodne.

telefon komórkowy uruchamia się ponownie z aplikacjami na ekranie

Podobnie, nie graj z wewnętrznymi plikami Androida jeśli nie wiesz, co robisz. Nie modyfikuj ROM. Podobnie, nigdy nie boli posiadanie kopii zapasowej najważniejszych plików przechowywanych w chmurze lub jakiejś aplikacji do przechowywania danych online.

Ale najważniejsze jest to, że jeśli Twój Hisense jest nowy i nadal ma gwarancję, natychmiast zanieś to swojemu lekarzowi. Dzieje się tak, ponieważ pętle rozruchowe nie są powszechne w nowych telefonach, o ile jesteś ostrożny i nie robisz bałaganu w wewnętrznych plikach telefonu komórkowego.

dołącz do naszego kanału telegram