W dzisiejszych czasach, gdy jest tak duża konkurencja w pracy, musimy ją mieć Programy biurowe aby nasza praca była łatwiejsza. Szybszym i wydajniejszym sposobem na pomyślne wykonywanie naszej pracy jest użycie Excela, stworzonego przez firmę Microsoft.
Co to jest Excel i jakie ma funkcje?
Ten arkusz kalkulacyjny Excel to program, w którym można wykonywać dowolne obliczenia matematyczne. Możesz w nim tworzyć tabele liczb, ponieważ ma wiele komórek, możesz w nich wpisywać liczby, teksty, formuły, jego główną funkcją jest ułatwienie pracy w każdej firmie, niezależnie od tego, czy pracujesz w księgowość lub dział administracyjny.
Ten arkusz kalkulacyjny zapewnia aktualność danych, możesz również powiązać hiperłącza z komórkami Excela, takimi jak faktury, budżety, listy płac i rozliczenia pracowników. Excel jest używany nie tylko w firmach administracyjnych czy księgowych, ale także w każdej dziedzinie pracy.
To takie ważne zdobyć wiedzę o programie Excel, ponieważ w większości firm internetowych proszą o to jako wymóg, proszą o posiadanie wiedzy, czy to poprzez kurs, czy doświadczenie zawodowe, aby móc zdecydować się na zatrudnienie.
Ten elektroniczny arkusz kalkulacyjny ma funkcje i aplikacje, są to: funkcje wyszukiwania, odniesienia, logika, tekst, daty i godziny.
Wśród aplikacji, które znajdziemy w tym arkuszu kalkulacyjnym programu Excel, możesz wykonywać takie funkcje, jak wstawianie formuł w polach tekstowych.
Ten arkusz kalkulacyjny ma również inne nazwy, na przykład można go nazwać Excel ”, Microsoft Excel, a także Office Excel. Wśród wersji tego programu komputerowego znajdują się między innymi: „Excel 2013”, „Excel 2016”, „Excel dla Office 365”.
Światowa technologia rozwija się i szybko się zmienia, dlatego w miejscu pracy ważne jest, aby być na bieżąco, w tym przypadku informatyka, ważne jest, aby odnawiać wiedzę, ponieważ większość firm lub firm aktualizuje się.
Jak możemy użyć funkcji FORMULATEXT w programie Excel?
Jednym ze sposobów, aby być na bieżąco, jest wiedza użyj funkcji FORMULATEXTPonieważ służy to do wyszukiwania i odniesienia, FORMULATEKST jest podstawową funkcją dla firmy i pracodawcy, która służy do szybkiego wykonywania obliczeń.
To obliczenie odbywa się za pomocą FORMUŁY, możesz dodawać, uśredniać, dzielić i mnożyć, możesz także wstawiać hiperłącza w programie Excel. Mamy zamiar wyjaśnić jak używać tej funkcji formułatekst w tych prostych krokach, aby jak najlepiej wykorzystać to.
Krok 1
Po wejściu do Excel arkusz kalkulacyjnySpójrz na pasek, na którym jest napisana formuła i kliknij go, a gdy tam będziesz, zobaczysz wszystkie aplikacje i funkcje, które ma elektroniczny arkusz kalkulacyjny Excel.
Krok 2
W zależności od preferencji przejdź do zaznaczenia komórki lub zakresu komórek, w których chcesz wyświetlić wynik, po lewej stronie arkusza kalkulacyjnego, na górnym pasku znajduje się ikona Wstaw funkcję fx.
Krok 3
Obok ikony funkcji Wstaw fx zobaczysz inne ikony, takie jak Autosumowanie, ostatnio używane, finansowe, między innymi.
Krok 4
Na tym samym górnym pasku znajdują się funkcje wyszukiwania i odniesienia, po kliknięciu pojawi się lista opcji. Wychodząc z listy opcji należy nacisnąć Funkcja FORMULATEXT, wtedy otrzymasz pole o nazwie argumenty funkcji.
Krok 5
Z tyłu pojawia się słowo odniesienie, które odnosi się do wzoru, tam musisz wprowadź wymagany argument. Po tych wszystkich krokach naciśnij klawisz Enter, po wykonaniu tego kroku otrzymasz wynik formuły.
Krok 6
Jeśli chcesz zobaczyć wynik, musisz udać się do komórka lub zakres komórek które wybrałeś z góry i to wszystko. Teraz, gdy znamy różnorodność funkcji i funkcji programu Excel w firmie Microsoft, ważne jest, aby go mieć i używać na naszym komputerze i systemie Android.