Skip to content

Ostateczne rozwiązanie „Błądu 504” podczas instalacji Messengera ze Sklepu Google Play

22 de styczeń de 2022

Sklep Play, sklep z aplikacjami Google, zwykle działa całkiem dobrze, ale czasami może wystąpić problem. błąd, który uniemożliwia nam pobieranie plików lub dokonać aktualizacji. Błędy mogą być różnego rodzaju, ale tym razem zobaczymy, jak rozwiązać błąd 504 Play Store.

Ten błąd jest spowodowany awarią bramy, która jest zwykle związana z wolne połączenie internetowe z powodu awarii sieci Wi-Fi lub w mobilnych sieciach transmisji danych.

Rozwiąż błąd 504 Sklep Play przez ponowne uruchomienie telefonu komórkowego

Uruchom ponownie telefon Najlepszy i najłatwiejszy sposób usunięcie tego błędu polega na jednokrotnym ponownym uruchomieniu telefonu. Ponowne uruchomienie urządzenia może naprawić drobne błędy lub usterki w telefonie. Powinieneś więc raz ponownie uruchomić telefon, a następnie sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Wielu użytkowników twierdzi, że ta metoda jest dla nich pomocna i bardzo łatwa do wykonania bez żadnego ryzyka.

Napraw błąd 504 Sklep Play, czyszcząc dane i pamięć podręczną

Wyczyszczenie danych i pamięci podręcznej jest jednym z najczęstszych środków, jeśli chodzi o rozwiązywanie błędów wykrytych w Sklep Google Play. W tym przypadku musimy zrobić: iść do Ustawienia > Aplikacja lub menedżer aplikacji > Wybieramy Wszystkie i szukamy Sklepu Google Play > teraz kliknij Wyczyść dane i Wyczyść pamięć podręczną.

Wyczyść pamięć podręczną i dane Kolejny lepszy sposób na napraw kod błędu 504 w sklepie Google Play jest wyczyszczenie pamięci podręcznej i danych Sklepu Play. Jeśli nie możesz znaleźć tej opcji, znajdź opcję „Pamięć” i kliknij ją. Teraz powtórz ten sam proces dla Usług Google Play i spróbuj ponownie zainstalować aplikację.

Ten krok może działać poprawnie, a błąd został rozwiązany. Kiedy już to zrobimy, musimy zrobić to samo w Ramy usług Google Play i Usługi Google Play. Teraz próbujemy ponownie zainstalować lub zaktualizować aplikację ze sklepu Google Play.

Usuń konto Google z powodu błędu 504 Sklep Play

Innym sposobem naprawienia błędu 504 Play Store jest bezpośrednie usunięcie dołączonego konta Google. Chodźmy do Ustawienia > Konta > Usuń konto.

Następnie przechodzimy do Ustawienia> Aplikacje> Wszystko i wymuszamy zatrzymanie, później czyścimy pamięć podręczną i dane ze Sklepu Google Play, Google Services Framework i Google Play Services w taki sam sposób, jak wyjaśniliśmy w poprzedniej metodzie rozwiązania.

W kolejnym kroku wracamy do Ustawienia> Konta i dodajemy konto Gmail. Restartujemy, a potem akceptujemy wszystkie warunki i ustawienia konfiguracyjne Google. Próbujemy ponownie, jeśli pozwoli nam to zainstalować lub zaktualizować aplikację, która sprawiała nam problemy.

napraw błąd 504

Instalacja lub reset VPN jako rozwiązanie błędu 504 w sklepie Google Play

Jeśli nadal masz problemy, możesz spróbować pobrać i skonfiguruj VPN dla Androida. To, co robi VPN, to tworzenie bezpiecznego połączenia z inną siecią. Otwieramy aplikację i jako kraj połączenia wybieramy Stany Zjednoczone, Teraz klikamy Połącz. Wchodzimy do sklepu Google Play i powinniśmy bez problemu pobrać aplikację, którą chcemy zainstalować lub zaktualizować.

Innym problemem, który powoduje ten błąd, jest połączenie, więc musisz to raz sprawdzić. Wypróbuj inną sieć, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Słabe połączenie internetowe, Wi-Fi lub słabe połączenie z siecią komórkową utrudni pobieranie lub instalowanie aplikacji ze Sklepu Play. Jest to również znane jako najlepsza i najłatwiejsza sztuczka do rozwiązania błędu 504 na Androidzie.

Zainstaluj inną wersję Sklepu Google Play

Inna opcja dla rozwiązać problem błędu 504 polega na zainstalowaniu inną wersję Sklepu Play na Twoim urządzeniu. Spróbuj teraz usunąć aktualną wersję zainstaluj sklep Google Play Ponownie.

Przywracanie ustawień fabrycznych Sklep Google Play

Jeśli nie możesz rozwiązać problemu w jakikolwiek sposób, może być konieczne: przywrócić telefon do parametrów, które miał z fabryki;. Aby to zrobić, musisz podążać ścieżką Ustawienia> Osobiste> Resetuj. Zanim to zrobisz, nie zapomnij zrobić kopii zapasowej wszystkiego na telefonie komórkowym, w przeciwnym razie ją stracisz.