Skip to content

Kto stworzył, wynalazł i założył Glovo? Gdzie i kiedy powstało Glovo?

30 de styczeń de 2021

Istnieje wiele firm kurierskich, którym się zajmują kupuj, zbieraj i wysyłaj zamówienia Odkąd sprzedaż internetowa stopniowo rosła, wielu wizjonerów zdecydowało się na ten rodzaj biznesu.

Glovo jest jedną z tych firm rozwijające się firmy, które pojawiły się w 2014 r. i pomimo tego, że są stosunkowo dużą firmą, mają dużą obecność na całym terytorium Hiszpanii i w rzeczywistości zostały umiędzynarodowione.

Ekonomia współdzielenia To jeden z największych sukcesów tego typu firm, ponieważ oferują zatrudnienie każdemu typowi osoby, która spełnia minimalne wymagania, nie wspominając o tym, że w okresie kwarantanny startupy te otrzymały ogromny impuls.

W następnym artykule wyjaśnimy, co to jest Glovo, kto ją stworzył i kiedy, jeśli jesteś zainteresowany byciem częścią tej firmy, która daje możliwości zatrudnienia wielu obywatelom.

Co to jest Glovo?

Glovo to aplikacja, która pozwala innym ludziom załatwić za Ciebie sprawy. Ta inicjatywa narodziła się w Hiszpanii z rąk Oscar Pierre, który zdecydował się na przykład pozyskać firmę, która działa tak jak aplikacja Uber.

Działalność Glovo polega na wykonywaniu przesyłek ekspresowych, ponieważ są one odpowiedzialne za wyszukiwanie, kupowanie lub odbieranie wszelkiego rodzaju paczek lub dokonywanie zamówień, takich jak zakup w restauracji lub w aptece.

Glovo współpracuje z dostawcami, którzy w większości przypadków używają rowerów lub motocykli ale są też użytkownicy, którzy używają samochodów. Ponadto aplikacja ma różne kategorie, takie jak restauracje, rynki, apteki, które mogą żądać dowolnego rodzaju opakowania.

Kto stworzył i założył Glovo?

Glovo było założona we wrześniu 2014 roku przez Oscara Pierre’a z Martą Ripoll de Damborenea. Pierre, pionier tego pomysłu, dołączył po latach do Sachy Michaud, który w tym czasie zarządzał Betfair w Hiszpanii i Portugalii.

Po tym stowarzyszeniu firma rozpoczęła proces internacjonalizacji, który nastąpił ostatecznie w 2015 roku, rok po jej założeniu. Do założenia Glovo Oscar Pierre wykorzystał inwestycję początkową w wysokości 120 000 euro.

Później Pierre wziął udział w kilku rundach finansowania, aby rozwinąć swoją firmę, a na 2019 r. Runda finansowania zakończyła się kwotą 150 mln euro, co pozwoliło firmie ekspansja do ponad 26 krajów, oferując swoje usługi w ponad 200 miastach na całym świecie.

Glovo dzisiaj

Firma ma dobrą pozycję na rynku nie tylko hiszpańskim, ale także międzynarodowym. Firma szybko się rozwijała, osiągając 17 milionów euro przychodów w 2017 roku. Obecnie ma ponad milion użytkowników, a firma zatrudnia 800 stałych pracowników i ponad 12 000, którzy pracują dla Glovo autonomicznie. 1 miliard dolarów.

Pracownik dostarczający pakiet glovo

Chociaż poniósł znaczną utratę kapitału, ponad 42 miliony w 2018 roku Jej międzynarodowa ekspansja gwałtownie rośnie, docierając do krajów Ameryki Łacińskiej, takich jak Peru i Chile, Europy z krajami trudnymi rynkowo, takimi jak Polska, a nawet niektórych krajów w Afryce.

Gol Glovo

Zasadniczo celem Glovo jest przekroczenie oczekiwań wszystkich użytkowników supermarketów internetowych, to znaczy stanie się aplikacją zdolną do obsługi każdego rodzaju zamówienia, przekraczanie granic zamówień na żywność lub produkty i dotarcie do usług pralniczych i produktów z supermarketu.

Aby osiągnąć te cele, firma zainwestowała w tę kategorię, umożliwiając użytkownikom składanie zamówień w supermarketach i dostarczanie ich klientom w określonym czasie. nie więcej niż 20 minut od momentu złożenia zamówienia.

Jak działa Glovo?

Jeśli chcesz dołączyć do społeczności Glovo i zacząć składać zamówienia z domu, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest pobranie aplikacji co jest dostępne na Androida i iOS. Później musisz utworzyć konto. Możesz także zalogować się na swoje konto Facebook lub Google, a następnie ustawić adres wysyłki.

Wreszcie możesz wybrać kategorię produktu, który chcesz żądanie wysyłki, gdzie zobaczymy ceny i przewidywany czas dotarcia zamówienia