Jeśli masz mały butik lub planujesz go otworzyć, ważne jest, aby wziąć pod uwagę, sporządzić bilans. Pozwoli ci to określić, jakich metod użyć przechowuj zapasy w swoim małym sklepie odzieży, osiągnięcie odpowiedniego obchodzenia się z towarem.
Dlatego, abyś wiedział, co robić w tym obszarze inwestycji i dbaj o swoje interesy, tutaj podamy kilka wskazówek. Dlatego zwróć uwagę na poniższe sugestie i postępuj zgodnie z instrukcjami, które wskażemy, aby mieć przy sobie prawidłowe zapasy w swoim sklepie.
Śledź zapasy za pomocą księgi
We wszystkich sklepach sezonów są wysokie i niskie, i to jest kwestia, o której należy zawsze pamiętać, aby zadbać o swoją inwestycję. Jest ważne jest, aby policzyć ubrania które oferujesz w swoim sklepie i przyjmujesz prowiant, aby nie istniały. Aby dać Ci wyobrażenie o czym mówimy, podamy Ci przykład, abyś wiedział, co robić w swoim butiku.
Załóżmy, że masz w swoim sklepie średnio 200 bluzek, 300 spodni, 100 szortów, m.in. Po ich rozliczeniu możesz kontrolować i organizować swoje finanse osobiste, za pomocą księgi, gdzie należy zapisać wszystkie istniejące towary.
Z pomocą tej książki będziesz w stanie dokonać bilansu finansowego, czyli Śledź wejścia i wyjścia produktu. Ta kontrola pozwoli ci dowiedzieć się, ile masz sztuk odzieży, ile zostało sprzedanych i ile musisz wymienić, aby zawsze mieć towar na stanie.
Utwórz spis za pomocą oprogramowania
Niektórzy programiści oferują oprogramowanie do inwentaryzacji małych sklepów, które pozwala im kontrolować ilość towarów i oblicz dochody i wydatki. A w tej dziedzinie umiejętności ludzkie w administracji mają znaczenie dla sukcesu firmy. Wiedząc, jak wybrać najlepsze oprogramowanie, aby przeprowadzić prawidłową inwentaryzację towarów, będziesz w stanie uzyskać większe zyski.
Po wybraniu oprogramowania, które odpowiada Twoim potrzebom, będziesz mógł przeprowadzić inwentaryzację wszystkich produktów, które masz w sklepie. Więc pod koniec każdego dnia będziesz wiedział, ile sprzedałeś, ile masz ubrań i ile musisz wymienić, aby kontrolować budżet.
Inna metoda prowadzenia inwentarza
Skuteczną metodą używaną w większości sklepów odzieżowych jest system kodów kreskowych. Dzięki tej metodzie bez problemu policzysz wszystkie swoje ubrania kodem, który podczas skanowania wskaże numer istnienia produktu.
Ta metoda przyda Ci się, ponieważ za każdym razem, gdy zeskanujesz produkt należący do przypisanego kodu, będziesz wiedział, ile sprzedałeś. I nie tylko to, komputer poda również w rezultacie, ile zostało i jak często są sprzedawane. W ten sposób możesz oczywiście obliczyć, który produkt jest bardziej komercyjny biorąc pod uwagę sezon gdzie jesteśmy.
Przygotuj zapasy, mając na uwadze przepływ gotówki
Jako nowy przedsiębiorca możesz mieć ochotę kupować zbyt dużo towarów, nie myśląc o długo- i krótkoterminowych konsekwencjach. Należy wziąć pod uwagę, że jak komercyjny jest produkti jak długo potrwa na półce sprzedażowej.
Możesz znaleźć niedrogi produkt, ale to nie znaczy, że powinieneś się nim popisywać. Ponieważ jeśli ten produkt nie jest dobrze odbierany przez klientów, stracisz inwestycję, więc pamiętaj o następujących kwestiach:
- Dochód do spieniężenia w krótkim czasie: To płynność w finansach pozwala na umorzenie długów i dokonywanie inwestycji.
- Długoterminowe dochody pieniężne: Wynika to z dużych inwestycji, które zawsze generują bilety do sklepu.
- Zapasy plus podatki: Dzieje się tak, gdy nadal masz towar w magazynie i nie został wysłany od roku, co spowoduje straty przy płaceniu podatków.
- Zapasy i straty: Kupując zbyt dużo towaru, ryzykujesz jego uszkodzenie i musisz go wyrzucić.
Mamy nadzieję, że korzystając z tych wskazówek, możesz wybrać najlepszą metodę przeprowadzania inwentaryzacji w swoim małym sklepie odzieżowym.