Skip to content

Jak dołączać filmy reklamowe w e-mail marketingu?

22 de czerwiec de 2021

Filmy to jeden z najbardziej kreatywnych sposobów przekazywania różnych komunikatów różnym osobom, ponieważ różnorodność ich treści sprawia, że ​​komunikat ma nieco więcej niż atrakcyjny i przyciągający znacznie lepiej uwagę better danych użytkowników.

Jeśli jesteś jednym z tych, których fascynuje multimedialne formaty wideo, i uważasz, że są one niezbędne, aby naprawdę lepiej przekazać Twoją wiadomość, czytaj dalej ten artykuł, abyś mógł to zrobić.

Czym jest e-mail marketing?

Dla tych, którzy wciąż nie bardzo dobrze wiedzą, do czego służy to narzędzie, chcemy wyjaśnić, że jest ono powszechnie używane od firmy do klienta aby przekazać Ci informacje i pozostań w kontakcie z klientami.

Aby z niego skorzystać, konieczne jest posiadanie informacji o każdym z klientów, innymi słowy o e-maile z nich, więc istnieje ich predyspozycja do otrzymywania takich informacji, które firma chce przekazać. Dzięki niemu możesz dołączyć wiadomości, które mają teksty, obrazy, a nawet filmy te ostatnie wykorzystują dopełnienia, które stosuje się w następujący sposób.

Chociaż ważne jest, aby wiedzieć, że dzisiaj Email Marketing został w dużej mierze wyparty przez marketing w sieciach społecznościowych. Dla nikogo nie jest tajemnicą, że obecnie jednymi z królów, jeśli chodzi o marketing cyfrowy, są sieci takie jak Instagram, Facebook, TikTok, YouTube itp. Zwłaszcza jeśli chodzi o format wideo, ponieważ w tego typu sieciach są znacznie bardziej aktywni, bardziej otwarci użytkownicy i znacznie większy zasięg każdej kampanii marketingowej, którą chcesz podjąć.

Pierwsze kroki z wtyczką

Aby móc dodać wideo, konieczne jest skorzystanie z dodatków, takich jak ten o nazwie „MailChimp”, który jest idealny do tworzenia i wysyłania kampanii, po prostu wyszukaj go w przeglądarce, a gdy już go znajdziesz musisz się zarejestrować, co jest naprawdę łatwe.

Gdy znajdziesz się na platformie, musisz nacisnąć miejsce, w którym jest napisane „zarejestruj”, wybierz select rodzaj planu jaki chcesz, jeśli istnieje również bezpłatna opcja. Następnie wystarczy wpisać firmowy adres e-mail, a także wpisać nazwę i hasło.

Następnie musimy potwierdzić z naszego e-maila wiadomość e-mail, którą wysłała nam platforma, co przekieruje nas na platformę. Musimy kontynuować.

Następnie dodajemy wszystkie nasze dane od imienia do adresu URL Twojej witryny jako firmy. Później naciśnij kontynuuj i wypełnij poniższy formularz związane z adresem Twojej firmy.

Gdy odpowiesz na to wszystko, zostaniesz zapytany, czy masz zarejestrowane e-maile w dokumencie Excel, musisz wybierz tak i dodaj to, aby móc tworzyć listyPo prostu odpowiedz na kilka pytań dotyczących Twojej firmy i naciśnij przycisk Kontynuuj.

Jeśli nie masz listy mailingowej, możesz przejść dalej, a następnie już się zarejestrować, przeszukujesz tylko jej opcje i możesz dołączyć te listy w dowolnym momencie. Bezpłatny abonament ma tylko wyślij wiadomość do 2000 osób Jeśli chcesz wysłać pocztę do większej liczby osób, będziesz potrzebować droższego planu.

Jak wstawić wideo w kampaniach e-mail marketingowych z wtyczki?

  1. Już zarejestrowany, musisz tylko wprowadzić swoją nazwę użytkownika i hasło. Gdzie natychmiast zostaniesz przekierowany do pulpitu nawigacyjnego tej platformy.
  2. Musisz wybrać miejsce, w którym jest napisane „utwórz kampanię”, gdzie po wejściu do środka wybierzesz „stworzyć regularną kampanię„Tam wybierzesz listy mailingowe, które wcześniej zarejestrowałeś.
  3. Następnie należy wybrać nazwę kampanii i jej temat, po czym nacisnąć „Dalej”.
  4. Następnie wystarczy wybrać opcję „utwórz nowy e-mail” lub wyszukać dla niego tematy. Po wybraniu pojawi się sekcja, w której możesz wybrać, czy dziesiątki zawierają jakieś tekst, obraz lub wideoMusisz go tylko aresztować do pustej strony.
  5. Po przeciągnięciu opcji wideo musisz Wprowadź URL tego.
  6. Teraz wystarczy przejść do filmu na YouTube lub do alternatywnych stron lub platform podobnych do YouTube, gdzie jest on przesłany, i wyszukać film, przejść do paska wyszukiwania w przeglądarce i skopiować link do tego filmu, a następnie wkleić go w miejscu mówi URL w Mail Chimp.
  7. Poniżej miejsca, w którym znajduje się ten adres URL, możesz zmodyfikuj tytuł swojego filmu, od typu czcionki do jej koloru.
  8. Teraz wystarczy wybrać „Zapisz i wyjdź”.
  9. Wszystko, co musisz zrobić, to nacisnąć przycisk Wyślij i to wszystko. Pamiętaj, że wcześniej wybraliśmy listę kontaktów.

wstaw wideo na platformie mailchimp

Po wykonaniu tej czynności można w zasadzie powiedzieć, że film jest już wstawiony w treść wiadomości, aby klienci mogli go doskonale zobaczyć

Wykorzystaj w pełni e-mail marketing

Marketing cyfrowy jest bez wątpienia obecny król, jeśli chodzi o handel, to jest bardziej niż oczywiste, że wszyscy ci przedsiębiorcy, którzy mają produkt do pokazania, muszą dopracować się w 100%, aby móc jak najlepiej wykorzystać to narzędzie, w jakikolwiek sposób.

Z tej okazji chcemy z Wami porozmawiać jak najlepiej wykorzystać e-mail marketing, ponieważ nawet dzisiaj jest to nadal dość skuteczne narzędzie, aby móc dotrzeć do wszystkich potencjalnych klientów, których liczysz na pozyskanie. Ale, tak jak w przypadku każdej strategii marketingowej, oczywiście e-mail marketing to nie tylko napisanie e-maila z ofertą produktu i wysłanie go do wielu osób, nic nie jest dalsze od rzeczywistości. Ważne jest, abyś miał szereg rozważań i radził sobie z pewnymi technikami, aby Twoja kampania e-mail marketingowa była w 100% skuteczna.

Niektóre z najważniejszych kwestii, które należy wziąć pod uwagę, to:

  • rozpocząć musisz zdobyć dane, mianowicie; e-mail osób, do których te informacje będą adresowane, ale nie tylko, jak jest to zalecane zrobić coś w rodzaju badania rynkuJak w przypadku każdego rodzaju reklamy, ważne jest, abyś wiedział, jak skierować swój produkt do idealnego sektora, dzięki czemu nie będziesz tylko wysyłać e-maili, wysyłając je.
  • Przed wykonaniem badania rynku jest bardzo prawdopodobne, że masz już gotowe informacje, które zostaną wysłane pocztą, prawda? ważne jest, aby dobrze posegmentować informacje i że dodajesz to, co jest słuszne i konieczne, wyrażając bardzo szczegółowo to, co chcesz przekazać klientowi. Dlatego wszystkie informacje, czy to tekstowe, multimedialne itp. Bądź dobrze posegmentowany, ponieważ wysyłanie dużej ilości informacji bez ustalonej struktury będzie tylko stratą czasu ze strony użytkownika, a nawet sprawi, że użytkownik nawet nie poświęci czasu na przeczytanie wszystkiego, co ma do powiedzenia.
  • Bardzo ważne jest, aby przyjąć „Responsywny Design” priorytetem, ponieważ świat technologiczny rozwija się i trzeba się z nim rozwijać. Dlatego nie powinieneś myśleć o projektach przeznaczonych wyłącznie do czytania lub odtwarzania na komputerze, ponieważ według zweryfikowanych danych 72% użytkowników sprawdza pocztę e-mail z telefonu komórkowego.
  • Ma to ogromne znaczenie stwórz dobry tytuł dla tematu swojego produktu, ponieważ dobry tytuł zachęci osobę, która otrzymała ten e-mail do kliknięcia, w taki sam sposób, w jaki dobry tytuł jest niezbędny, ważne jest, aby mieć dobre „wezwanie do działania”, aby użytkownik raz wewnątrz wiadomości e-mail, czuje potrzebę kontynuowania dochodzenia, a później ma możliwość kliknięcia przez klienta, a tym samym może uzyskać dostęp do większej ilości informacji, osiąga się to za pomocą linków, dokumentów do pobrania, formularzy, filmów itp.
  • Wreszcie ważne jest, abyś był w 100% czysty moc wideo w Twoich e-mailach, o której pod koniec dnia jest ten artykuł. Bo choć to prawda, możesz mieć nienaganny design, dobre pisarstwo, dobre SEO, ale jeśli lubisz materiały multimedialne, które pozytywnie wpływają na odbiorców, otrzymasz niesamowity bonus w swojej kampanii.

Globalny marketing e-mailowy

Co powinien mieć dobry marketing e-mailowy wideo?

Siła wideo jest dziś niewiarygodnie wielka, ponieważ obecnie wiadomo, że ponad 80% reklam, rozrywki, ruchu nadawczego itp. Odbywa się to przez wideoTo zaskakująca liczba, prawda?

Wideo w marketingu może doskonale działać samodzielnie, a także być doskonałym uzupełnieniem dobrego tekstu. Za pomocą wideo możemy w znacznie pełniejszy sposób wyjaśnić to, co mamy do wyrażenia. Ale będąc bardziej kompletną metodą niż tekst lub obraz, Osiągnięcie, a przynajmniej zrobienie tego dobrze, jest nieco bardziej skomplikowane.

Dobry film e-mail marketingowy musi być doskonale zdolny do samodzielnego funkcjonowania, to znaczy przekazywanie informacji bez potrzeby innego rodzaju uzupełnienia, takiego jak tekst lub obraz. Film e-mail marketingowy musi być precyzyjny, szczegółowo pokazywać wszystkie korzyści, jakie ma do zaoferowania, niezależnie od tego, co oferuje, w postaci demonstracji, referencji itp.

Wracając do części „Responsywne projektowanie”, ważne jest, aby Twoje filmy reklamowe były dostosowane do różnych formatów i platform, aby jego jakość nie została utracona, gdy jest odtwarzany na urządzeniu, które nie ma formatu do prawidłowego wyświetlania.

Ważne jest, aby jakość wideo była wysoka i nie mówimy tu tylko o jakości reprodukcji, ale także o jakości jej wykonania, ponieważ sposób, w jaki zostanie wykonany ten film, będzie miał znaczenie nie tylko dla dobrego zrozumienia z tego, ale także będzie to twarz, którą „sprzedawca” pokaże klientowi.

Użytkownik e-mail marketingu

Dodaj filmy w e-mail marketingu

Prawdopodobnie będziesz się zastanawiać: Jak dodać film wideo do kampanii e-mail marketingowej? Czy to możliwe, że mogę dołączyć film wideo do Gmaila i wysłać go? Cóż, naprawdę możesz, ale nie jest to „powinno być”, ponieważ istnieją sposoby na wstawianie tego typu filmów, wszystko poprzez uzupełnienia i konkretne sposoby, aby lepiej dotrzeć do potencjalnych przyszłych konsumentów.

Użytkownik mobilny w e-mail marketingu

Jak osadzić wideo w Viwomail

Viwomail to oprogramowanie wideo, które Będzie w stanie dostarczyć Ci wszelkiego rodzaju informacji dotyczących wydajności filmów, które chcesz dołączyć do swoich e-maili. Jest świetnym uzupełnieniem, ponieważ pozwala monitorować, poprzez wszelkiego rodzaju liczby, chłonność, jaką miało to miejsce w Twojej kampanii reklamowej.

To oprogramowanie jest kompatybilny z różnymi narzędziami do e-mail marketingu, niektóre takie jak: Mailrelay, Sendgrid, Get Response, Acumbamail itp. Aby wstawić wideo za pomocą Viwomail, będziesz musiał wykonać szereg prostych kroków:

  • Najpierw musisz mieć konto.
  • Następnie będziesz musiał stworzyć swoją kampanię i zdefiniować jej nazwę.
  • To oprogramowanie pozwoli Ci przesyłać filmy do 90 sekund.
  • Możesz skonfigurować swój film za pomocą dowolnej z tych opcji: Autoodtwarzanie, Pętla i Wycisz.
  • Po skonfigurowaniu wideo wystarczy skopiować kod, który Viwomail wygeneruje w kodzie HTML szablonu e-mail marketingu.
  • Następnie potwierdzisz podgląd i gotowe, możesz go opublikować.

Dołącz wideo z Wyzowl

Wyzowl to platforma, na której możesz tworzyć wszelkiego rodzaju materiały wideo i multimedialne, w celu zaoferowania dobrego kompleksowego marketingu, kierując to wszystko do Twoich klientów. Ważne jest, aby pamiętać, że ta platforma pozwoli Ci tworzyć animowane filmy.

Osadź filmy wideo w Vidyard

Vidyard to kanadyjska firma, która Został stworzony, aby zapewnić Ci pełną poradę we wszystkim, co dotyczy Twoich filmów, dbając o nie od ich stworzenia, po strategie rozpowszechniania, które pozwolą Ci jak najlepiej wykorzystać korzyści w Internecie. To samo dzieje się, gdy stosujemy filmy stworzone przez Vidyard zorientowane na e-mail marketing.

Proces przesyłania filmów z Vidyard lub Wyzowl do kampanii e-mail marketingowej jest dość podobny do tego w ViwoMail i możesz być pewien, że każdy z nich będzie to całkiem skuteczne w tworzeniu kampanii.

Email Marketing to narzędzie, które niesamowicie ulepszy każdą kampanię marketingową, którą chcesz uruchomić, a w połączeniu z potęgą wideo sprawi, że Twój produkt osiągnie imponujący poziom oddziaływania i rozpowszechnienia.

dołącz do naszego kanału telegram