Praca dla FAA to marzenie wielu osób, więc uzyskać licencję A&P Może to być całkiem proste, jeśli spełnione są wymagania i postępuje się zgodnie z odpowiednimi krokami.
A&P, jak wskazuje jego akronim w języku angielskim, to Licencja „Płatowiec i zespół napędowy”, która zapewnia przywileje nadzorowania i wykonywania konserwacji prewencyjnej lub zmian samolotu lub śmigłowca i jego części.
Utrzymywanie samolotu w doskonałym stanie to podstawowa praca; i od której zależy życie każdego pasażera, który mu ufa.
Wymagania do uzyskania licencji A&P
Aby uzyskać licencję A&P, ważne jest opanowanie podstawowego języka angielskiego, który pozwala nam mówić, czytać i rozumieć; ponieważ podręczniki, które mają procedury są w tym języku, dlatego ważne jest, aby nauczyć się angielskiego przed złożeniem wniosku.
Zgodnie z częścią D FAA 65, musisz mieć co najmniej 18 lat; i zdali wszystkie wcześniej ustalone egzaminy w okresie 24 miesięcy. Ponadto, aby zachować zgodność z wymagania dotyczące doświadczenia.
Aby uzyskać licencję A&P, konieczne jest posiadanie 30-miesięcznego doświadczenia w tym zakresie pokaż, że masz doświadczenie w konserwacji kadłuba i silnika
W przypadku braku wymaganego minimalnego czasu doświadczenia; Osoby, które chcą złożyć wniosek, mogą przedstawić dowód, że ukończyły szkołę zatwierdzoną przez FAA, taką jak AMT.
Kroki w celu uzyskania licencji A&P
Uzyskaj licencję A&P, mimo że jesteś długi proces Zwykle jest to dość proste, ale wymaga dużo badań, a kroki do wykonania są następujące:
- Prześlij list z doświadczeniem, list z doświadczeniem musi być napisane w języku angielskim, certyfikowane i opieczętowane. Uzyskanie licencji A&P wymaga co najmniej 30 miesięcy doświadczenia, aby spełnić oba ratingi FAA. Jako dodatkowa wskazówka, jeśli jesteś obcokrajowcem, FAA nie wymaga listu od podmiot regulacyjny kraju pierwotnie; ale jest wysoce zalecane, ponieważ potwierdza doświadczenie.
- Egzaminy pisemne w celu uzyskania licencji A&P, musi zdać egzaminy przeprowadzone przez FAA, czyli 3, egzamin ogólny składający się z 60 pytań, płatowiec ze 100 pytań i zespół napędowy z tych samych 100 pytań. Pytania egzaminacyjne pochodzą z banku pytań, z którym kandydaci mogą i powinni się zapoznać przed złożeniem wniosku, jeśli chcą uzyskać licencję A&P.
- Po zdaniu egzaminów przeprowadzany jest wywiad z inspektorem FAA, termin rozmowy kwalifikacyjnej ustalany jest z góry. Dokumenty, które należy przesłać podczas rozmowy to paszport i formularz 8610-2. Zadaniem inspektora jest poznanie doświadczenia, weryfikacja dokumentów oraz znajomość języka angielskiego, ponieważ wybór licencji jest niezbędny.
- Nie jest to wymagane przez FAA, ale jeśli chcesz uzyskać licencję A&P, zdecydowanie zaleca się zrobienie tego „Kurs przygotowujący do egzaminu ustnego i praktycznego”, które zazwyczaj trwają 24 godziny.
Egzamin ustny i praktyczny składa się z minimum 4 pytań i maksymalnie 7; Po przedstawieniu egzaminów, których jest w sumie 10, będą one ważne 24 miesiące.
Korzyści z licencji A&P
Uzyskanie licencji A&P przez FAA zapewnia liczne korzyści, ponieważ kwalifikuje nas jako mechanik ogólny do pracy na samolotach lub helikopterach.
Oprócz dużego rynku pracy, który istnieje na całym świecie dla mechaników FAA, którzy posiadają licencję A&P, otrzymują oni lepsze wynagrodzenie w porównaniu do innych zawodów.
Szacuje się, że mechanik FAA średnio pracuje około 2000 godzin rocznie; możesz otrzymać dochód w wysokości 70 480 USD. Nie licząc możliwości zostania pilotem i podróżowania po świecie.
Zwykły mechanik lotniczy może generować do 20 USD na godzinę podczas gdy mechanik z licencją A&P może zarobić 74 godziny na godzinę.