Skip to content

Jakie są najlepsze pomysły marketingowe na pozyskanie klientów w firmie sprzątającej?

16 de luty de 2021

Zakładanie firmy wywołuje emocje i jednocześnie dużo strachu, ponieważ nie wiesz, jak firma odniesie sukces na rynku. Jednak sukces, jaki osiągniesz, zależy w dużej mierze od stosowanej strategii marketingowej; z tego powodu ten post jest poświęcony nauczeniu Cię, którzy są najlepsi pomysły marketingowe na przyciągnięcie klientów do firmy sprzątającej.

Pomysły marketingowe do wdrożenia w firmie sprzątającej

Zaprojektuj stronę internetową: Nawet jeśli Twoja firma jest mała, możesz utworzyć stronę internetową; Powinno to być proste i nie powinno być zalewane słowami, ponieważ klient szybko opuści Twoją witrynę. Ważne jest, aby Twoja strona zawierała numery kontaktowe, adres e-mail, oferowane przez Ciebie usługi, aktualne ceny, promocje i małą recenzję, w której wyjaśniasz klientowi, dlaczego powinien wybrać Twoją firmę.

Nie zapomnij przesłać zdjęć i filmów pracującego personelu, możesz nawet przesłać zdjęcia przed i po czyszczeniu. Możesz także utworzyć sekcję, w której będą mogli Twoi klienci napisz i oceń doświadczenie mieli przy zatrudnianiu Twojej firmy.

Reklamuj się w Google Adwords: Wielu użytkowników Internetu korzysta z Google jako preferowanej wyszukiwarki, więc korzystanie z Google Adwords jest doskonałym narzędziem do reklamowania Twojej firmy, ponieważ gdy użytkownik Google wyszukuje firmy sprzątające, Twoja pojawi się jako opcja.

Media społecznościowe: Duża część populacji korzysta z portali społecznościowych nie tylko w celu poznania życia znanych osób, ale także poszukuje produktów i firm świadczących określone usługi; z tego powodu sieci społecznościowe są doskonałym narzędziem do reklamowania i nagłaśniania firm.

Utwórz konto dla swojej firmy sprzątającej, w którym uwzględnisz Informacje kontaktoweświadczone przez Ciebie usługi wraz z cenami, poradami i promocjami; prześlij również zdjęcia zespołów i pracujących pracowników.

Rozdaj ulotki: Chociaż to narzędzie jest trochę stare, rozprowadzanie ulotek w budynkach, biurach, żłobkach, parkach czy umieszczanie reklam na billboardach społecznościowych pomoże Ci dotrzeć do większej liczby osób, nawet tych, którzy nie korzystają z sieci społecznościowych.

Osobiście odwiedź firmy: Odwiedzaj lokalne firmy i firmy, aby promować swoje usługi, a nawet zostawiaj broszury i wizytówki z usługami, które oferujesz, cenami, promocjami i danymi kontaktowymi.

Infografiki: Możesz tworzyć infografiki w witrynie Canva, aby w atrakcyjny sposób wyjaśniać swoje usługi, a także udostępniać te infografiki w mediach społecznościowych, aby zwiększyć ruch w swojej witrynie.

Użyj YouTube: Stworzenie kanału na YouTube pozwoli Ci na to tutoriale czyszczenia, porozmawiaj o sprzęcie i środkach czystości. Na swoim kanale możesz zostawić link do swojej witryny i sieci społecznościowych, aby ludzie wiedzieli więcej o twoich usługach.

Dokonuj rabatów i promocji: Możesz skorzystać z sieci społecznościowych, aby przeprowadzić konkurs, w którym oferują sprzątanie za połowę ceny, rabaty na zbliżające się sprzątanie, jeśli klient poleci 3 znajomych. Jeśli klient zamówi usługę na dłużej niż 2 miesiące, udziel mu rabatu lub wyczyść okna za darmo.

osoba wycierająca półkę szmatką

Darmowe demo: W zależności od oferowanej usługi (czyszczenie mebli, szkła, krystalizacja podłóg itp.) Możesz zaoferować bezpłatną demonstrację usługi, aby pokazać potencjalnemu klientowi, co otrzyma, jeśli zatrudni Twoją firmę sprzątającą.

Wskazówki dotyczące dobrej usługi sprzątania

  • Bądź uprzejmy, przyjazny i traktuj klienta z wielkim szacunkiem, cierpliwie odpowiadaj na wszystkie jego wątpliwości.
  • Głęboko czyści, nie świadczą przeciętnych usług.
  • Używaj wysokiej jakości sprzętu i produktów.
  • Oferuje przystępne ceny, a nawet rób rabaty i promocje dla swoich stałych klientów.
  • Nie wykonuj pracy w pośpiechu poświęć trochę czasu, aby zapewnić sprawną obsługę.
  • Zachęcaj pracowników bonusami, szkol ich i traktuj z szacunkiem, ponieważ połowa sukcesu zależy od personelu, który masz pod opieką. Brak motywacji personelu skutkuje niską jakością usług sprzątania.

Sugestie zawarte w tym poście pomogą Ci przyciągnąć potencjalnych klientów do Twojej firmy sprzątającej; Ale uczynienie ich naprawdę Twoimi klientami będzie zależeć od sposobu, w jaki ich traktujesz i oferowanych przez Ciebie cen. Musisz ich przekonać, że Twoja firma sprzątająca jest najlepszy na rynku i to jest to, czego potrzebują, aby utrzymać wszystko w czystości.

dołącz do naszego kanału telegram