Opracowanie skutecznej strategii sprzedaży dla Twojej firmy może być długim i złożonym procesem. Jednak jest kilka marketingowe sztuczki, aby sprzedawać więcej w biznesie które mogą Cię zaskoczyć, jak skuteczne i proste są. W tym artykule dowiesz się, które z nich są najczęściej używane.
Możesz być zaskoczony, gdy dowiesz się, że handlowcy odnoszący największe sukcesy wykorzystują wszelkiego rodzaju sztuczki, aby przekonać swoich klientów. Te sztuczki to zwykle zachowania lub błędy poznawcze, które pozwalają im mieć wpływ na zdolność podejmowania decyzji przez konsumenta co kupić.
Jednak idea wykorzystania tych sztuczek nie polega na tym, że oszukujesz klientów. Wręcz przeciwnie, jeśli je zastosujesz, osiągniesz to zaprezentuj swój produkt w bardziej atrakcyjny sposób. Ponadto pamiętaj, że te sztuczki są wynikiem badań przeprowadzonych w określonych kontekstach, więc być może będziesz musiał dostosować je do swojej sytuacji.
Wiele dużych firm korzysta z niektórych sztuczek marketingowych, które pokażemy w tej sekcji. Nawet sklepy sieciowe, takie jak Wallmart, mają własną strategię zwiększania sprzedaży i zdobywania większej liczby klientów w oparciu o takie sztuczki.
Marketingowe sztuczki, aby sprzedawać więcej w biznesie
- Dokonuj mylących porównań. Jeśli kupujący nie zdaje sobie sprawy z rzeczywistej wartości przedmiotu, bardzo łatwo jest przedstawić produkt o wysokiej cenie i porównaj go z inną podobną, ale niższą ceną. W ten sposób konsument natychmiast wybierze najtańszą.
- Zwiększ podobieństwa między sprzedawcą a kupującym. Udowodniono, że chętniej kupimy jakiś przedmiot, jeśli tak czujemy sprzedawca ma z nami coś wspólnego. Nawet jeśli jest to coś przypadkowego, na przykład posiadanie tego samego imienia lub urodzenia w tym samym miejscu.
- Wytwarzaj iluzję popytu. Jeśli możesz przekonaj klienta, że Twój produkt może być niedostępny W dowolnym momencie lub sprawisz, że pomyśli, że wiele innych osób tego chce, jest bardziej prawdopodobne, że zechce to zdobyć tak szybko, jak to możliwe.
- Nie pokazuj wszystkich korzyści naraz. Jeśli ty po kolei wyjaśniasz klientowi korzyściUżywając zwrotów typu „ale to nie wszystko”, będziesz w stanie go przekonać. Podobnie, gdy zobowiązuje się do zakupu, jeśli zaoferujesz mu akcesorium o znacznie niższej cenie niż sam produkt, prawdopodobnie też je kupi.
- Stwórz poczucie obowiązku. Jeśli będziesz działać niezwykle pomocnie, klient może czuć się zmuszonym do odwzajemnienia tej „przysługi” konsumowanie produktu lub usługi, którą oferujesz. Bardzo ważne jest, abyś również poradził sobie z koncepcjami marketingu w usługach, aby móc doskonale zastosować tę sztuczkę.
- Wykorzystaj emocje na swoją korzyść. To jest łatwiejsze wpływać na czyjeś decyzje Jeśli taka osoba czuje się bezbronna lub niepewna, nie ma środków, aby zadać sobie pytanie, czy podejmuje właściwą decyzję, czy też nie.
Strategie zwiększania sprzedaży
Pomimo tego, że sztuczki, które wyjaśniamy w poprzedniej sekcji, są bardzo skuteczne, nie zastępują strategii marketingu jakość. Z tego powodu chcieliśmy podać kilka przykładów, które mogą pomóc w planowaniu strategii.
Przede wszystkim musisz przygotować się przed spotkaniem lub rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem. Dowiedz się, kto to jest, w jakim sektorze działa i wykorzystaj te informacje na swoją korzyść, aby zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu w sprzedaży. Dotyczy to marketingu tradycyjnego, a także marketingu cyfrowego.
Zwróć uwagę na szczegóły pomoże ci też zbudować skuteczną strategię. Wielu sprzedawców dużo mówi, a to ogromny błąd. Najlepiej byłoby, gdybyś przejść do rzeczy, a następnie pozwolić klientowi powiedzieć w ten czy inny sposób, w jaki sposób chce, abyś sprzedał produkt.
Nie wystarczy skupić się na potrzebach potencjalnego klienta, ale także spełnić oczekiwania. Dlatego musisz wiedzieć, jak inteligentnie prosić, aby uzyskać te cenne informacje. Ponadto ważne jest, abyś dotrzymał obietnic składanych klientowi, aby zbudować zaufanie do Twojej marki.
Mamy taką nadzieję najczęściej używane sztuczki marketingowe Aby sprzedawać więcej w biznesie, służą do zwiększenia sprzedaży Twojej firmy. Jeśli Ci się podobało, nie zapomnij udostępnić tego artykułu w swoich sieciach społecznościowych.