Stracić, zrujnować lub zapomnieć, gdzie skończyliśmy akt naszego domu lub własność to coś, co przydarzyło się nam wszystkim w jakimś momencie naszego życia.
Później przychodzi czas, kiedy dla niektórych potrzebujemy znowu pisania procedura prawna i nie wiemy, co robić.
Może się zdarzyć, że wpadniemy w cierpienie, udrękę i niepokój, gdy pomyślimy, że zgubienie, zapomnienie lub zniszczenie tego dokumentu może spowodować utratę jakości właścicieli naszego domu lub mienia.
Wśród zalet bycia właścicielem domu, domu czy nieruchomości, oprócz niepłacenia czynszu, jest to, że dzięki temu statusowi właściciela możemy uzyskać dostęp do aktów własności na wypadek, gdybyś zgubił tak cenny dokument.
Akty prawne naszego domu lub mienia mają ogromne znaczenie, legitymizują nas jako właścicieli nieruchomości przed groźbą osób trzecich.
Wydanie aktu własności mojego domu lub majątku
Dokonując operacji przeniesienia aktywów, takiej jak inwestycja w zakup domu lub nieruchomości, notariusz składa nam pierwsze zeznanie, w którym występujemy jako właściciele nieruchomości.
Nasz dom lub nieruchomość musi być należycie zarejestrowana w publicznym rejestrze własności. Zdarza się przypadek, w którym możemy zgubić to pierwsze świadectwo, lepiej znane jako oryginalne pisma święte.
Ponieważ akty naszego domu lub majątku są tego dokumentem jest wystawiony przed wiarą notariusza, ten sam dokument legitymizuje nas jako prawowitego kupującego i właściciela.
Gubiąc dokument nieruchomości, w takim przypadku nasz dom lub nieruchomość w żadnym momencie nie utracimy tytułu prawnego ani samej nieruchomości, zażądać uwierzytelnionej kopii Jest to po prostu procedura prawna, którą należy przeprowadzić.
Dlatego w przypadku utraty aktów prawnych naszego domu lub majątku musimy wrócić do rejestr publiczny i udać się do osoby pełniącej funkcję notariusza.
Jak zażądać uwierzytelnionego prostego odpisu aktu własności mojego domu lub nieruchomości?
Istnieje kilka możliwości zlokalizowania, zażądania lub uzyskania kopii aktu własności naszego domu lub nieruchomości, takich jak:
- Idź do notariusza kto dokonał czynu publicznego i złożył pierwsze świadectwo. Jedną z korzyści wynikających z zakupu mieszkania, domu lub nieruchomości jest to, że w każdej chwili możemy poprosić o uwierzytelnioną prostą kopię tego dokumentu. Aby złożyć taki wniosek, należy uiścić odpowiednią opłatę iw ten sposób notariusz ponownie wystawi dokument.
- W drugim przypadku przez kogokolwiek Kto jest właścicielem danych ewidencyjnych aktu, może uczestniczyć w ewidencji majątku publicznego, opłacić wymagane prawem uprawnienia i tym samym zażądać uwierzytelnionego odpisu aktu publicznego chroniącego nasze prawa majątkowe.
Będąc zależność od danych publicznych, Każdy może o to poprosić, ale nie ma to wpływu na nasze prawa jako właścicieli naszego domu lub nieruchomości.
Jak zażądać, zażądać lub znaleźć zwykłą kopię w przypadku śmierci notariusza
W przypadku śmierci notariusza lub jego nieobecności protokół, w którym odnotowuje się każdą czynność publiczną, zostanie w aktach lub instrumenty publiczne.
Aby poprosić o tę opcję, wystarczy udać się do rejestru nieruchomości publicznych i uiścić opłaty. odpowiedni określone przez prawo. W ten sposób można wystawić uwierzytelniony prosty odpis naszego domu lub majątku lub drugie zeznanie.
Ponieważ notariusz nie może już pełnić tej funkcji, zezwala nam na to akta aktów publicznych uwierzytelniona prosta kopia ma taką samą ważność, jak ta wydana bezpośrednio przez notariusza, wydającym zaświadczenie w takich przypadkach jest dyrektor instrumentów publicznych, który pełniłby funkcję notariusza.
Przy ponownym wydawaniu dokumentu należy go opublikować w lokalnej prasie Aby poinformować osoby trzecie o naszym tytule własności, unikając w ten sposób niedogodności, które mogą się pojawić.