Skip to content

Jak wykryć oryginalność lub plagiat w tekście lub zadaniu w Google Assignments lub Google Student

3 de kwiecień de 2021

Przez lata wiele zadań szkolnych lub uniwersyteckich było przesyłanych za pośrednictwem jakiegoś cyfrowego nośnika, zanim to się stało, nauczyciele byli bardzo zainteresowani jak wykryć plagiat tekstu.

W 2019 roku, a konkretnie w sierpniu, w Google Classroom została opublikowana nowa funkcja o nazwie „Raporty antyplagiatowe” od Googlelub raczej „Raporty klasowe”, ponieważ tam można je uzyskać.

Jeśli zastanawiasz się, jakie są pliki raporty oryginalności dostępne w klasie A co mają na myśli, trafiłeś we właściwe miejsce. Z drugiej strony, jeśli jesteś studentem i interesuje Cię to wszystko, pamiętaj, aby bardzo dobrze nauczyć się obsługi Google Classroom jako student.

Warto zauważyć, że Google Classroom odnotował niewyobrażalny wzrost z powodu pandemii CoVid-19 w 2020 r., Wcześniej nauczyciele byli zmuszeni do wyszukiwania inne alternatywy dla zajęć bezpośrednich.

Dlatego niezwykle ważne jest, aby wiedzieć, jak tworzyć wirtualne sale lekcyjne, aby kontynuować kształcenie na odległość ze swoimi uczniami.

Co to jest plagiat i co z nim nie tak?

W internetowym słowniku Królewskiej Akademii Hiszpańskiej znajduje się czasownik plagiat, który odnosi się do „kopiowanie dzieł innych ludzi w istociedając je jako swoje ”.

Krótko mówiąc, plagiat to w zasadzie to, co wielu uczniów robi w liceum, kiedy oni kopiowali ze sobą pracę domowądziałanie, które jest powtarzane nawet na wyższych etapach, takich jak uniwersytet.

Nie ma znaczenia, czy jesteś uczniem, czy nauczycielem, wiedza o tym, jak wykryć plagiat w napisanych przez nas tekstach, jest dziś bardzo ważna, szczególnie biorąc pod uwagę poważne kary, które mogą zostać nałożone jeśli zostanie wykryty plagiat.

To także, ignorując fakt, że jak nieetyczne jest kopiowanie lub plagiat materiał wyprodukowany przez inną osobę, nie wspominając o tym odpowiednio w naszych pracach.

Podobnie, jeśli jesteś nauczycielem, wykryć plagiat Ma to bezpośredni wpływ na ocenę wystawianą uczniowi, w zależności od skali wspomnianego plagiatu, ocena może się znacznie różnić, niszcząc również „czystą” ścieżkę, którą może obrać uczeń.

Funkcja wykrywania plagiatu w Google Classroom

W końcu dotarliśmy do sekcji, w której będziesz mógł dowiedzieć się, czym jest raport oryginalności w klasie, super przydatne narzędzie o które możesz prosić od teraz.

Chociaż została opublikowana w połowie 2019 roku, dopiero w październiku 2020 roku ta funkcja była wreszcie dostępna w języku hiszpańskim. Obecnie tak jest dostępne w wielu językach.

Jeśli zastanawiasz się, jaki raport oryginalności jest dostępny w klasie, możesz z niego skorzystać, jeśli go masz konto Google „Przestrzeń robocza dla podstaw edukacji”.

W takim przypadku możesz liczyć na antyplagiat w maksymalnie 5 działaniach, a jeśli Ci się podoba nieograniczona wersja, będziesz potrzebować konta Google Workspace Education Plus lub odpowiedniego uaktualnienia do nauczania i uczenia się.

Proces korzystania z raportów oryginalności jest łatwy. Tworząc zadanie w Classroom, po prawej stronie przewiń w dół i zaznacz ostatnie pole „Sprawdź plagiat”. Jeśli zadanie jest już opublikowane, kliknij trzy kropki, a następnie „edytuj” i zaznacz pole.

Inne sposoby na tekst o plagiacie w Internecie

Mając jasność co oznaczają raporty antyplagiatowe dostępne w Google Classroom, możesz zadać sobie pytanie, czy istnieją inne opcje, biorąc pod uwagę, że ta funkcja niedostępne dla zwykłych kont które zwykle mamy w Google.

procenty plagiatu w tekście z przypisaniami Google

Musisz wiedzieć, że istnieją różne sposoby uzyskiwania raportów antyplagiatowych dostępny online. Z biegiem lat do tych celów utworzono wiele stron.

Zaczynając od bezpłatnych opcji, możesz wejdź na stronę duplicheckerOprócz funkcji antyplagiatowych możesz przepisać swoje zadania.

Podobnie, istnieją inne alternatywy, które zwykle spełniają te same funkcje lub cechy, jedna z nich: małe narzędzia. Zazwyczaj tego typu strony antyplagiatowe, oferują podobną usługę do raportu antyplagiatowego dostępnego w Google Classroom.

Na przykład, gdy zadanie jest sprawdzane pod kątem antyplagiatu Classroom, na końcu dokumentu cytaty lub frazy, które nie zostały uwzględnione w odnośnikach bibliograficznych lub zamiast tego nie miały odpowiedniego adnotacji w cudzysłowach, są zaznaczone na czerwono.

dołącz do naszego kanału telegram