Skip to content

Jak wstawiać i powtarzać nagłówki lub tytuły pierwszego wiersza we wszystkich arkuszach programu Excel

13 de kwiecień de 2021

Czas jest czymś cennym, co musimy cenić nie tylko za to, że nie wraca, ale z nieuniknionego powodu, że muszą nim zarządzać najlepsi, aby szybko poruszać się w projektach i zadaniach, które sami przedstawiamy, nikt nie chce marnować czas, a nawet oczekiwanie na otwarcie interfejsu zbyt długoNie bez powodu chcesz wiedzieć, jak przyspieszyć uruchamianie programu Excel.

W tym medium realizowanych jest wiele priorytetowych funkcji środowiska biznesowego, takich jak arkusze kalkulacyjne, Narzędzia i wszechstronność programu Excel Sprawiają, że jest to kolos świata finansów i biznesu, oparty na produkcie, ze względu na wszystkie formuły, które można zastosować w jego arkuszach kalkulacyjnych, i inne nieodwołalne funkcje.

Ale we wszystkich tych funkcjach czas i presja, więc musi być tak skonstruowany, aby działał jak najlepiej, w tej kolejności pomysłów, porozmawiajmy o jak wstawiać i powtarzać nagłówki lub tytuły w pierwszym wierszu na wszystkich arkuszach wydruku programu Excel.

Prezentacja, struktura i porządek, dominująca potrzeba w Excelu

Jak już użytkownik Excela zdał sobie sprawę, czy to z jego wersji zainstalowanej na komputerze, czy też oferowanej dla wykonywać funkcje i zadania na platformie internetowej wyżej wymienionego narzędzia. Kolejność oferowana przez interfejs jest nienaganna. Ze względu na to zamówienie program Excel domyślnie konfiguruje układ swoich formatów i ostateczną wizję, jaką będą miały.

W związku z tym użytkownik będzie miał za zadanie dostosowanie się do formatowania arkuszy, które są już skonfigurowane, lub też będzie skłonny modyfikować je do swoich upodobań i preferencji. Nie tylko może to być modyfikacja mająca na celu dostosowanie się do arbitralności tego, kto wprowadza zmiany.

Z pewnością może to być odpowiedź na potrzeb, które mają zarówno edytor formatu jako osoba, do której kierowany jest produkt końcowy. Prawdą jest, że ludzka uwaga może być niestabilna, a jeśli chodzi o przedsięwzięcia biznesowe i finansowe, nie może być miejsca na rozpraszanie i wyczerpujące działania, które osłabiają uwagę jednostki.

Nagłówki lub tytuły pierwszego wiersza na wszystkich arkuszach wydruku programu Excel, to konieczność.

Rzeczywiście, tworząc arkusz kalkulacyjny w Excelu, przedstawisz wizję i układ końcowego widoku dokumentu, który jest tworzony w jego preludiach. To w jaki sposób przedstawia nam nagłówki tylko na początku dokumentupozostawiając resztę zdegradowaną do pamięci i żmudnym zadaniem przeglądania tego, co jest już zaawansowane, aby zapamiętać, które słowa kierują przeglądanymi danymi.

osoba dokonująca zgłoszenia w programie excel

Mieć możliwość umieszczenia i powtórz nagłówki lub tytuły pierwszego rzędu na wszystkich arkuszach Drukowanie w formacie Excel jest idealnym wyjściem do uporządkowania poprawnej i niewątpliwie wygodnej prezentacji każdego dokumentu, który tworzymy w programie Excel. Dlatego przejdźmy teraz do tego, jak można zmaterializować żądaną opcję.

Kroki, aby umieścić i powtórzyć nagłówki lub tytuły pierwszego wiersza we wszystkich arkuszach wydruku programu Excel

Już nie będziesz cierpieć z powodu konieczności przechodzenia do przodu i do tyłu w dokumencie, podczas zawiłego wyszukiwania danych nagłówka. Zabierzmy to wszystko ze sobą całej pracy w prosty sposób i ćwicz, postępując zgodnie z tą procedurą.

  1. Najpierw wprowadźmy dokument, który ma zostać zmodyfikowany i wydrukowany, z rozszerzeniem powtarzanie nagłówków nagłówków w pierwszym rzędzie na wszystkich arkuszach.
  2. W górnej części widzimy poziomą listę z zakładkami, na które wskazują ogólne zadania, jakie można w ich ramach wykonać. Wchodzimy w ten oznaczony jako Projekt strony.
  3. Przejdziemy do sekcji oznaczonej „tytuły do ​​druku”. Możemy to znaleźć dwprowadź klaster konfiguracji stronywystępujące w ramach ww. zakładki. Podczas wykonywania tych czynności otworzą się nowe zakładki, a my wybierzemy tę z „arkuszami”.
  4. W sekcji „powtórz wiersze w górnym końcu” zajmiemy się dokonaj odpowiednich konfiguracji, które są nam wskazanei wyszczególnimy współrzędne, które chcemy powtórzyć na wszystkich arkuszach drukowanego dokumentu.
  5. Po wykonaniu tego wszystkiego spróbujmy przeanalizować wynik przed wydrukowaniem w sekcji „podgląd”. Więc możemy mieć ijasny obraz ostatecznego stanu dokumentu przed drukowaniem.

dołącz do naszego kanału telegram