Skip to content

Jak utworzyć lub zarejestrować firmowe konto e-mail w G Suite

19 de wrzesień de 2021

Dla nikogo nie jest tajemnicą, że e-maile są dziś niezbędne; biorąc pod uwagę, że są one hybrydowym kanałem pomiędzy formalnością listów lub faksów a nieformalnością wiadomości błyskawicznych. Dlatego w przypadku przestrzeni korporacyjnych, w których niezbędne są powiązania cyfrowe, korzystanie z poczty e-mail jest najlepszy sposób na obsługę trafnej komunikacji, zorganizowane i w najlepszym stylu nowoczesnej technologii.

Teraz i jeśli pomyślimy o najlepszym serwerze pocztowym… Kto jest lepszy niż Google? Udowodniła to tworzenie kont Gmail z Androidem i iOS oraz wszechstronność usługi; jednak dla firm to już nie wystarczało. Dlatego jeśli „@gmail.com” nie odpowiada już Twoim potrzebom, nie musisz opuszczać platformy, aby mieć adres e-mail zdolny do spełniają standardy Twojej firmy.

Co to jest e-mail w Google Workspace i jakie korzyści przyniesie mojej firmie lub marce?

Na temat tej bardzo dobrej usługi można powiedzieć dwie rzeczy: Zasadniczo oferuje spersonalizowaną domenę dla firm; po drugie, zbierz wszystkie inne niezbędne narzędzia w biurze… Ale z ekranu urządzeń, takich jak które? Kalendarz, arkusz kalkulacyjny, Dysk Google do przesyłania plików i wiele innych produktów firmy przydatnych w pracy.

Pierwszy punkt to ten, który wyjaśnia powód, dla którego różni się od Gmaila: Konfiguracja poczty e-mail odbywa się na podstawie specjalna i specyficzna domena, na przykład: @ jaktosie.pl. Jak widać, przestaje mieć pieczątkę Google, sama marka zyskuje na pełnym rozgłosie. W ten sposób ta domena jest utrzymywana pod chmurą tego, co jest obecnie znane jako Obszar roboczy Google; oraz sieć online, która tworzy samą platformę.

W drugiej wyróżniającej się charakterystyce obserwujemy, że składa się ona z: szereg profesjonalnych usług zgrupowane w jądrze. Pozwala to również na udostępnianie plików innym osobom, a każdy, kto ma dostęp do konta, może jednocześnie edytować pliki. Podobnie ma również możliwość dostępu jednym kliknięciem do wideokonferencji za pośrednictwem Google Meet.

Tak więc dzięki tej przestrzeni można powiedzieć, że osiąga się świetną promocję 2×1: szukanie bardziej formalnego e-maila o randze Twojej firmy (i sojusznika takiego jak Gmail); ty także możesz zdobądź biurowy wszechświat. To pozwoli Ci rozwijać działalność komercyjną w grupach bez uciekania jakiejkolwiek usługi z chmury… Wszystko z wejściem na stronę z dowolnego urządzenia!

Jak mogę łatwo kontynuować tworzenie firmowego konta e-mail w G Suite?

  1. Otwórz Google Workspace, klikając, a na środku ekranu natychmiast zobaczysz niebieski przycisk z napisem „Rozpocznij”. Kiedy naciśniesz, przekieruje Cię do miejsca, w którym się zaczyna dostosowywanie konta. Zanim przejdziesz dalej, pamiętaj, że ta przestrzeń wymaga od użytkownika miesięcznej subskrypcji … Ale aby przetestować usługę, będziesz mieć dostęp do bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego.Jak mogę utworzyć e-mail w g Suite, aby uzyskać konto?
  2. Po naciśnięciu przycisku start, po prawej stronie ekranu zobaczysz usługi Google Workspace, a po lewej rodzaj formularz, aby rozpocząć konfigurację. Wpisz nazwę firmy, przybliżoną liczbę członków, którzy będą korzystać z miejsca, oraz kraj lokalizacji.
  3. Następną rzeczą, którą musisz zrobić, to zsynchronizować swoje konto firmowe z kontem Google, które już masz, aby potwierdź tożsamość kilka kroków później.
  4. Zaraz potem platforma w końcu daje Ci możliwość stworzenia oryginalnego e-maila, który Cię tam zaprowadził: będziesz mógł wybrać własną oryginalną domenę! Dla tego możesz kupić w „Nie, potrzebuję domeny”lub kliknij „Tak, mam prawidłową domenę” i dostosuj tę, którą już masz, do Google Workspace.
  5. Zakończ wpisując dane przedstawiciela lub osoby zarządzającej firmą i kliknij Dalej. Proces kończy się wprowadzeniem hasła do swojego konta; rozwiązywanie captcha i akceptacja warunków platformy… I gotowy!

dołącz do naszego kanału telegram