Skip to content

Jak stworzyć tabelę w PowerPoint za pomocą kilku kliknięć

29 de wrzesień de 2021

Być może pracowałeś więcej niż raz z tym niesamowitym narzędziem, ale nie odkryłeś niektórych z jego wielu funkcji, tutaj przedstawiamy krótkie wyjaśnienie jednej z nich, jak tworzyć Twój pierwszy stół w PowerPoint. Oprócz kilku praktycznych wskazówek podczas tworzenia tego.

Jak dodać tabelę do slajdu PowerPoint?

PowerPoint oferuje wiele funkcji praktyk dla prawie każdego projektu, który masz na myśli, musisz tylko wiedzieć, gdzie znaleźć te funkcje. Dodanie tabeli do arkusza jest proste i można ją dodać na kilka sposobów.

Na oknach

Jak już wiesz, jeśli Twój komputer korzysta z usług Windows, w tym celu będziesz musiał użyć Microsoft Office, aby utworzyć tabelę PowerPoint za pomocą tej usługi, wystarczy wykonać następujące kroki:

  1. Dodaj tabelę i umieść to w formacie PowerPoint.
  2. Teraz musisz skopiować i wkleić z programu Word lub możesz także wstawić arkusz Excela lub wyszukać go w programie PowerPoint.
  3. Więc musisz wybierz slajdy do którego chcesz dodać tabelę, przejdź do opcji Wstaw tabelę i kliknij na wspomnianą tabelę.
  4. Teraz musisz nacisnąć wskaźnik, aby umieścić liczbę wierszy i kolumn, których potrzebujesz, teraz możesz zwolnić przycisk myszy.
  5. Gdy chcesz dodać tekst w komórkach, wystarczy kliknąć, teraz po prostu wpisz tekst, a następnie kliknij miejsce poza nim i gotowe.

Jeśli używasz systemu macOS

Jeśli twój komputer to Mac, musisz wejść do PowerPointa, naciśnij wypróbować tabelę, tutaj będziesz musiał wybrać, gdzie będą znajdować się tabele na slajdzie; W opcji Wstaw kliknij Tabela, a następnie umieść w menu Wstaw tabelę i wykonaj następujące czynności:

  1. Najechałem myszką na siatkę dopóki nie powiesz liczby wierszy i kolumn, które chcesz, po prostu wpisz tabelę, teraz tabela z siatką zostanie wprowadzona tutaj.
  2. włączyć Wypełnij tabelę i umieść liczbę ramek, liczbę rzędów i liczbę kolumn.
  3. Następnie upuść menu i Wstaw tabelę.
  4. Aby wprowadzić tekst, kliknij komórkę, do której chcesz go dodać, umieść ją, a następnie kliknij poza komórkami, aby je przygotować.

Z internetu

Aby to osiągnąć z sieci, musisz skorzystać ze strony, która pozwala to zrobić, jest ich kilka strony, które oferują podobne funkcje do których możesz używać w programie PowerPoint, jeśli nie identyczne, ale najlepiej jest korzystać z usług online Microsoft Office.

Jakie są kroki, aby sformatować tabelę w programie PowerPoint?

To może być bardzo proste, nie trzeba być ekspertem, aby nadać mu te akcenty, które sprawią, że Twoja deska będzie wyglądać świetnie, wystarczy wykonać następujące kroki:

narzędzie Microsoft PowerPoint

  1. Już mając swój stół na slajdzie, możesz potrzebować więcej kolumn lub wierszyMusisz tylko przejść do opcji, aby dodać więcej, kliknij prawym przyciskiem myszy komórkę, a następnie kliknij Wstaw.Tutaj możesz wybrać, co chcesz z tym zrobić, podobnie jak możesz usunąć wiersze lub kolumny.
  2. Aby zmienić format tabeliMusisz tylko kliknąć opcję Projekt, która znajduje się poniżej opcji „Narzędzia” w tabeli. Tutaj możesz zmienić kolor, jeśli chcesz cały lub tylko jeden, możesz również zmienić kolor tekstu.
  3. Daje również możliwość ich zacienienia, tutaj możesz zmienić wygląd swojego stołu. Jeśli przejdziesz do opcji obramowania, będziesz mógł zobaczyć różne obramowania swojego stołu lub, jeśli chcesz, aby był przezroczysty, możesz ustawić go w tym samym kolorze co tło slajdu. Tutaj możesz również zmienić przykurcz i rozmiar swoich granic.

Jak skopiować i wkleić tabelę z programu Word do programu PowerPoint?

Kopiowanie i wklejanie może wydawać się prostą czynnością, ale bycie tabelą, możesz mieć pewne trudności, wykonaj następujące kroki, aby w prosty sposób skopiować i wkleić tabelę z programu Word do programu PowerPoint:

  1. Najpierw musisz utworzyć tabelę w programie Word, kiedy będziesz już gotowy, kliknij na nią.
  2. Pojawią się narzędziaW opcji tabeli na karcie prezentacji kliknij datę, która pojawi się obok opcji Wybierz tabelę.
  3. Następnie w opcji Schowek na karcie głównej kliknij kopiuj
  4. Następnie przejdź do prezentacji PowerPoint, wskazuje slajd, który chcesz skopiować do tej tabeli, tutaj pojawi się opcja Wklej na karcie głównej.