Skip to content

Jak stworzyć stronę firmową na LinkedIn i jak stworzyć dobry profil firmy

6 de październik de 2023

Obecnie platforma LinkedIn jest jedną z najlepiej pozycjonowanych pod względem wyszukiwań możliwości zatrudnienia na całym świecie. Dlatego jeśli jesteś przedsiębiorcą i masz już ugruntowaną markę, możesz udostępnić ją światu za pośrednictwem tej aplikacji, którą możesz pobrać na swój telefon komórkowy lub komputer.

Ponieważ dzięki LinkedIn będziesz mieć wiele możliwości ulepszenia swojej firmy w ten sposób zdobyć atrakcyjne biznesy i cieszą się dobrą widocznością wśród najlepszych firm w branży. Z tego powodu konieczne jest, abyś był dobrze poinformowany o tej sieci pracy i zasadniczo rozumiał, do czego ona służy i jak działa, ponieważ tutaj wskażemy, jak stworzyć stronę dla swojej firmy i stworzyć atrakcyjny profil dla firma. to samo.

Instrukcja tworzenia strony firmowej na LinkedIn

Zanim zaczniesz, ważne jest, abyś wiedział, że aby to osiągnąć, musisz być tym jedynym. odpowiedzialny za reprezentowanie firmy, ponieważ to konto będzie dla niego wyłączne i konieczne jest sprawdzenie, czy nie ma innych, które zostały już wcześniej utworzone dla tego samego przedsięwzięcia.

To powiedziawszy, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to uzyskać dostęp do oficjalnej strony LinkedIn na komputerze lub urządzeniu mobilnym. Stąd, Podajemy dane i hasło umożliwiające dostęp do platformy, aby przejść do opcji menu. Teraz musisz wybrać opcję Produkty w swoim profilu, która znajduje się w górnej części okna.

Klikasz więc na Strony firmowe i pojawiają się cztery różne kategorie wskazujące, czy Twoja firma jest mała, czy wręcz przeciwnie, jest to instytucja edukacyjna, więc musisz wybrać alternatywę, która najlepiej identyfikuje się z Twoim celem. Następnie zobacz formularz, w którym będziesz musiał podać szczegóły swojej firmy i w którym wskażesz, że jesteś przedstawicielem, a następnie kliknij Utwórz stronę.

Idealny sposób na stworzenie dobrego profilu biznesowego na LinkedIn

Teraz, gdy pomyślnie utworzyłeś stronę swojej firmy, musisz uporządkować profil swojej firmy atrakcyjny i przyciągający uwagę klientów potencjały. Jako przedsiębiorcy musimy szukać mechanizmów i sposobów na rozsławienie naszych usług, np. dodanie firmy lub firmy w Google.

W konkretnym przypadku LinkedIn zalecamy, aby Twój profil był inny i wyróżniający się, dzięki temu możesz to osiągnąć atrakcyjne kolory i dobre specyfikacje dotyczące Twojej firmy. Możesz więc umieścić efektowne zdjęcie na okładce, które będzie nawiązywać do logo marki i wszystkiego, co ma do zaoferowania.

jak stworzyć dobry profil na linkach z komputera lub telefonu komórkowego

Podobnie ważne jest, aby uzupełnić wszystkie informacje wymagane w profilu strony, aby było to łatwiejsze potencjalni klienci skontaktują się z Tobą. Ważne jest, abyś wiedział, że możesz wiedzieć, kto przegląda i odwiedza Twój profil LinkedIn za pośrednictwem telefonu komórkowego lub komputera, co może być bardzo wygodne.

Z drugiej strony, jeśli w opcjach profilu wypełnisz pole Opis firmy, będziesz musiał dodać dobry tekst, który wyraźnie odzwierciedli misja, wizja i główny cel Twojej firmy. Zalecamy pozostawienie tego w rękach ekspertów znających się na strategiach SEO i pozycjonowaniu, tak aby informacja wyróżniała się w wyszukiwarkach.

W ten sam sposób możesz dodać Hashtagi, aby ułatwić wyszukiwanie swojego profilu, tak jak odradzamy. pomiń lokalizację swojej firmy, ponieważ ważne jest, aby ten aspekt był znany. Podobnie zalecamy dodanie niestandardowych przycisków, aby klienci mogli uzyskać więcej informacji na temat Twojej witryny na LinkedIn.

Wreszcie, nie zapomnij Udostępnij swoją stronę wszystkim, których znasz i członkowie Twojej firmy, aby pomóc Ci uzyskać wiele wizyt.

dołącz do naszego kanału telegram