W tym przewodniku przedstawimy podstawowe zasady, które warto znać Jak stworzyć skuteczną reklamę w marketingu cyfrowym dla firmy Mobile DJ.
Wskazówki dotyczące skutecznej reklamy i marketingu cyfrowego dla DJ-ów
Każdy artysta powinien szeroko wykorzystywać sieci społecznościowe, aby dać się poznać. W każdym razie są prawidłowe sposoby, aby to zrobić i aspekty, które należy wziąć pod uwagę.
Stwórz swoją markę lub stwórz maskotkę / wizerunek
Skrillex, Diplo, DJ Tiesto i wielu innych charakteryzują się czymś szczególnym, ich logo. Ogólnie rzecz biorąc, muzycy czerpią większe korzyści z używania logo niż jakikolwiek inny artysta. I nie za mniej, logo reprezentuje tożsamość artysty.
Dzięki logo z łatwością rozpoznają Cię na banerach i stopniowo zarówno Twoi obserwatorzy, jak i nowe osoby będą wiedzieć, kim jesteś. Oczywiście powinieneś również rozważyć generowanie atrakcyjnych, udanych i oryginalnych nazw, na wypadek gdybyś jeszcze nie wybrał nazwy dla swojej „marki”.
Unikaj typowych zwrotów
Niedawno jednym z wielu internetowych memów stały się zwroty typu „nadchodzi coś wielkiego”, „przygotowujemy coś dobrego”. Rzeczywiście, używanie zwrotów takich jak poprzednie sprawi, że nie będą traktować cię poważnie.
Wszystko to prawdopodobnie powstało, gdy ruchy artystyczne DJ-ów i piosenkarzy stają się coraz bardziej powszechne w mediach społecznościowych. Niestety, wielu wpadło pewne powtarzające się wzory i właśnie tego należy unikać.
Z drugiej strony, jeśli chcesz promować wydarzenie lub bezpośrednio zareklamować się, bądź szczery i używaj oryginalnych zwrotów, ale według Ciebie.
Prześlij własne treści
Jedynym sposobem, aby stać się odnoszącym sukcesy DJ-em, jest wykazanie się umiejętnościami pisania piosenek i ogólnymi umiejętnościami DJ-skimi. Z tego powodu udostępniaj swoją muzykę, w tym celu możesz utworzyć konto na SoundCloud lub w innym miejscu. Ważne jest to, że ludzie może uzyskać dostęp do Twojej muzyki i zobacz, jaki jesteś dobry.
Oczywiście powyższe idzie o wiele dalej, nie zaszkodzi, jeśli prześlesz filmy z wydarzeń, w których brałeś udział. Zaleca się, aby przesyłane treści były odpowiednie i miały standard jakości.
Dbaj o jakość swoich publikacji
Ta rada jest przydatna dla wszystkich, którzy chcą się rozwijać w świecie Internetu i jest jedną z zasad prawidłowego zarządzania i obsługi sieci społecznościowych firm. Mamy na myśli wyjątkową jakość udostępnianych treści.
Pierwszą rzeczą jest wzięcie pod uwagę jakość twoich zdjęćNie jest konieczne, abyś był na profesjonalnym poziomie, ale jeśli spróbujesz, aby wyglądały one ostro i efektownie. Z pewnością nie jest to takie skomplikowane, w rzeczywistości dzięki praktyce można bardzo szybko poprawić to.
Z kolei staraj się zachować równowagę między wszystkim, co publikujesz, celem jest to Twoje źródło treści przyciąga wzrok. W przypadku DJ-ów świetnym pomysłem jest publikowanie wydarzeń, zwykle ci, którzy szukają nowej muzyki, chcą zobaczyć wrażenia, które generujesz u publiczności.
W większości przypadków zdjęcia z wydarzeń będą robione przez innych, dlatego warto zatrudnić profesjonalnego fotografa. Mimo to, jeśli przyjmie to znajomy, nie ma problemu, chociaż warto rozważyć naukę edytowania zdjęć jak profesjonalista, a wszystko to na korzyść ulepszaj swoje treści.
Znaczenie mediów społecznościowych w dzisiejszym biznesie
Znaczenie mediów społecznościowych w biznesie jest niezaprzeczalne. Z pewnością w erze cyfrowej, w której dziś żyjemy, niezbędne jest radzenie sobie z mediami cyfrowymi. Dzięki nim osiąga się większy zasięg i bezpośredni kontakt z klientami.
Dotyczy to wszystkich rodzajów firm, a także rozwijających się artystów. DJ, piosenkarz, fotograf, rysownik itp. skorzystasz na korzystaniu z sieci społecznościowych. W związku z tym sieci społecznościowej o największym zasięgu dzisiaj nie można zignorować, Instagram.
Z tego powodu utwórz profil na Instagramie do celów biznesowych lub osobistych. Bez wątpienia za pośrednictwem Instagrama osiągniesz duży zasięg, ale nie zapomnij zastosować się do porad, o których wspomnieliśmy wcześniej.