Skip to content

Jak stworzyć lub stworzyć profesjonalny profil firmy na LinkedIn

12 de kwiecień de 2021

Jedną z najbardziej znanych sieci społecznościowych jest dzisiaj LinkedIn, ta doskonała strona, na której ludzie tworzą swoje profile w celu wyszukiwania ofert pracy i ofert pracy, była bardzo przydatna i bardziej obecnie ze względu na pandemię, w której żyjemy, ale jak to się robi? Jeśli to my żądamy pracowników i potrzebujemy stworzyć profil dla naszej firmy w tej Witrynie.

Co to jest LinkedIn?

To nie jest tradycyjna sieć, w której możesz kontaktować się i rozmawiać ze znajomymi, LinkedIn pomaga znaleźć pracę lub ubiegać się o nią to ci się podoba, wchodź w interakcje ze wspaniałymi biznesmenami, a nawet bądź świadomy tego, co robią twoje ulubione firmy i marki każdego dnia; Ale jeśli to Ty jesteś zainteresowany poszukiwaniem pracowników do swojej firmy, powinieneś stworzyć profil swojej marki, który będzie wyglądał tak profesjonalnie i rzucał się w oczy, jak to tylko możliwe, aby ludzie się o nią ubiegali.

Publikując firmę na Linkedin, można uzyskać wiele korzyści, wśród których można pozyskać zarówno dostawców, jak i klientów, którzy chcą zaopatrywać firmy; Z tych powodów w tym przewodniku znajdziesz rozszerzenie instrukcje niezbędne do wyeksponowania Twojej firmy plus kilka wskazówek, które sprawią, że będzie wyglądać interesująco.

Utwórz profil biznesowy

Pierwszym krokiem, który należy wykonać, jest posiadanie aktywnego profilu na Linkedin, ponieważ z samej aktywnej sesji można stworzyć profil firmy zawodowej, ponieważ dana osoba będzie administratorem profilu biznesowego; Ponadto w profilu osoby zarządzającej firmą należy dodać, że należy lub pracuje w tej firmie.

Po wejściu na platformę przejdź do przycisku produktus czyli po prawej stronie przycisku ja i zdjęcia profilowego, wtedy pojawia się okienko z opcją stworzenia profilu biznesowego zwanego stroną firmową, w którym pojawia się formularz z pytaniem o nazwę ogłoszenia, walutę i poproś o hiperłącze do strony internetowej lub domeny firmy, jednak musi to być powiązane z Linkedinem, aby nie było to strona główna firmy.

Jedną z przeszkód w tworzeniu profilu biznesowego na tej platformie jest to, że nie każdy może przeprowadzić ten proces od razu, aby go stworzyć. Aby uzyskać dostęp do tej korzyści, musisz spełnić szereg wymagańGłównie chodzi o to, że profil zawodowy osoby, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie firmą za pośrednictwem tej strony internetowej, ma pewien rodzaj prestiżu lub reputacji, ponieważ kategoria ta musi znajdować się między średniozaawansowanym lub gwiazdowym.

Kontynuując z administratorem sieci, zaleca się, aby miała ona wielu administratorów, aby w przypadku, gdy główny administrator, twórca strony, nie mógł o tym wiedzieć, to inni pracownicy tej samej firmy mogą nią zarządzać, np. ten powód LinkedIn daje możliwość posiadania wielu administratorów tego samego profilu firmy.

Szczegóły profilu i zarządzanie

Wreszcie w ramach specyfikacji, twórca musi dodać opis składający się z nie mniej niż 250 znaków tak, aby można było ją opublikować, a także określić, jaki to rodzaj firmy, czy jest mała (mniej niż 200 pracowników) lub jeśli jest średnio-duża (ponad 200 pracowników), strony produktowe lub instytucje bankowe oprócz inne proste pytania dotyczące informacji o danej firmie.

profesjonalna firma w linkedin stwórz profil ze swojego laptopa

Po stworzeniu profesjonalnego profilu firmy możesz zacząć rozpowszechniać nazwę firmy Aby wejść na swoją stronę internetową, wystarczy zalogować się do LinkedIn tak, jakby była to normalnie odwiedzana sieć społecznościowa.

Następnie przystępujemy do naprawy strony internetowej, na której się znajdujesz umieść dane marketingowe iw której domena projektowania graficznego jest bardzo ważna bo im lepszy produkt będzie wyglądał atrakcyjniej dla publiczności i tym większe będą wyświetlenia i zapytania dla firmy, reszta pracy to zarządzanie portalem społecznościowym Twojej firmy, czyniąc ją reklamą, propagandą i próbując przyciągnąć uwagę opinii publicznej.

dołącz do naszego kanału telegram