
W dzisiejszym świecie istnieje wiele programów i aplikacji, które ułatwiają działania w pracy lub w naszym codziennym życiu. Jednym z tych programów jest Excel. Dzięki niemu możesz robić różne rzeczy, ponieważ pozwala użytkownikowi na korzystanie z zasobnika z całkowicie różnorodnymi narzędziami. Obecnie dzięki aktualizacjom istnieje opcja pozwalająca kilku osobom na pracę z tym samym Excelem.
Z tego artykułu dowiemy się o tej dość interesującej funkcji. W przypadku, gdy na ekranie pojawi się komunikat, że błąd programu Excel nie ma zasobów do wykonania zadania, podamy Ci kroki, aby bezproblemowo pracować z Excelem i z kilkoma osobami razem w zaciszu własnego domu.
Jak współpracować nad skoroszytami programu Excel jednocześnie ze współtworzeniem?
Biorąc to pod uwagę program Excel Ma ze sobą świetne narzędzia do codziennego użytku, z których jednym z nich jest funkcja prawidłowego korzystania z formuły „Załaduj” w programie Excel. Pozwoliło nam to w ostatnim czasie na współpracę ze skoroszytami Excela w tym samym czasie z opcja współtworzenia”. Aby to zrobić, należy wziąć pod uwagę pewne ważne aspekty.
Należy zauważyć, że współtworzenie to możliwość współdzielenia i pracy nad tym samym arkuszem kalkulacyjnym przez kilka osób jednocześnie i każdą w zaciszu własnego domu. Aby jednak z niego skorzystać, należy aktywować kilka podstawowych opcji. W zasadzie najważniejszą rzeczą jest posiadanie najnowsza wersja platformy Excelponieważ jeśli go nie masz, nie będzie można aktywować współtworzenia.
Jakie są kroki, aby współtworzyć z innymi ludźmi?
Należy wziąć pod uwagę, że aby aktywować opcję współtworzenia w programie Excel, należy wziąć pod uwagę szereg kroków, aby działała jak najbardziej poprawnie. Następny, zostaną wymienione kroki do pracy z wieloma osobami w tym samym arkuszu kalkulacyjnym Excel.
Prześlij książkę do chmury
Najważniejsze jest prześlij księgę Excel w chmurze OneDrive. W przypadku, gdy użytkownik nie posiada OneDrive, a korzysta z SharePoint, należy wziąć pod uwagę, że ten ostatni nie działa w przypadku współtworzenia Microsoft. Dlatego powinieneś sprawdzić zainstalowany program.
Udostępnij to
Drugim krokiem jest udostępnienie go. Po przesłaniu pliku do chmury musisz go wybrać, aby otworzyć go w ten sposób. Po otwarciu w nowej karcie zostaną wykonane następujące czynności:
- Kliknij opcję otwórz na pulpicie.
- Po otwarciu tego pliku zobaczysz żółty pasek wskazujący chroniony widok pliku.
- otrzyma Kliknij opcję „Włącz”.
- W prawym rogu, znajdującym się u góry, kliknij „udostępnij”.
- Tam domyślnie każda z osób, którym została udostępniona, będzie mogła edytować księgę.
- W momencie udostępniania muszą: pisz adresy e-mail ludzie elektroniki.
- Opcjonalną funkcją jest umieszczenie wiadomości dla odbiorców.
- Po zakończeniu klikniesz „wyślij”.
Inne osoby mogą z niego korzystać
Po udostępnieniu osoby, do których wysłano zaproszenie, mogą zacząć korzystać z arkusza kalkulacyjnego. będą mogli go otworzyć i edytować, w przypadku chęci wykorzystania go do współautorstwa, kliknij „edytuj”. Jednak w tym celu użytkownik musi mieć nową wersję programu Excel, która musi być zgodna z opcją współtworzenia, aby móc przenosić kolumny w programie Excel i mieć więcej opcji do edycji.
Współpracuj z innymi użytkownikami
Gdy plik jest już otwarty w programie Excel, musisz mieć włączoną opcję „Autozapis” dzięki temu, gdy pliki są edytowane podczas wspólnej pracy, można je zapisać. Aby zauważyć osoby, z którymi pracujesz w trybie „Współtworzenie”, zobaczysz ich obrazy w prawej górnej części programu Excel.
W takim przypadku, gdy nie mają obrazu, będziesz mógł zobaczyć ich inicjały lub ikonę. Aby móc zrobić każdą rzecz, Excel musi być pobrany z jego oficjalnej strony internetowej, więc możesz użyj każdej funkcji aktualizować i udostępniać pliki poprzez współtworzenie i współpracę z wieloma osobami. Ta opcja jest całkowicie gwarantowana, jeśli chcesz pracować w firmie z kilkoma osobami jednocześnie w tym samym arkuszu kalkulacyjnym.