
Microsoft to świetna firma, która ma do zaoferowania wiele przydatnych usług. Jednym z najczęściej używanych jest pakiet Office, który jest stale aktualizowany. Teraz czasami pojawiają się błędy z tymi aktualizacjami. Z tego powodu kroki, które należy wykonać, aby móc rozwiązać te błędy na naszym komputerze, zostaną pokazane poniżej.
Dlaczego otrzymuję komunikat o błędzie aktualizacji pakietu Office?
Pierwszą rzeczą, jaką należy wiedzieć na ten temat, jest to, że istnieje kilka powodów, dla których podczas aktualizowania pakietu Office może pojawić się komunikat o błędzie. Jednak zostanie to powiedziane poniżej dwa z najczęstszychi dlaczego może to spowodować błąd.
Zainstalowane są różne wersje pakietu Office
Pierwszym powodem pojawienia się tego komunikatu o błędzie jest to, że istnieje wiele wersji pakietu Office. Może się to wydawać nieco sprzeczne z intuicją, jednak ma sens: różne wersje systemu Windows oznaczają inny rodzaj wsparcia dla każdej z nich, co oznacza, że potrzebne są różne wersje systemu Windows. różne rodzaje aktualizacji za pakiet.
Ponieważ wszystkie aplikacje pakietu Office są zawsze połączone ze sobą (albo przez login, albo przez udostępnienie kodu aktywacyjnego) wszyscy powinni otrzymać tę samą aktualizację. Dlatego jeśli dwie z tych aplikacji są w różnych wersjach, może pojawić się komunikat o błędzie. Jasne, może to nie mieć miejsca we wszystkich przypadkach, ale w większości tak się dzieje.
Przez aplikacje spoza pakietu Office
Innym powodem, dla którego może wystąpić jeden z tych błędów, są aplikacje, które są całkowicie niezwiązane z pakietem Office. Na przykład, jeśli pakiet zawierał kilka produktów, ale próbowaliśmy je aktywować za pomocą zewnętrznego narzędzia, ten błąd może się pojawić. Może to nawet zwykły błąd w systemie spowodowane przez jakąś konkretną aplikację.
Teraz, niezależnie od przypadku, ten problem nie jest trudny do rozwiązania, ponieważ istnieje szereg kroków, które pozwalają wyeliminować ten błąd. Dokładną procedurę postępowania zostanie omówiona poniżej.
Jakie są kroki, aby usunąć błąd aktualizacji pakietu Office?
Gdy pojawi się błąd aktualizacji pakietu Office, istnieje kilka rozwiązań, które można zastosować. Każdy z nich ma swoją własną metodę, ale korzystanie z każdej z nich jest dość łatwe. Poniżej zostaną wyjaśnione 4 z tych opcji, a dokładnie, co zrobić w każdym przypadku, aby wyeliminować błąd.
Zaktualizuj do najnowszej wersji pakietu Office
Pierwszą metodą, którą można zastosować, jest aktualizacja do najnowszej wersji pakietu Office. Oznacza to, że będziemy musieli odnowić wersję pakietu Office, którą mamy na naszym komputerze. Aby móc to zrobić będziemy musieli dokonać zakupupobierz i zainstaluj najnowszą wersję dostarczoną przez firmę Microsoft.
Aby móc to zrobić, musisz odinstalować kopię, którą mamy na naszym komputerze z panelu sterowania, a następnie przejść na oficjalną stronę Microsoftu. Tam musisz kliknąć zakładkę „Biuro” u góry, wybrać żądaną wersję i zobaczyć plany i ceny oferowane przez Microsoft. Po zainstalowaniu błąd zostanie poprawiony.
Teraz, chociaż to rozwiązanie zawsze będzie skuteczne, prawda jest taka, że wymaga dużo więcej pracy. Dlatego prostszy sposób, który można wykonać z panelu sterowania, zostanie omówiony poniżej.
Przejdź do Panelu sterowania, aby naprawić pakiet Office
Drugą metodą, którą można zastosować, jest naprawa programu. Ponieważ może istnieć jakiś program, który ingerował w jego działanie, można to uznać za opcję odrzucenia. Aby to zrobić, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to nacisnąć klawisz Windows, przejdź do Ustawienia, a następnie kliknij „Aplikacje i funkcje”.
Po wejściu do tej sekcji będziesz musiał wyszukać program pakietu Office na pasku wyszukiwania z napisem „Przeszukaj tę listę”. Po znalezieniu wystarczy kliknąć program, a następnie „Modyfikuj”. Pojawi się małe okno dialogowe pakietu Office, w którym będziemy musieli wybrać opcję „Napraw”.
Po zakończeniu procesu naprawy każdy z programów w pakiecie można normalnie otworzyć. Pozostaje tylko przejść do „Plik”, następnie „Konto” i wreszcie zaktualizować narzędzia.
Wyłącz usługi firm innych niż Microsoft
Trzecią metodą, którą można zastosować, jest tymczasowe wyłączenie wszystkich usług firm innych niż Microsoft; w ten sposób możemy upewnić się, że żaden zewnętrzny program nie wpływa na aktualizację. Aby to zrobić, musisz nacisnąć klawisze Windows + R i w małym oknie dialogowym, które się pojawi wpisz „msconfig”, a następnie naciśnij Enter.
Po otwarciu nowego okna przejdź do zakładki „Usługi” i zaznacz pole „Ukryj wszystkie usługi Microsoft”. W ten sposób poczekamy kilka sekund, aż wszystkie się ukryją, a pozostaną tylko te z zewnętrznych programów. Będziesz musiał je odznaczyć. Kliknij „Zastosuj”, a następnie „OK”.
Następnie musisz przejść do programu pakietu Office i zaktualizować je. Na koniec proces należy powtórzyć, aby ponownie aktywować usługi firm innych niż Microsoft, zwłaszcza jeśli są one niezbędne.
Użyj narzędzia SFC
SFC to niezwykle przydatne polecenie, które odpowiada za usuwanie uszkodzonych plików i zastępowanie ich kopią, która znajduje się w pamięci podręcznej naszego komputera. Aby z niego skorzystać, musisz nacisnąć Windows + R, wpisz „cmd”, a następnie naciśnij Enter”. W oknie, które się otworzy, będziemy musieli napisać „sfc / scannow” i nacisnąć Enter.
W ten sposób system zajmie się naprawą niepowodzenia usunięcia błędu aktualizacji. Gdy proces się zakończy, będziemy musieli po prostu zamknąć okno, wrócić do programu Office, a jeśli wszystko pójdzie dobrze, zostanie on zaktualizowany bez problemów. Jak widać, naprawienie tego błędu jest niezwykle łatwe, dlatego ten samouczek jest wysoce zalecany.