Skip to content

Jak łatwo zapisywać hashtagi w TikTok | Zrób to szybko

2 de grudzień de 2021

Treści generowane codziennie przez wszystkie sieci społecznościowe są coraz liczniejsze. Aby wyróżnić post między innymi na TikTok, można zastosować różne sztuczki, takie jak użycie hashtagu. Do dowiedz się, jak używać i zapisywać hashtagi, zalecamy, aby nie przerywać czytania tych informacji.

Hashtagi są bardzo przydatnym sposobem wyróżnienia się na TikTok, ze względu na dużą liczbę filmów publikowanych dziennie, więc bardzo łatwo jest pozostać niezauważonym. Dlatego jeśli chcesz odnieść sukces w TikTok, powinieneś upewnić się, że Twoje nagrania stają się wirusowe.

Niektórzy uważają, że wystarczy użyć hashtagu, aby rozwiązać wszystko, a rzeczywistość jest zupełnie inna. Na TikTok kreator jest wymagany przesyłaj codziennie film lub materiał, aby platforma a inni użytkownicy biorą to pod uwagę. Ponadto musisz tworzyć wysokiej jakości i innowacyjne treści, które można udostępniać innym sieciom, aby zwiększyć swoją widoczność.

Aby jak najlepiej wykorzystać ten zasób, musisz nauczyć się użyj słów kluczowych, które identyfikują Twoje treści, nie nadużywaj umieszczania wielu słów na etykiecie, poznaj najpopularniejsze kategorie związane z tematyką Twojego nagrania i najważniejsze, stwórz materiał oryginalny i odmienny od pozostałych.

Według opinii publicznej, która może Cię zainteresować

Publikacje zamieszczane w sieciach takich jak TikTok są klasyfikowane tematycznie, dzięki czemu użytkownik może łatwo znaleźć wszystkie materiały związane z tym tematem w sekcji aplikacji.

Ta klasyfikacja jest związana z nazwą hashtagów, to znaczy, jeśli chcesz wyszukać materiał o zabawnych sytuacjach, wystarczy użyć słowa lub krótkiej frazy, aby zobaczyć wszystko, co dotyczy tego tematu. Na przykład możesz użyć komedii lub żartów poprzedzonych symbolem funta.

W TikTok znajduje się sekcja Dla Ciebie, w której platforma umieszcza wszystkie filmy, które mogą Ci się spodobać, zgodnie z publikacjami, których szukasz i oglądasz. Ten sam wzór powtarza się u wszystkich ludzi. Jeśli chcesz pojawić się w sekcji dla Ciebie innych użytkowników, Musisz umieścić w opisie swojego filmu etykietę, która jest uderzająca.

W zależności od rodzaju tworzonej treści

Kiedy produkujesz wideo, powinieneś wziąć pod uwagę główny cel jego powstaniaInnymi słowy, jeśli chcesz oprzeć go na tańcu, przygotowaniu posiłku, rutynie ćwiczeń lub innym temacie, powinieneś poszukać wśród trendów aplikacji, która jest bardziej związana z Twoją.

Po znalezieniu kategorii hashtagu, którego szukasz, musisz nauczyć się bawić słowami, jeśli Twój film dotyczy tańca, możesz połączyć słowa: taniec z filmem, samouczek, wyzwanie, publiczność. W ten sposób osoby zainteresowane tym tematem mogą odtworzyć Twój materiał.

Musisz pamiętać, że jeśli użyjesz wyrażenia, musi mieć bardzo mało słów, bez spacji i inicjał każdego słowa musi być pisany wielką literą. Hashtag musi znajdować się w opisie filmu, może być na początku, w środku lub na końcu.

użyj hashtagu na tiktok

Popularne hashtagi mają ogromne znaczenie dla tych, którzy lubią oglądać filmy na konkretny temat lub te, które są w trendzie, ponieważ ten zasób umożliwia im dostęp do wszystkich publikacji na platformie dotyczących tej kategorii.

To narzędzie jest również bardzo ważne dla twórców treści, ponieważ mogą wiedzieć, jakie szczegóły wywołują największą sensację w społeczeństwie. Na przykład, jeśli nadszedł czas, aby uczcić wydarzenie towarzyskie, takie jak Boże Narodzenie lub Dzień Matki, wiele osób będzie szukać nagrań z tym motywem.

Jeśli Twoją mocną stroną nagrywania jest humor, możesz stworzyć zabawny filmik oparty na świętach Bożego Narodzenia. Następnie wystarczy użyć narzędzi do edycji tej samej platformy i wybrać kilka słów dla swojego hashtagu, który pozwoli innym zlokalizować Twój film.

Jeśli zachęcono Cię do korzystania z hashtagów, aby zwiększyć liczbę wizyt w aplikacji, musisz zlokalizować ikonę lupy lub ikonę trendów na głównym ekranie, która automatycznie podpowie Ci kilka sugestii na podstawie Twoich ostatnich wyświetleń.

Także, możesz wyszukać konkretne słowo i sprawdzić po prawej stronie liczbę odwiedzin, które ma publikacja, który da ci wyobrażenie o tym, które nagrania są najbardziej poszukiwane. Należy jednak pamiętać, że nie musisz tworzyć prawdziwej kopii tych filmów, a wręcz przeciwnie, musisz generować własne treści.

zapisz hashtag w tiktok

Każdy film ma mieć coś wyjątkowego, może to być nowy materiał, własny akcent lub marka, połączenie efektów lub dowolne inne narzędzie. Jeśli nie, użytkownicy szybko znudzą się materiałem i będą mniej chętni do oglądania kolejnego wpisu, który zamieszczasz.

Sposób, w jaki sieci społecznościowe przechowują publikacje, które mają być oferowane innym użytkownikom, odbywa się za pomocą kategorii. Te kategorie są zarządzane za pomocą hashtagów, aby ułatwić lokalizację konkretnego filmu.

Jeśli nie dodasz hashtagu podczas publikowania materiału, prawdopodobnie przejdzie on przez platformę bez bólu i chwały, ponieważ nie będzie miał żadnej klasyfikacji i trudniej będzie komuś go znaleźć, chyba że stanie się to przypadkiem.