Skip to content

Jak kontrolować kalorie za pomocą Apple Watch? – Aktywa i sumy

14 de styczeń de 2022

Czy wiesz, że zegarki Apple są tak wszechstronne, że nie tylko pomagają zlokalizować obszary za pomocą Map Google, ale także przyczyniają się do twoich celów estetycznych? Jak widać, jeśli użyjesz któregoś z tych urządzeń, będziesz mieć przy sobie idealna opcja do śledzenia spożycia żywności poprzez proces kontroli kalorii. Jest to niezbędny składnik, jeśli chcesz szybko schudnąć, osiągając optymalny stan zdrowia w ciągu kilku miesięcy.

Jeśli więc chcesz poprawnie skonfigurować zegarek Apple Watch, aby śledzić cały proces spalania kalorii, nie możesz przegapić tego pouczającego artykułu. Tutaj nauczymy Cię wszystkich kroków, abyś się do nich zastosował i mógł jak najlepiej wykorzystać licznik kalorii wbudowany w to urządzenie. Pamiętaj, że za pomocą inteligentnego zegarka możesz również mierzyć poziom glukozy na wypadek, gdybyś chciał poprawić swój ogólny stan zdrowia.

Jaka jest różnica między „aktywnymi kaloriami” a „całkowitą liczbą kalorii” w Apple Watch?

Jednym z najlepszych sposobów śledzenia kalorii jest korzystanie z dowolnego modelu Apple Watch, który oferuje nam ta renomowana marka. W ten sposób możesz wykonywać aktywność fizyczną, mając świadomość tego procesu spalania kalorii czyli taki, który pozwoli Ci schudnąć w ciągu kilku miesięcy. Tak więc, jeśli chodzi o aktywne kalorie w tego typu urządzeniu, to wszystkie te, które są spalane podczas ćwiczeń.

Z drugiej strony, suma kalorii składa się nie tylko z tych pochodzących z ćwiczeń fizycznych jako takich, ale także uwzględniane są wszystkie te, które tracisz w najczęstszych czynnościach Twojego dnia na dzień. Na przykład oglądanie telewizji, czytanie książki lub gotowanie dla rodziny. Dlatego zegarek Apple Watch może pokazać oba typy, dzięki czemu nie przegapisz żadnych szczegółów dotyczących procesu odchudzania.

Jak skonfigurowany jest zegarek Apple Watch do śledzenia kalorii?

Skonfiguruj prawidłowo zegarek Apple Watch, aby: monitoruj swoją aktywność fizyczną, jest to bardzo prosty proces. Albo poprzez konfigurację, albo za pomocą aplikacji Fitness zintegrowanej z iPhonem, możesz szczegółowo rejestrować codzienną aktywność. W tej sekcji wskazujemy dwa proste sposoby, aby to osiągnąć, abyś osiągnął swoje cele, jakim jest uzyskanie lepszej kondycji fizycznej. Z kolei możesz czytać wiadomości WhatsApp lub odpowiadać na nie podczas ćwiczeń, jeśli chcesz.

Skonfiguruj Apple Watch

Aby skonfigurować zegarek Apple Watch, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to założyć urządzenie, włączając je za pomocą bocznego przycisku. Następnie ważne jest, aby trzymaj zegarek obok iPhone’a, aby zsynchronizować poprawnie za pomocą komunikatu, który wskaże, czy chcesz użyć telefonu komórkowego do skonfigurowania Apple Watch. Następnie musisz kliknąć opcję Konfiguruj jako Apple Watch i przejść do logowania.

jak monitorować kalorie za pomocą smartwatcha i iPhone'a

Gdy to zrobisz, nadszedł czas, abyś dokonał wyboru opcje konfiguracyjne, które najlepiej pasują do Twoich upodobań osoby. Pamiętaj, że istnieje aplikacja o nazwie Aktywność, która wskaże szczegółowe informacje dotyczące Twojej wydajności podczas aktywności fizycznej, uzyska pełną wiedzę o wykonywanych krokach, przebytych dystansach i straconych podczas ćwiczeń kaloriach.

Zarządzaj kaloriami z iPhone’a

Jeśli masz już zegarek Apple Watch sparowany z iPhonem, możesz: uzyskaj dostęp do aplikacji Zdrowie, aby zarządzać kaloriami. Odtąd docenisz dwie opcje, pierwsza mówi Energia aktywna i ta wskazuje aktywne kalorie, a opcja Energia spoczynkowa pokazuje sumy. Możesz także skorzystać z kalendarza zintegrowanego z ekranem, aby w pełni poznać informacje dotyczące poprzednich dni i tygodni, w których ćwiczyłeś.

Czy licznik kalorii Apple Watch jest wiarygodny i dokładny?

To jedno z najczęściej zadawanych pytań przez nowych użytkowników Apple, którzy chcą uzyskać najdokładniejsze wyniki pod względem spalania kalorii zarejestrowane na swoich urządzeniach. Dlatego możemy zapewnić, że Twój zegarek Apple Watch zaktualizuje wszystkie Twoje dane osobowe, aby zapewnić dokładne informacje odpowiadające wszystkim Twoim danym osobowym, w tym Twojej wadze, wieku, wzrostowi i innym niezwykle ważnym elementom.

popraw dokładność obliczania kalorii na zegarku Apple Watch

Jak można poprawić dokładność licznika kalorii Apple Watch?

Jeśli chcesz mieć pewność, że dokładność licznika kalorii jest najlepsza, musisz przestrzegaj pewnych wskazówek, które mogą być bardzo korzystne. Jedna z nich polega na dobrym aktualizowaniu dostarczanych informacji, co można osiągnąć za pomocą opcji Mój zegarek, uzyskując dostęp do Profilu zdrowotnego, aby upewnić się, że wszystkie dane są poprawne. Podobnie ważne jest, aby podczas chodzenia ramię, na którym nosisz zegarek, poruszało się naturalnie, tak aby na wyniki nie miały wpływu czynniki zewnętrzne.

Podobnie, upewnij się, że zegarek jest wygodny na nadgarstku aby czujniki mogły prawidłowo rejestrować aktywność. W tym samym czasie dekantuj opcje treningowe, które są odpowiednie do twojego stanu zdrowia i idealnie pasują do rodzaju aktywności, którą zamierzasz wykonywać. Tylko wtedy uzyskasz dokładne wyniki.