Wiele osób może sądzić, że e-mailing lub e-mail marketing to nieskuteczna strategia, ale to przekonanie wynika z ignorancji, ponieważ spersonalizowany system przesyłania wiadomości jest nadal jednym z preferowanych sposobów budowania lojalności klientów wobec marek.
Biorąc pod uwagę potrzebę zautomatyzowania tego procesu, rodzą się różne platformy, które prezentowane są jako rozwiązanie dla małych i dużych firm w obszarze marketingu cyfrowego. Jednym z najważniejszych jest Mailchimp, a dziś dogłębnie wyjaśnimy, jak załączaj pliki w swoich kampaniach e-mailowych tą drogą.
Jakie typy plików możesz wysyłać w Mailchimp?
Mailchimp jest dziś bardzo przydatnym narzędziem do skutecznej realizacji kampanii marketingowych, jest pozycjonowany jako jeden z najbardziej niezawodnych i bezpiecznych wśród konkurencji. Na tej podstawie prawdopodobnie zdecydowałeś się utworzyć i skonfigurować konto Mailchimp, ale zdajemy sobie sprawę, że w pewnym momencie uzyskanie pewnych ustawień może być mylące.
Oznacza to, że wysyłając pocztę bezpośrednio z poczty, proces załączania pliku, jest wyraźna i nie oznacza zbyt dużego rzutu. Ale jeśli chcesz skorzystać z automatyzacji poczty e-mail oferowanej przez Mailchimp, sposób dołączenia do tekstu wtyczki jest inny.
Wcześniej mają związek z Twoją tradycyjną platformą e-mail, a to oznacza, że możesz wyślij swoim kontaktom dowolny format plik, czy to tekst, dokument, obraz, dźwięk, wideo, prezentacja, arkusz kalkulacyjny, tablet itp. Dlatego możesz być pewien, że niezależnie od tego, jakim rozszerzeniem jesteś zainteresowany, będziesz w stanie to osiągnąć.
Jaki jest maksymalny rozmiar każdego pliku?
Teraz, gdy mówimy o tym, że możesz wysłać dowolny plik do swoich odbiorców, mówimy o typie elementu, zamiast o jego rozmiarze nie może przekraczać 10 MB. Może to być nieco ograniczające, ponieważ odejmuje trochę od maksymalnej pojemności, jaką miałbyś na swojej platformie pocztowej.
Ale w rzeczywistości nie stanowi to problemu, jeśli nauczysz się eksportować potrzebne pliki za pomocą odpowiednia kompresja i zachowanie jej jakości. W rzeczywistości istnieją różne platformy w sieci, które zajmują się tym w ciągu kilku sekund, więc gdy tylko będziesz mieć plik o odpowiedniej specyfikacji rozmiaru, dołączysz go do Mailchimp.
Jak wgrać pliki na platformę Mailchimp?
Przede wszystkim wygodnie jest wiedzieć, jak połączyć lub zintegrować formularz subskrypcji MailChimp, aby Twoja kampania e-mail marketingowa mogła przynieść oczekiwane rezultaty. Jeśli więc uda nam się wgrać na platformę plik, który nas interesuje w celu przejrzenia kontaktów.
Rozważ to od Mailchimp, pliki są załączane jako adres URL, co oznacza, że użytkownik, który ją otrzymuje, musi ją koniecznie pobrać, aby móc korzystać z treści. Dlatego upewnij się, że jest najbardziej interesujący i prosty do zrozumienia, najlepiej z dołączonym klasycznym obrazem, gdy masz jasny pomysł, wykonaj następujące kroki:
- Przejdź do Menedżera treści, a następnie w Kreatorze kampanii przejdź do panelu „Treść” i kliknij „Edytuj projekt”.
- Jako pudełko na zawartość upewnij się, że umieścisz atrakcyjny i wydajny projekt, może być nowy lub istniejący.
- W panelu edycji tekstu złóż tekst lub obraz, który będzie łączem do załącznika, i sformatuj go odpowiednio, aby się wyróżniał.
- Kluczowym punktem jest teraz wybranie ikony „Link”, w Linku, aby wybrać „Plik” i kontynuowanie klikania „Prześlij”.
- Znajdź plik na swoim komputerze i załaduj go przyciskiem „Otwórz”. Spowoduje to automatyczne utworzenie adresu dla twojego pliku, możesz dostosować ten, który otwiera się w nowym oknie, klasę CSS i atrybut tytułu, za pomocą przycisku Opcje zaawansowane.
- Na koniec klikasz „Wstaw”, a zostanie on załadowany do Twojej kampanii.
Co zrobić, aby udostępnić je w kampanii?
Wejdź do Mailchimp i odkryj każdy z atrybutów tej platformy, aby połączyć się z grupą docelową za pomocą skutecznych kampanii. Właśnie w e-mail marketingu oferowanie załączonego pliku, która zapewnia wartość odbiorcommoże stać się elementem wyróżniającym Twoją markę na tle pozostałych.
Upewnij się, że po wgraniu go na platformę starannie budujesz pozostałe parametry kampanii, tak aby użytkownik był prowadzony z życzliwością na każdym z jej kroków. Pamiętaj, że gdy otrzymasz e-mail, będziesz mógł uzyskać dostęp do pliku wysłane, więc nie pozostawiaj wątpliwości, przekonaj go w każdym szczególe.
Jak sprawdzić, kto pobrał przesłany plik?
Podobnie jak aktywacja formularza Mailchimp, pozyskiwanie danych o Twoich konsumentach lub odbiorcach jest bardzo proste, nie musisz wykonywać żadnych bardzo skomplikowanych kroków, ponieważ ta sama platforma jest po to, aby te procedury ułatwić. automatycznie, Mailchimp generuje statystyki o różnych odpowiednich działaniach Twoich odbiorców.
Poznaj liczbę osób, które podjęły decyzję o pobraniu załącznika, który umieściłeś w kampanii, Osiąga się to poprzez „Raport z kampanii”, którego dane są dokładniejsze po zakończeniu. Ale nie należy czekać, aż tak się stanie, aby zacząć sprawdzać ewolucję strategii, więc sposób na zapoznanie się z tym raportem jest następujący:
- Wybierz przycisk „Kampanie”.
- Teraz kliknij „Raporty” i od razu wybierz odbiorców, których chcesz ocenić w „Bieżącej grupie odbiorców”.
- W sekcji „Kampanie” wybierz wiadomość e-mail zawierającą plik do pobrania i naciśnij przycisk „Wyświetl raport”