Od 2001 roku Mailchimp służy swoim użytkownikom jako firma zajmująca się marketingiem e-mailowym, chociaż początkowo była usługą płatną, obecnie ma całkowicie bezpłatną opcję dla swoich użytkowników, nie tracąc przy tym dodatków, które oferuje swoim konsumentom, którzy są gotowi zainwestować niewiele na ich usługach.
Tak więc, jeśli chcesz rozpocząć własną kampanię e-mailową, Mailchimp jest dla Ciebie świetną opcją, pozwalającą nie tylko dotrzeć do niezliczonych osób na całym świecie, ale także zapewnić Ci bogactwo opcji i narzędzi do opracowywać i edytować treści które zostaną wysłane, informacje i elementy, które znajdą się w Twojej własnej kampanii, będą pod Twoją całkowitą kontrolą, możesz to zrobić za pomocą swojego konta Gmail lub korzystając z jednej z alternatyw dla Gmaila.
W związku z tym może to być trochę skomplikowane w obsłudze wspomniane narzędzie, dlatego: jeśli chcesz zarządzać plikami, które mają być dołączone do Twojej poczty, ten przewodnik jest dla Ciebie.
Czym jest Mailchimp i jakie są jego zalety?
Dziś jest ich wiele usługi kampanii onlinee Chociaż Mailchimp jest jednym z najczęściej używanych przez ludzi, ta usługa kampanii e-mail jest najczęściej używana, pomimo jej początków jako usługi płatnej. Jednak jego wygodne funkcje są teraz bezpłatne.
Ten system umożliwia firmom prowadzenie kampanii marketingowych za pośrednictwem e-maili reklamowych, jest to dobra rzecz dla firm poszukujących mieć darmowe kampanie Duża pojemność. W edycji treści do dostarczenia system ten oferuje szeroką gamę opcji.
System oferuje opcje od dodawania plików z PC do zaimportowania z adresu URL, wiąże się to z tym, że użytkownicy usługi mogą nawet podejrzeć pocztę i wykonać test. Dzięki temu mogą zapewnić, że podczas realizacji przesyłek nie wystąpią błędy.
Z ludzie mailchimp Ci, którzy chcą szybko zareklamować swoją firmę, będą mogli to zrobić z całkowitą pewnością, dzięki czemu miliony ludzi mogą cieszyć się mnogością opcji, które oferuje w swoich usługach. Mailchimp bezproblemowo zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby.
Kroki, aby dodać dowolny plik do kampanii Mailchimp
Po wcześniejszym utworzeniu konta Mailchimp i rozpoczęciu własnej kampanii na wspomnianej platformie, aby dodać dowolny typ pliku, niezależnie od jego formatu, musisz przejść do opcji „Menedżer plików”, co tłumaczy się na hiszpański jako: Menedżer plików, ta opcja zwykle znajduje się w sekcji projektowania aplikacji, na dole ekranu.
Po wejściu do „Menedżera plików” zostaną wyświetlone dwie opcje, jedna, która mówi: „Przeglądaj” lub „Wyszukaj”, co otworzy okno, które pozwoli ci eksplorować komputer, abyś mógł wybrać plik, który chcesz przesłać do aplikacja i inna co to mówi: „Importuj z adresu URL” zarówno „Importuj z adresu URL”, który pozwoli Ci zaimportować plik, który znalazłeś na stronie internetowej lub serwerze przechowywania w chmurze, jeśli tak jest w Twoim przypadku, skopiuj link, w którym znajduje się ten plik i wklej go w wyskakującym oknie tej opcji.
W tym momencie twój plik będzie musiał już znajdować się na serwerach Mailchimp i aby dodać go do swojej kampanii, musisz tylko uzyskać kod tego pliku. Chociaż może to brzmieć nieco skomplikowanie, tak naprawdę zajmuje to tylko kilka kliknięć, a dokładniej, wystarczy kliknąć plik, który przesłałeś w opcji, która mówi „Kopiuj” lub Kopiuj” i gotowy! W tym momencie możesz wkleić kod z pliku do swojej kampanii e-mailowej za pomocą prostego wklejania prawym przyciskiem myszy lub wciskając jednocześnie klawisze „Ctrl” i „V”.
Jeśli chcesz, możesz sprawdzić, czy proces został przeprowadzony poprawnie, wysyłając testową wiadomość e-mail, ponieważ Mailchimp ma tę funkcję, która jest przydatna, aby upewnić się, że wszystko jest tak, jak chcemy. W prawej górnej części aplikacji wybierz sekcję z napisem „zapowiedź oraz test” lub „Podgląd i test”, a następnie w opcji „Wyślij testowy e-mail” lub „Wyślij testowy e-mail”, natychmiast sprawdź swoją skrzynkę e-mail i sprawdź, czy znajduje się tam link do żądanego pliku.